Характеристики та обладнання.
BMW S 1000 R
Емоційні візуальні ефекти родстера у поєднанні із суперспортивною динамікою їзди - ось що означає BMW S 1000 R. Він урізаний до необхідного та сповіщає про агресивний динамізм. Безпосередня схожість BMW S 1000 R з RR стає очевидною з першого погляду та з будь-якого ракурсу. Дізнайтеся все про технічні характеристики та стандартне обладнання тут.
Технічні характеристики
Двигун
Тип
Рядний чотирициліндровий чотиритактний двигун з водяним/мастильним охолодженням, чотири клапани на циліндр, подвійний верхній кулачковий вал
Діаметр x Хід поршня
80 мм x 49,7 мм
Робочий об'єм
999 куб.см
Максимальна потужність
121 кВт (165 к.с.) за 11000 об/хв
Макс. крутний момент
114 Н·м за 9250 об/хв
Ступінь стиснення
12,1 : 1
Сумішоутворення
Електронна система впорскування пального
Контроль викидів і відповідність екологічним стандартам
Стандарт викидів Євро-4, титановий глушник HP
Динамічні характеристики / витрата пального
Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
CВитрата пального на 100 км відповідно до стандарту WMTC
6,7 л
Тип пального
Преміальний неетильований бензин з октановим числом 95-98 (RON) (контроль детонації, номінальна здатність навантаження при роботі на пальному з октановим числом 98)
Електрична система
Генератор
406 Вт
Акумулятор
12 В / 9 А·год, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Мокре багатодискове зчеплення прослизаючого типу, механічне керування
Коробка передач
6-швидкісна синхронізована коробка передач із прямозубчастими шестернями
Передача крутного моменту
Ланцюг, передатне число 17/45
Шасі / гальмівна система
Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 46 мм, регулювання відскоку/стиснення
Задня підвіска
Алюмінієвий двосторонній маятниковий важіль, центральна амортизаторна стійка, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід підвіски, спереду/ззаду
120 мм / 120 мм
Колісна база
1439 мм
Виліт
98,5 мм
Кут нахилу рульової колонки
65,2°
Колеса
Литі алюмінієві
Розмірність переднього диска
3,50 x 17"
Розмірність заднього диска
6,00 x 17"
Розмірність передньої шини
120/70 ZR 17
Розмірність задньої шини
190/55 ZR 17
Передня гальмівна система
Дводискове гальмо, діаметр 320 мм, плаваючі диски, радіальні чотирипоршневі фіксовані супорти, товщина 5 мм
Задня гальмівна система
Однодискове гальмо, діаметр 220 мм, однопоршневий плаваючий супорт, товщина 5 мм
Антиблокувальна система (ABS)
Антиблокувальна система BMW Motorrad Race ABS, частково інтегрована, з можливістю вимикання
Габарити / маса
Довжина
2057 мм
Ширина (без дзеркал)
845 мм
Висота (без дзеркал)
1228 мм
Висота сидіння, без навантаження
814 мм (Комфортне сидіння (аксесуар): 840 мм)
Довжина за внутрішнім швом штанів, без навантаження
1805 мм (Комфортне сидіння (аксесуар): 1865 мм)
Маса без навантаження, повністю готовий до експлуатації 1)
205 кг
Максимальна маса
407 кг
Максимальне навантаження (у стандартній комплектації)
202 кг
Корисний об'єм паливного бака
17,5 л
Резервний об'єм паливного бака
прибл. 4 л
1) Відповідно до директиви VO (EU) 168/2013: заправлений усіма рідинами, у тому числі пальним, об'єм якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака.
Стандартне обладнання
Обладнання
- Система ABS
- Система курсової стійкості ASC
- Титановий глушник HP
- Двосекційний сидіння (висота сидіння: 814 мм, довжина за внутрішнім швом штанів: 1805 мм)
- Система з одним ключем для замка запалювання, рульового керування, кришки паливного бака та пасажирського сидіння
- Інтегрований замок запалювання та рульового керування
- Регульовані ручні важелі
- Невеликий багажний відсік з бортовими інструментами під пасажирським сидінням
- Бортова література
Спеціальні функції
- Нова задня секція основної рами, аналогічна S 1000 RR
- Зменшена бічна обшивка
- Асистент перемикання передач Shift Assistant Pro
- Алюмінієвий бак
- Багатодискове зчеплення у мастильній ванні прослизаючого типу з механічним приводом
- Знімний тримач номерного знака
- 2 режими їзди: Rain (дощ) і Road (дорога), обидва з ABS і ASC (системою автоматичного контролю стійкості)
- Функція "Краще коло" для активних тренувань на гоночній трасі
Електрична система
- Постійно горить світло та система аварійної сигналізації
- Асиметричні фари ближнього та дального світла
- Багатофункціональний дисплей з регулюванням яскравості з 5 градаціями (індикатор швидкості з лічильником пробігу, лічильником відстані поїздки, годинником, таймером кіл, аналоговим лічильником обертів, відображенням поточної передачі та запасу ходу); два стандартні режими руху Road (дорога) та Rain (дощ), у поєднанні з режимами динамічного контролю тяги (DTC) і режими руху Pro (2 додаткові режими, ASC стає DTC, ABS Pro, з функцією Launch Control і обмежувачем для піт-лейна. Режим Dynamic Pro став призначеним для користувача і отримав можливість бути налаштованим); статистичні функції для гоночної траси, такі як середнє співвідношення газу та гальма, кількість перемикань передач (Vmin/Vmax), функція фіксації; програмована світлова індикація перемикання передач Shift Light, функція "Краще коло"
- Трифазний генератор 406 Вт
- Датчик падіння
- Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
- Електронний іммобілайзер
- Діагностичний інтерфейс
- Злегка тоновані покажчики повороту та світлодіодний задній ліхтар
- Покращена читаність панелі приладів
- Регулювання нахилу
- Роз'єм для кабелю OBD на задній стороні
+ Детальніше