Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.
BMW M 1000 RR 50 Years M
24 травня 1972 року. BMW Motorsport GmbH та нинішня BMW M GmbH розпочинають свою роботу. Ціль чітко визначена і для тих років звучить революційно: вся діяльність BMW, пов'язана зі спортом, зосереджена під одним дахом і виконується виключно професіоналами. Автоспорт із його численними складнощами стимулює розробку нових конструкцій автомобілів та двигунів. Відмінна риса - культова емблема BMW Motorsport у трьох кольорах: синій, червоний та фіолетовий.
M RR 50 Years M: майже 100 років натхнення мотоциклетними гонками та 50 років історії гоночного підрозділу BMW M злилися воєдино в ексклюзивному мотоциклі.
»Астрід Нойдеккер
менеджер з продукту
Протягом 50 років BMW M асоціюється по всьому світу із задоволенням за кермом та пристрастю до високої швидкості, гоночними технологіями та перемогами, а також із досконалістю та рекордною потужністю автомобілів та мотоциклів. Ця історична ДНК є важливою невід'ємною частиною M RR 50 Years M. Унікальна модель демонструє видатні характеристики, ексклюзивний статус та індивідуальність.
М З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ
Народжений на гоночній трасі
M RR 50 Years M у серійній комплектації поставляється з пакетом M Competition з карбоновими та фрезерованими деталями M, ланцюгом M Endurance, маятником із анодованого алюмінію, пакетом опцій для пасажира на задньому сидінні, а також кодом активації лап-таймера M GPS lap trigger.
Більше, ніж просто символ
Більше, ніж просто символ
Синій для BMW, червоний для гонок і темно-синій, як символ єднання обох: 1972 року цей унікальний дизайн уже вважався революційним. У 1978 році логотип доповнили трьома косими кольоровими смугами поряд із літерою M, щоб підкреслити швидкість та динамічність. Логотип створений дизайнером Джорджіо Джуджаро у знаменитому італійському ательє Italdesign.
Гоночна ДНК у кожній деталі
Гоночна ДНК у кожній деталі
M RR 50 Years M орієнтований на безкомпромісну швидкість: M RR з комплектом накладок M, монтажною стійкою Sport з кріпленнями та килимком для мотоциклів готовий до будь-якої гоночної траси та нових досягнень.
Компанія схожа на людину: якщо вона займається спортом, то стає натренованою, надихаючою та здатною до високих здобутків.
»Роберт А. Лутц
член правління BMW AG у 1972 році в секторі продажів
Ікони історії M Motorsport

КОНЦЕПЦІЯ АКТИВНОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ
На чемпіонаті Європи з кузовних автоперегонів у 1973 році BMW 3.0 CSL вперше з'явився перед публікою з логотипом у характерних кольорах серії M. Кольорах, які формують образ усієї команди та підкреслюють неповторний командний дух. CSL розшифровується як Coupé Sport Leichtbau - полегшене спортивне купе. І на те є причини: завдяки безкомпромісній роботі вдалося зменшити вагу автомобіля майже на 200 кг.
У 1976 році Хельмут Дене та Ханс-Отто Бутенут перемогли у класі Production TT легендарних перегонів Senior Tourist Trophy на острові Мен у категорії серійних автомобілів з об'ємом двигуна до 1000 куб. см. Цій перемозі передувало багато роботи: R 90 S був оптимізований для гонок і мав покращену аеродинаміку завдяки новому обтічнику. За минулі роки моделі RR та M RR не раз вражали всіх на гоночних трасах TT.

Захоплюючий ентузіазм
У 1978 році суперкар BMW M1 бере участь у гоночній серії M1 Procar. Вперше окрім смуг на автомобіль нанесений логотип M. Все логічно: адже вражаючий донині дизайн кузова M 1 теж створив Джорджіо Джуджаро. Модель не тільки вражала своїм зовнішнім виглядом, а й стала “найшвидшим спорткаром Німеччини”.
У 1985 році кольори серії M знову посіли місце на п'єдесталі: бельгієць Гастон Райер вдруге поспіль виграв ралі “Париж - Дакар” на мотоциклі GS 1000. Раніше, в 1981 і 1983 роках, успіху на своєму BMW досягав Юбер Оріоль. Навіть у малонаселених регіонах синій, червоний та фіолетовий сьогодні уособлюють потужність, швидкість та перемоги в автоспорті.