R 1250 GS – спеціальна серія “40 Years GS”
Вже 40 років BMW GS є синонімом універсальності та безмежних можливостей для пригод. В цьому році ми відзначаємо ювілей виходом моделі R 1250 GS "Edition 40 Years GS". У чорно-жовтому образі легендарного R 100 GS оживає історія GS. Унікальний дизайн у R 1250 GS поєднується із сучасними функціями, наприклад, режимами руху Pro та опозитним двигуном із технологією ShiftCam. Неперевершена потужність та безмежне задоволення від їзди на будь-якому покритті гарантовані. На асфальті або бездоріжжі - випробувайте на собі #SpiritOfGS.
КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ СЕРІЇ “40 YEARS GS“
Унікальний дизайн ювілейної серії, заснований на моделі R 100 GS, яка отримала прізвисько “Джміль” за своє характерне чорно-жовте забарвлення. Елементи дизайну, що привертають увагу, роблять легендарний вигляд по-справжньому привабливим і дозволяють мотоциклу сяяти в пишноті більш ніж 40-річної історії GS.
























R 1250 GS – завжди гарна основа
R 1250 GS – завжди гарна основа
R 1250 GS - ваш ідеальний супутник у подорожах. Опціональні режими руху Pro та система регулювання гальмівного моменту двигуна (MSR) забезпечують задоволення від їзди в будь-якій ситуації, а сучасна високотехнологічна фара - ідеальне освітлення та видимість. Дізнайтесь все про новий R 1250 GS.
40 років прагнення до пригод
Від Африки до Центральної Азії: за 40 років існування GS цей мотоцикл побував у найвіддаленіших куточках світу. Він долав будь-які перешкоди на бездоріжжі і був вірним супутником в місті. Саме GS заснував клас туристичних ендуро і є його незмінним лідером і по сей день.
Більше 40 років GS є синонімом пригод і тяги до нових відкриттів. Навколо цього мотоцикла виросло кілька поколінь - і всі вони є частиною однієї великої родини. Відчуйте дух GS в кожному кілометрі шляху. Історія почалася в 1980 році з моделі R 80 G/S, яка стала справжньою легендою як серед мандрівників, так і серед спортсменів.
1978 - 1980:
У 1978 році компанія BMW Motorrad взяла дві медалі на знаменитій гонці International Six Days Enduro з прототипами GS 80, які були розроблені групою інженерів у вільний від роботи час. Їх успіх довів, що великий мотоцикл з опозитним двигуном може бути відмінно підготовлений як для асфальту, так і для бездоріжжя. У 1980 році в серію пішов перший BMW R 80 G/S.
1980 - 1987:
З моделлю GS компанія BMW Motorrad представила перший в світі мотоцикл, ідеально підходив як для доріг, так і для бездоріжжя. GS був гарний скрізь! Незалежно від того, яке покриття було під колесами, водій завжди мав контроль над ситуацією і максимальний комфорт у подорожі. Уже перший GS оснащувався одностороннім маятником Monolever, який був міцніше і легше звичайного. Крім того, з ним було набагато зручніше міняти колесо. Саме R 80 G/S заснував клас туристичних ендуро і домінує в ньому донині.
1987 - 1996:
Модель другого покоління, R 100 GS, зробила великий ривок вперед. Мотоцикл був найпотужнішим і швидким ендуро на ринку. Двошарнірний маятник Paralever забезпечив новий рівень комфорту і контролю як на асфальті, так і на бездоріжжі. За свій характерний окрас чорно-жовтий R 100 GS отримав прізвисько “Джміль”. Цей колір залишається дуже популярним серед шанувальників марки - і саме в цей колір пофарбовані ювілейні моделі F-серії 2020 року.
1994 - 2003:
Протягом своєї історії GS залишався вірним своїм принципам, але при цьому постійно розвивався. У 1994 році була представлена модель третього покоління R 1100 GS з чотирьохклапанним двигуном. Він підняв комфорт і позашляхові здібності на абсолютно новий рівень. У 1999 році йому на зміну прийшов R 1150 GS, ще більш потужний і функціональний. Нарешті, в 2002 році вперше була представлена модифікація R 1150 GS з приставкою Adventure в назві.
2000 - 2008:
Дуже популярні і доброзичливі до новачків моделі F 650 Funduro і F 650 ST мали принципово нові двигуни - одноциліндрові і з рідинним охолодженням. Вони мали достатньо потужності для їзди по місту і бездоріжжю, і стали основою для моделей F 650 GS та F 650 GS Dakar. У 2008 році були представлені F 650 GS і F 800 GS - повністю нові моделі, оснащені вже двоциліндровими двигунами.
2004 - 2017:
У 2004 році компанія BMW Motorrad представила R 1200 GS. Мотоцикл отримав новий більш потужний двигун і при цьому став на 30 кілограмів легше. А ще десять років тому з'явився R 1200 GS нового покоління з принципово новим двигуном рідинного охолодження. Мотоцикл отримав напівактивну підвіску Dynamic ESA, яка зробила керування ще більш комфортним, ніж будь-коли раніше.
У наступні роки BMW Motorrad продовжила роботу над легендарним GS. Відмінною рисою популярного R 1250 GS став удосконалений двоциліндровий опозитний двигун. Завдяки системі зміни фаз газорозподілу та висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, він забезпечив велику потужність у всьому діапазоні обертів і зробив GS ще досконалішим. Крім того, з'явилися моделі середнього класу F 750 GS та F 850 GS нового покоління.
#spiritofgs
Вже понад 40 років #SpiritofGS об'єднує мотоциклістів, і ця спільнота поділяє цей дух по всьому світу. Просто почніть кататися, випробуйте нові пригоди і відкрийте для себе незвідане - разом ми завжди пишемо нові історії. Дозвольте спільноті GS надихнути вас на нові враження. Випробуйте #SpiritofGS.
Випробуйте пригоди GS спільноти
Відправляйтеся в захоплюючу пригоду GS з нашою новою серією "Adventures of a Lifetime".