Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.

R 1250 GS – спеціальна серія “40 Years GS”

Потужність та легендарний дизайн

Вже 40 років BMW GS є синонімом універсальності та безмежних можливостей для пригод. В цьому році ми відзначаємо ювілей виходом моделі R 1250 GS "Edition 40 Years GS". У чорно-жовтому образі легендарного R 100 GS оживає історія GS. Унікальний дизайн у R 1250 GS поєднується із сучасними функціями, наприклад, режимами руху Pro та опозитним двигуном із технологією ShiftCam. Неперевершена потужність та безмежне задоволення від їзди на будь-якому покритті гарантовані. На асфальті або бездоріжжі - випробувайте на собі #SpiritOfGS.

КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ СЕРІЇ “40 YEARS GS“

Унікальний дизайн ювілейної серії, заснований на моделі R 100 GS, яка отримала прізвисько “Джміль” за своє характерне чорно-жовте забарвлення. Елементи дизайну, що привертають увагу, роблять легендарний вигляд по-справжньому привабливим і дозволяють мотоциклу сяяти в пишноті більш ніж 40-річної історії GS.

+ Детальніше
Передня частина із наклейкою “40 years GS”
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Захист рук жовтого кольору
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Чорно-жовті кришки головки блоку циліндрів Option 719
We see the 40 Years GS edition with a black and yellow Option 719 cylinder head cover .
Бак з написом “1250” та логотипом “Option 719”
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Чорно-жовте сидіння
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Потужний опозитний двигун
We see the R 1250 GS from in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers of the Option 719 billet parts.
Спортивний вітрозахисний щиток жовтого кольору
We see the sporty windscreen in yellow on the 40 Years GS edition.
Золотисте кермо
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS – завжди гарна основа

R 1250 GS – завжди гарна основа

R 1250 GS - ваш ідеальний супутник у подорожах. Опціональні режими руху Pro та система регулювання гальмівного моменту двигуна (MSR) забезпечують задоволення від їзди в будь-якій ситуації, а сучасна високотехнологічна фара - ідеальне освітлення та видимість. Дізнайтесь все про новий R 1250 GS.

+ Детальніше

40 років прагнення до пригод

Від Африки до Центральної Азії: за 40 років існування GS цей мотоцикл побував у найвіддаленіших куточках світу. Він долав будь-які перешкоди на бездоріжжі і був вірним супутником в місті. Саме GS заснував клас туристичних ендуро і є його незмінним лідером і по сей день.

+ Детальніше
1980
рік запуску у виробництво першого R 80 G/S
6
всього поколінь GS в різних варіантах
40
років випускається легендарний GS
1,2
мільйона GS вироблено на сьогоднішній день

Більше 40 років GS є синонімом пригод і тяги до нових відкриттів. Навколо цього мотоцикла виросло кілька поколінь - і всі вони є частиною однієї великої родини. Відчуйте дух GS в кожному кілометрі шляху. Історія почалася в 1980 році з моделі R 80 G/S, яка стала справжньою легендою як серед мандрівників, так і серед спортсменів.

+ Детальніше
З ендуро-гонок на дороги загального користування

1978 - 1980: 

У 1978 році компанія BMW Motorrad взяла дві медалі на знаменитій гонці International Six Days Enduro з прототипами GS 80, які були розроблені групою інженерів у вільний від роботи час. Їх успіх довів, що великий мотоцикл з опозитним двигуном може бути відмінно підготовлений як для асфальту, так і для бездоріжжя. У 1980 році в серію пішов перший BMW R 80 G/S.

Початок великої подорожі

1980 - 1987:

З моделлю GS компанія BMW Motorrad представила перший в світі мотоцикл, ідеально підходив як для доріг, так і для бездоріжжя. GS був гарний скрізь! Незалежно від того, яке покриття було під колесами, водій завжди мав контроль над ситуацією і максимальний комфорт у подорожі. Уже перший GS оснащувався одностороннім маятником Monolever, який був міцніше і легше звичайного. Крім того, з ним було набагато зручніше міняти колесо. Саме R 80 G/S заснував клас туристичних ендуро і домінує в ньому донині.

GS набирає обертів: більше робочий об'єм, більше потужності

1987 - 1996:

Модель другого покоління, R 100 GS, зробила великий ривок вперед. Мотоцикл був найпотужнішим і швидким ендуро на ринку. Двошарнірний маятник Paralever забезпечив новий рівень комфорту і контролю як на асфальті, так і на бездоріжжі. За свій характерний окрас чорно-жовтий R 100 GS отримав прізвисько “Джміль”. Цей колір залишається дуже популярним серед шанувальників марки - і саме в цей колір пофарбовані ювілейні моделі F-серії 2020 року.

Нова глава в історії туристичних ендуро

1994 - 2003:

Протягом своєї історії GS залишався вірним своїм принципам, але при цьому постійно розвивався. У 1994 році була представлена модель третього покоління R 1100 GS з чотирьохклапанним двигуном. Він підняв комфорт і позашляхові здібності на абсолютно новий рівень. У 1999 році йому на зміну прийшов R 1150 GS, ще більш потужний і функціональний. Нарешті, в 2002 році вперше була представлена модифікація R 1150 GS з приставкою Adventure в назві.

Від одного циліндра до двох

2000 - 2008: 

Дуже популярні і доброзичливі до новачків моделі F 650 Funduro і F 650 ST мали принципово нові двигуни - одноциліндрові і з рідинним охолодженням. Вони мали достатньо потужності для їзди по місту і бездоріжжю, і стали основою для моделей F 650 GS та F 650 GS Dakar. У 2008 році були представлені F 650 GS і F 800 GS - повністю нові моделі, оснащені вже двоциліндровими двигунами.

Опозитний двигун: від повітряного охолодження до рідинного

2004 - 2017: 

У 2004 році компанія BMW Motorrad представила R 1200 GS. Мотоцикл отримав новий більш потужний двигун і при цьому став на 30 кілограмів легше. А ще десять років тому з'явився R 1200 GS нового покоління з принципово новим двигуном рідинного охолодження. Мотоцикл отримав напівактивну підвіску Dynamic ESA, яка зробила керування ще більш комфортним, ніж будь-коли раніше.

GS отримує ще більше потужності

У наступні роки BMW Motorrad продовжила роботу над легендарним GS. Відмінною рисою популярного R 1250 GS став удосконалений двоциліндровий опозитний двигун. Завдяки системі зміни фаз газорозподілу та висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, він забезпечив велику потужність у всьому діапазоні обертів і зробив GS ще досконалішим. Крім того, з'явилися моделі середнього класу F 750 GS та F 850 GS нового покоління.

#spiritofgs

Вже понад 40 років #SpiritofGS об'єднує мотоциклістів, і ця спільнота поділяє цей дух по всьому світу. Просто почніть кататися, випробуйте нові пригоди і відкрийте для себе незвідане - разом ми завжди пишемо нові історії. Дозвольте спільноті GS надихнути вас на нові враження. Випробуйте #SpiritofGS.

+ Детальніше

Випробуйте пригоди GS спільноти

Відправляйтеся в захоплюючу пригоду GS з нашою новою серією "Adventures of a Lifetime".

+ Детальніше
spinner