BMW M 1000 RR
Джерело вашої сили - тяга до перемоги. Прагнення до нових досягнень кожну мілісекунду - це і є справжній спортивний дух. Найвища потужність, високотехнологічні матеріали, бездоганна якість і продуманість найдрібніших деталей: M RR - перша модель M від BMW Motorrad. Надсучасні технології, які прийшли безпосередньо зі світу гонок. Девіз #NeverStopChallenging - це не просто красивий слоган. Це наше життя.
ОПІР? НЕМОЖЛИВО

ІДЕАЛЬНЕ ПОЄДНАННЯ ВИСОКОЯКІСНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
























Парадокс швидкості: всі женуться за часом, хоча сенс полягає в тому, щоб насолоджуватися кожною секундою.
»Том Сайкс (Tom Sykes)
Пілот команди BMW Motorrad в чемпіонаті світу з супербайку WorldSBK
НАРОДЖЕНИЙ НА ТРЕКУ
Справжня тяга до перемоги
Двигун M RR розроблений для спорту і при цьому відмінно підходить для їзди по дорогах загального користування. У порівнянні з моделлю S 1000 RR він має більший крутний момент в середньому діапазоні обертів, а максимальна частота обертання збільшилася на 500 об/хв до 15 100 об/хв. Титанові шатуни важать менше, штовхачі клапанів вужчі на 1,5 мм, впускний колектор укорочений для поліпшеного сумішоутворення. Крім того, ми використовували ковані поршні з 2 маслознімними кільцями, а головка блоку циліндрів отримала нову геометрію каналів і більш жорстку конструкцію. Підсумок: ще більше потужності і зменшена інерція маси. Для скорочення передавального відношення на зірочці ланцюгової передачі доданий додатковий зубець, а сам приводний ланцюг і колісна база подовжені. Багатодискове зчеплення працює без самопосилення - для ідеального миттєвого старту.
СЕРЦЕ МОТОЦИКЛА - ДВИГУН
ГОТОВИЙ ДО ВСЬОГО - КРІМ КОМПРОМІСІВ

Максимум притискної сили: канарди M Winglets
Притискна сила грає вирішальну роль для перемоги. Карбонові канарди M Winglets створюють притискаюче зусилля 16,3 кг. У комбінації з високим вітровим склом ви зможете досягти набагато більшої швидкості - перед поворотом, у віражі і при прискоренні. Крім того, додаткова притискна сила на передньому колесі значно покращує контакт з дорогою і знижує навантаження на систему динамічного регулювання тяги. А їзду на задньому колесі можна залишити для фінішної прямої.
Інтуїтивна, чітка і миттєва - такою повинна бути реакція у відповідь
Інтуїтивна, чітка і миттєва - такою повинна бути реакція у відповідь
Тільки те, що ви відчуваєте, рухає вас вперед. Ходова частина і геометрія шасі M RR створені для гоночної траси. Динамічні якості, гальмівні характеристики і мінімальний момент інерції покращують керованість. Завдяки довгій колісній базі M RR набагато стійкіший на великій швидкості.
Безкомпромісне прискорення - тільки навпаки
Ми створили найкращі гальмівні супорти на ринку. Причому поряд з стандартними дисками також доступні опціональні спортивні, розраховані на тривалу їзду по гоночній трасі. Разом з системою RACE ABS і оптимальною ергономікою новий M RR забезпечує еталонне уповільнення.
ТАК ВИГЛЯДАЮТЬ ПЕРЕМОЖЦІ
Дві версії, одна мета: чиста ефективність
Кожен мотоцикл M RR символізує абсолютну тягу до швидкості. Крім базового виконання, пропонується також версія M Competition - в ній мотоцикл доповнюється такими привабливими опціями, як фрезеровані деталі M і карбонові деталі M, які підкреслюють його спортивний стиль.
Готовий до перегонів
Готовий до перегонів
Чи можна поліпшити досконалість? Вирішуйте самі: M RR доступний в базовій версії і в опціональному виконанні Competition. Крім того, для індивідуальної комплектації M RR доступний широкий асортимент деталей M Performance Parts. Вони встановлюються легко і швидко, завдяки чому з вуличної версії M RR можна в лічені хвилини зробити гоночний мотоцикл. Але і тут є можливості для поліпшення: M RR з деталями M Performance Parts ідеальний для гоночної траси.