Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.
BMW M 1000 R
Розширює межі можливого - M 1000 R. Коротше кажучи, M R. Супербайк поєднується з динамічним родстером. Його гени прямо зі стайні М і гоночної траси. Приголомшливі 210 к.с. із максимальною швидкістю 280 км/год. Все під вашим контролем - на дорозі та на гоночному треку. Цей байк прощає багато, але він ніколи не пробачить вам, що ви на ньому не поїздили. Максимальна продуктивність - обов'язково. Ваша мета - перевершити, домінувати на дорозі. M кольори чітко сигналізують про це. Звук чотирициліндрового двигуна M R неможливо пропустити. Ви чуєте, він вас кличе? Запускайте двигун! #NeverStopChallenging
Щіпка божевілля
























М досконіласть: вінглети
М досконіласть: вінглети
Досконалість у деталях. Вінглети M створюють аеродинамічну притискну силу. При швидкості 220 км/год це збільшує навантаження на переднє колесо на 11 кг. Ваша перевага: максимальна стабільність їзди, менша схильність переднього колеса відриватися від поверхні дороги, а також можливість пізніше гальмувати та раніше прискорюватися в поворотах.
M досвід: електроніка
M досвід: електроніка
Повноцінний досвід M: побачивши анімацією запуску M на 6,5-дюймовому TFT-дисплеї, ви одразу розумієте, що ви серед переможців. Один з чотирьох варіантів екрану автоматично з'являється після запуску завдяки функції пам'яті. Оптимізовано для гоночної траси у справжньому стилі M: завдяки новому індикатору перемикання передач весь тахометр блимає, коли досягається задана швидкість.
Домінування M: двигун
Двигун супербайку, вдосконалений для гіперродстера: чотирициліндровий двигун від RR із технологією BMW ShiftCam катапультує вас від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди. Завдяки максимальній частоті обертання двигуна у 14 600 об/хв, M R є нашим найпотужнішим родстером. Вже від 10 000 обертів на хвилину ви можете відчути більше крутного моменту та прискорення. Що стосується передатного числа, M R може запропонувати більше порівняно з RR: 47 замість 46 зубів на вторинній передачі та коротше передавальне число на 4-й, 5-й і 6-й передачах - ідеально підходить для динамічної їзди. Shift Assistant Pro дозволяє швидко перемикатися на підвищену пердачу або вниз. Насичений звук мотоцикла, який виходить з титанового глушника, вражаюче підкреслює його потужний характер.
Досвід водіння М: шасі
Досвід водіння М: шасі
Чіткий зворотний зв'язок і приголомшлива точність: шасі, оснащене DDC у стандартній комплектації, а також повністю регульованими елементами підвіски та регульованим демпфером керма. Для M R налаштування RR було змінено, щоб відповідати вимогам динамічного родстера. Нова ергономіка та нове кермо забезпечують положення сидіння, яке зосереджено на передньому колесі.
Інтелект М: помічники
Інтелект М: помічники
Замість допінгу: найвища продуктивність завдяки висококласним асистентам. Три характеристики акселератора, пов’язані з режимами їзди Rain, Road, Dynamic, Race і Race Pro, забезпечують оптимальні характеристики відгуку. DTC забезпечує максимальну безпеку та динаміку їзди залежно від режиму, а Brake Slide Assist підтримує вас під час гальмування в поворотах.
БУНТАР СЕРЕД ГІПЕРРОДСТЕРІВ
M від народження
Білий або чорний: тут немає сірих зон. Однак незалежно від того, чи вибираєте ви M R або M R з пакетом M Competition, ви завжди вибираєте справжній M - його можна впізнати за ексклюзивними кольорами з асиметричним кольоровим дизайном спереду.
Неймовірний M: дизайн
Неймовірний M: дизайн
Домінуюча передня частина, агресивна задня: M R у найкращому вигляді. Сядьте на сидіння M на ідеальній висоті та дотягніться до розширеного трубчастого керма з лазерним написом “BMW M 1000 R”. Ви дивитеся на алюмінієві, фрезеровані дзеркала на кермі. Запалювання увімкнено, світло увімкнено: на світлодіодній фарі з’являється логотип M. Ви знаєте, що дорога ваша.
Пакет опцій M Competition
Пакет опцій M Competition
Краще цього не буває. Ексклюзивні карбонові деталі M, такі як накладка заднього колеса та захист ланцюга, накладка переднього колеса, накладки на бак, вітрові дефлектори, протектор шестерні, код активації для телеметрії M GPS-Laptrigger, пасажирський пакет M та фрезерована система передніх підніжок М демонструють, що цей байк не обженеш. І ніщо його не зупинить: завдяки легшим на 1,6 кг карбоновим колесам M.
