Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.

BMW M 1000 RR

Мчить, як ніхто інший

Джерело вашої сили - тяга до перемоги. Прагнення до нових досягнень кожну мілісекунду - це і є справжній спортивний дух. Найвища потужність, високотехнологічні матеріали, бездоганна якість і продуманість найдрібніших деталей: M RR - перша модель M від BMW Motorrad. Надсучасні технології, які прийшли безпосередньо зі світу гонок. Девіз #NeverStopChallenging - це не просто красивий слоган. Це наше життя.

ОПІР? НЕМОЖЛИВО

We see the M RR in front of a rotating turbine when the sun is shining.

ІДЕАЛЬНЕ ПОЄДНАННЯ ВИСОКОЯКІСНИХ ЕЛЕМЕНТІВ

Фрезеровані деталі M і карбонові деталі M
We see the M milled parts and M carbon parts of the M RR in the footrest system.
Гальмівна система M
We see the M brake of the M RR with a blue brake piston.
Канарди M Winglets і високе вітрове скло
We see the M Winglets on the side of the M RR.
Дизайн - характерний стиль BMW M
We see the asymmetrical colour concept of the M RR with the basic colours light blue, dark blue and red.
Колеса M Carbon
We see the rear carbon wheel of the M RR in detail.
Анімація з логотипом M
We see the launch animation with an M logo in the cockpit of the M RR.
Титанова випускна система
We see the full-titanium exhaust system of the M RR.
Чиста потужність: двигун
We see the engine of the M RR.
«

Парадокс швидкості: всі женуться за часом, хоча сенс полягає в тому, щоб насолоджуватися кожною секундою.

 »

Том Сайкс (Tom Sykes)

Пілот команди BMW Motorrad в чемпіонаті світу з супербайку WorldSBK

НАРОДЖЕНИЙ НА ТРЕКУ

306
км/год, максимальна швидкість
212
к.с. (156 кВт) при 14 500 об/хв
315
км/год, максимальна швидкість (мін.) для гоночної траси
3,1
секунди, прискорення 0-100 км/год
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з рідинно-масляним охолодженням

Справжня тяга до перемоги

Двигун M RR розроблений для спорту і при цьому відмінно підходить для їзди по дорогах загального користування. У порівнянні з моделлю S 1000 RR він має більший крутний момент в середньому діапазоні обертів, а максимальна частота обертання збільшилася на 500 об/хв до 15 100 об/хв. Титанові шатуни важать менше, штовхачі клапанів вужчі на 1,5 мм, впускний колектор укорочений для поліпшеного сумішоутворення. Крім того, ми використовували ковані поршні з 2 маслознімними кільцями, а головка блоку циліндрів отримала нову геометрію каналів і більш жорстку конструкцію. Підсумок: ще більше потужності і зменшена інерція маси. Для скорочення передавального відношення на зірочці ланцюгової передачі доданий додатковий зубець, а сам приводний ланцюг і колісна база подовжені. Багатодискове зчеплення працює без самопосилення - для ідеального миттєвого старту.

+ Детальніше

СЕРЦЕ МОТОЦИКЛА - ДВИГУН

ГОТОВИЙ ДО ВСЬОГО - КРІМ КОМПРОМІСІВ

We see the winglets of the M RR.

Максимум притискної сили: канарди M Winglets

Притискна сила грає вирішальну роль для перемоги. Карбонові канарди M Winglets створюють притискаюче зусилля 16,3 кг. У комбінації з високим вітровим склом ви зможете досягти набагато більшої швидкості - перед поворотом, у віражі і при прискоренні. Крім того, додаткова притискна сила на передньому колесі значно покращує контакт з дорогою і знижує навантаження на систему динамічного регулювання тяги. А їзду на задньому колесі можна залишити для фінішної прямої.

+ Детальніше

Інтуїтивна, чітка і миттєва - такою повинна бути реакція у відповідь

Інтуїтивна, чітка і миттєва - такою повинна бути реакція у відповідь

Тільки те, що ви відчуваєте, рухає вас вперед. Ходова частина і геометрія шасі M RR створені для гоночної траси. Динамічні якості, гальмівні характеристики і мінімальний момент інерції покращують керованість. Завдяки довгій колісній базі M RR набагато стійкіший на великій швидкості.

+ Детальніше

Безкомпромісне прискорення - тільки навпаки

Ми створили найкращі гальмівні супорти на ринку. Причому поряд з стандартними дисками також доступні опціональні спортивні, розраховані на тривалу їзду по гоночній трасі. Разом з системою RACE ABS і оптимальною ергономікою новий M RR забезпечує еталонне уповільнення.

+ Детальніше

ТАК ВИГЛЯДАЮТЬ ПЕРЕМОЖЦІ

Дві версії, одна мета: чиста ефективність

Кожен мотоцикл M RR символізує абсолютну тягу до швидкості. Крім базового виконання, пропонується також версія M Competition - в ній мотоцикл доповнюється такими привабливими опціями, як фрезеровані деталі M і карбонові деталі M, які підкреслюють його спортивний стиль.

    M RR у кольорах Light white/M Motorsport

    Народжений на треку, і яскраве забарвлення в кольорах M Motorsport лише підкреслює це. Завжди в пошуках досконалості. З точністю до міліметра.

    M RR з пакетом опцій M Competition

    Крім привабливих карбонових і фрезерованих елементів, комплектація M Competition включає в себе телеметрію M GPS Laptrigger.

    Готовий до перегонів

    Готовий до перегонів

    Чи можна поліпшити досконалість? Вирішуйте самі: M RR доступний в базовій версії і в опціональному виконанні Competition. Крім того, для індивідуальної комплектації M RR доступний широкий асортимент деталей M Performance Parts. Вони встановлюються легко і швидко, завдяки чому з вуличної версії M RR можна в лічені хвилини зробити гоночний мотоцикл. Але і тут є можливості для поліпшення: M RR з деталями M Performance Parts ідеальний для гоночної траси.

    + Детальніше

    ЕКІПІРУВАННЯ ДЛЯ ТРЕКУ

    spinner