Характеристики та обладнання
M 1000 RR - перший мотоцикл BMW Motorrad серії M, і він відкриває нову еру в нашій історії. Він був розроблений на основі гоночного досвіду і підходить як для треку, так і для доріг загального користування. Відправною точкою став наш супербайк, який виступає в чемпіонаті світу WorldSBK.
Ознайомтеся з технічними характеристиками і оснащенням M 1000 RR. Але ви повинні випробувати їх на собі.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Чотирициліндровий рядний двигун з водяним/масляним охолодженням, чотири титанових клапани на циліндр, регулювання фаз газорозподілу BMW ShiftCam
80 мм x 49,7 мм
999 см³
156 кВт (212 к.с.) при 14500 об/хв
113 Нм при 11000 об/хв
13,5 : 1
Електронна система вприскування, впускний колектор змінної довжини
Регульований трикомпонентний каталітичний нейтралізатор, Євро-5
Динамічні характеристики/витрата пального
306 км/год
6,5 л
151 г/км
Неетильований бензин «Super plus», октанове число 95-98 (RON) (Система управління детонацією; максимальна потужність доступна при використанні 98 RON)
Електрична система
450 Вт
12 В/5 А·год, літій-іонна
Трансмісія
Багатодискове зчеплення мокрого типу з функцією ковзання (Anti-Hopping)
Шестиступінчаста коробка передач з перемиканням передач кулачковими муфтами і з прямозубним зачепленням
Ланцюг 525 17/46
BMW Motorrad DTC
Ходова частина/гальмівна система
Рама відкритого типу з алюмінієвим з'єднанням і з несучим двигуном
Інвертована телескопічна вилка з діаметром 45 мм, регульована
Алюмінієвий нижній двоплечий маятник з центральною амортизаційною стійкою, регульований
120 мм / 117 мм
1457 мм
99,8 мм
66,4°
М карбонові диски
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17
200/55 ZR 17
Подвійне дискове гальмо M діаметром 320 мм, радіальні чотирипоршневі супорти з нерухомою скобою
Однодискове гальмо M діаметром 220 мм, двопоршневий супорт
Система BMW Motorrad Race ABS, частково інтегрована
ABS Pro з різними алгоритмами роботи в режимах Rain, Road Dynamic, без ABS Pro в режимі Race і Race Pro 1-3
Габарити/маса
832 мм
1845 мм
16,5 л
Прибл. 4 л
2073 мм
1197 мм
848 мм
170 кг (пакет M Competition 169,8 кг) без акумулятора
192 кг (пакет M Competition 191,8 кг) без аккумулятора
407 кг
212 кг
1) Згідно з директивою VO (ЄС) 168/2013 заправлений усіма робочими рідинами, в серійній комплектації і з баком, наповненим мінімум на 90% корисного об'єму.
Обладнання
Серійна комплектація:
- Високе вітрове скло
- BMW Motorrad ABS та ABS Pro
- 7 режимів руху (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
- Pit-Lane-Limiter (обмежувач швидкості для піт-лейн)
- Launch Control
- Динамічна система управління тяговим зусиллям DTC
- Wheelie Control
- Slide Control
- Автоматична система допомоги при рушанні на підйомі HSC Pro
- Система динамічного контролю за гальмуванням DBC
- Асистент перемикання передач Pro
- TFT-дисплей
- Світлодіодна фара, задній габаритний вогонь і покажчики повороту
- Система обігріву ручок керма
- Круїз-контроль
- Комплект шасі M з можливістю завдання висоти задньої частини і важільним центром повороту
Додаткове обладнання:
- Пакет M Competition з важелем гальма M, важелем зчеплення M, упорами для ніг водія M, протекторами двигуна M, захистом важеля M Brake-Leverguard, пакетом M Carbon, анодованим маятником, приводним ланцюгом M Endurance, M GPS Laptrigger, пакетом опцій для пасажира з заглушкою пасажирського сидіння
- Антикрадіжна система
- Захисна решітка радіатора
- Тонований вітрозахисний щиток
- Тонований вітрозахисний щиток bubble
- Підігрівач шин M
- Реєстратор даних M і M Laptrigger
- Комплект накладок M