"The House of Machines" в Шанхаї.
16 січня компанія "The House of Machines" (THoM) відкрила свій перший кооперативний магазин в Шанхаї. Як ексклюзивний партнер THoM BMW Motorrad представить в магазині ексклюзивний простір, призначений для цінителів мотоциклів в Китаї. THoM Shanghai буде просувати лідируючі позиції BMW Motorrad та імідж лідера в сфері мотоциклетної промисловості.
«Компанія BMW Motorrad завжди була основним двигуном мотоциклетної культури в усьому світі, та « The House of Machines», як і BMW Motorrad, зацікавлена мотоциклетним стилем життя, саме тому партнерство цих двох компаній виглядає цілком природним», - сказав доктор Маркус Шрамм, директор BMW Motorrad, на церемонії відкриття THoM Shanghai. «Заглядаючи вперед, BMW Motorrad продовжить впроваджуватися на китайському ринку, орієнтуючись на клієнтів та працюючи з нашими дилерськими партнерами для просування інновацій мотоциклетної промисловості й забезпечення сталого розвитку мотоциклетної культури в Китаї».
«Відкриття THoM Shanghai є важливим кроком для BMW Motorrad щодо інновацій в сфері роздрібної торгівлі та є частиною нашого прагнення збагатити досвід любителів мотоциклів в Китаї, - сказав Тімо Реш, голова відділу продажів й маркетингу BMW Motorrad. «Завдяки THoM Shanghai, BMW Motorrad ще більше наблизить покупців до культури мотоциклів, що дозволить більшій кількості клієнтів відчути пристрасть до мотоциклетного духу і культурі.
Партнери об'єднують зусилля для створення ексклюзивного простору для мотоциклістів.
Історія успіху "The House of Machines" почалася в 2013 році в Кейптауні, Південна Африка, а потім в Лос-Анджелесі в 2017 році, надавши вільний простір, де зустрічаються любителі мотоциклів, щоб насолодитися культурою мотоциклів й відчути стиль життя, втілений в BMW Motorrad . THoM Shanghai, у співпраці з BMW Motorrad, China Grand Auto та Alliance Brands Limited, представляє простір для любителів мотоциклетного стилю життя, включаючи бар, кафе, музику і, звичайно ж, мотоцикли. Тут відвідувачі можуть не тільки насолодитися першокласними делікатесами і коктейлями, а й відчути класичну чарівність серії BMW Motorrad Heritage. Крім того, в THoM Shanghai представлено LNLA (Limits No Longer Apply), модний бренд, створений за мотивами BMW Motorrad, який дозволяє відвідувачам відчути необмежений розум й вільний дух мотоциклістів, виражений в моді.
Нова орієнтована на клієнтів роздрібна торгівля стимулює розвиток мотоциклетної культури.
З моменту своєї появи на китайському ринку в 2013 році, BMW Motorrad прагне залучати китайських любителів мотоциклів до захоплюючих продуктів бренду. За допомогою THoM Shanghai BMW Motorrad ще більше наблизить покупців до культури мотоциклів і дозволить більшій кількості людей відчути пристрасть до мотоциклетному духу й культурі.
Крім просування продажів, BMW Motorrad, як лідер галузі промисловості мотоциклів в Китаї, постійно докладає зусиль для просування культури мотоциклів в Китаї за допомогою різноманітних інноваційних маркетингових заходів. У 2014 році компанія запустила BMW Motorrad Day China, яка з тих пір залучила близько 20 000 учасників і створила найбільшу фан-базу серед преміальних брендів мотоциклів; BMW Motorrad GS Trophy надав всім ентузіастам бездоріжжя можливість брати участь в змаганнях й кидати собі виклики. Дотримуючись принципу націлювання на досвід експлуатації та клієнтів, BMW Motorrad буде й надалі просувати культуру мотоциклів серед китайських клієнтів.
Завдяки глибокому розумінню китайського ринку і постійним зусиллям BMW Motorrad в 2019 році продовжила лідирувати в сегменті мотоциклів преміум-класу в Китаї, представивши майже 30 кращих продуктів в шести категоріях та всебічно оновивши преміальні послуги, продемонструвавши зростання продажів на 17% р/р, на додаток до утримання світового рекорду продажів вже дев'ятий рік поспіль. Заглядаючи вперед, BMW Motorrad продовжить запроваджувати нововведення й випускати нові моделі для задоволення різноманітних потреб клієнтів, безперервно просуваючи культуру мотоциклів в Китаї і заманюючи більше любителів мотоциклів справжнім задоволенням від водіння на мотоциклі, щоб ПЕРЕТВОРИТИ ЖИТТЯ В ПОДОРОЖ.