Новий BMW R nine T /5.
BMW R nineT /5 був створений до 50-річного ювілею легендарної серії мотоциклів /5, які випускалися в кінці 60-х і початку 70-х років минулого століття і отримали прізвисько Wunderbike, «чудо-мотоцикл». Модель R nineT /5 прекрасно поєднує в собі дизайн того часу з сучасними інноваційними технологіями і якістю. Цей мотоцикл нагадує про ті часи, часи його появи, і про особливе ставлення до життя, яке з'явилося в ті часи і тепер веде вас через кожен кілометр і навколо кожного повороту: їзда на мотоциклах як вираз індивідуальної свободи. Або, як ми кажемо сьогодні: Make Life a Ride.
























Тут все так само, як це було 50 років тому. Забарвлення бака з ефектом градієнту і нанесеними вручну цировками. Вилка сріблястого кольору з чорними пильовиками. Комфортне ретро-сидіння з акцентами з білої шкіри і хромованими деталями. Бічні накладки з шліфованого алюмінію. Немає сумніву: BMW R nineT /5 – не модна іграшка в ретро-стилі, а справжня класика.
WUNDERBIKE, ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ
Двоциліндровий опозитний двигун BMW R nineT /5 з повітряно-масляним охолодженням має об'єм 1170 куб. см і потужність 81 кВт (110 к.с.) – для впевненої тяги з самих низів. А завдяки антиблокувальній системі гальм BMW Motorrad ABS і протибуксувальній системі ASC Automatic Stability Control, які входять в стандартну комплектацію, ситуація завжди під контролем. R nineT /5 – це поєднання класичного вигляду і сучасних технологій, він продовжує ідеї індивідуальності та свободи, народжені в 70-х роках. Вам захочеться обертатися услід цьому мотоциклу не тільки тому, що він відмінно виглядає – вам завжди буде хотітися знову опинитися за кермом!
Оцініть звук R nine T /5
Покажіть свій #Wunderbike
Для задоволення.
Серія мотоциклів /5 була справжнім проривом для свого часу. Серед головних технічних інновацій тих мотоциклів були електричний стартер і карбюратори Bing на топ-версії R75 /5, а зовні моделі виділялися величезним вибором кольорів. Саме /5 остаточно перевернули ставлення до мотоциклу в масовій свідомості: він перестав бути просто транспортним засобом і став засобом для отримання задоволення.
Берлін: завжди щось нове.
Берлін: завжди щось нове.
Новий мотоцикл виготовлявся на новому заводі, побудованому в Берліні до кінця 60-х. Тут близько 400 фахівців з 1969 року вручну збирали кожну модель серії /5. Все почалося з 30 мотоциклів в день, але вже через рік обсяг виробництва досяг 12 287 мотоциклів. До 1973 року, коли компанія представила заміну серії /5, з конвеєра заводу Шпандау зійшло 68 956 мотоциклів.
Індивідуальність і особливий підхід до сих пір повсюди на заводі BMW Motorrad в Берліні. Наприклад, на одному конвеєрі зі стандартними мотоциклами тут збираються моделі з так званою «Опцією 719» – унікальні екземпляри на спецзамовлення. Сьогодні під назвою Option 719 пропонуються ексклюзивні елементи, наприклад фрезеровані деталі і ковані колеса.