Тільки для гоночного треку.

BMW HP4 RACE

Інженерний шедевр

Це не просто інженерний шедевр. Це втілення захоплення. Розроблений для гоночного треку, BMW HP4 RACE уособлює всю нашу пристрасть до швидкості. Величезна кількість інновацій, і всі вони переслідують одну мету – розширити межі можливого. У цьому мотоциклі вперше у світі застосовано колісні диски та рама з карбону. А завдяки потужності у 215 кінських сил і сухій масі у 146 кілограмів динаміка HP4 RACE, здається, може порушити закони фізики. Випущений обмеженим тиражем: всього 500 примірників на весь світ.

Чиста потужність

HP4 RACE – це шедевр інженерного мистецтва. Кожна з 500 гоночних мотоциклів обмеженої серії був виготовлений вручну нашими фахівцями та отримала свій ярлик з номером. Квінтесенція захопленості, яку ми виробляємо тільки для тих, хто її поділяє. Для тих, хто не має кордонів і хто завжди йде далі. Для тих, хто переходить межі, і чиї вимоги не просто задовольняються HP4 RACE, але яким необхідно переосмислити свої вимоги. Таких небагато. Точніше: сімсот п'ятьдесят.

+ Детальніше

Новий еталон полегшених конструкцій.

Рама HP4 RACE виготовлена з карбону та є монолітною деталлю від рульової колонки до шарніра маятника. У порівнянні зі стандартною рамою, вона економить чотири кілограми ваги. Суть карбону BMW HP4 RACE не у зовнішньому вигляді, а у характеристиках. Він не тільки легший, але також жорсткіший і міцніший.

+ Детальніше

Дизайн HP4 Race

HP4 RACE у нерухому стані. Дуже рідкісне явище.

Досконалість аж до найдрібніших деталей.

Створений для гоночного треку, HP4 RACE має несучий карбоновий обтічник, який ефективно відсікає потік зустрічного вітру. Куполоподібне вітрове скло забезпечує оптимальний захист водія від повітряного потоку. Ідеальне поєднання забарвлення у кольорах BMW Motorsport (Light white / Racing blue metallic / Racing red) і нефарбованих деталей з карбону робить HP4 RACE неймовірно привабливим; їм можна милуватися навіть тоді, коли він нерухомий.

+ Детальніше

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун

158
кВт (215 к.с) за 13900 об/хв (макс. частота обертання – 14500 об/хв)
999
куб.см (робочий об'єм)
120
Н·м (макс. крутний момент)
14.500
об/хв (макс. частота обертання)
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-мастильним охолодженням

Створений вручну. Налаштований на максимальну потужність.

Створений вручну. Налаштований на максимальну потужність.

Зроблений вручну у Берліні, двигун HP4 RACE – це подальший розвиток гоночних двигунів WM і WSBK. Він видає 158 кВт (215 к.с.), а максимальна частота обертання збільшена до 14 500 об/хв. Максимальний крутний момент становить 120 Н·м за 10000 об/хв. Він уже обкатаний у нашій лабораторії. Перше техобслуговування, включно із заміною мастила, виконується після того, як двигун був запущений і протестований на випробувальному стенді нашими фахівцями. Двигун піддається ендоскопії, а наші фахівці прецизійно регулюють фази газорозподілу та зазори клапанів. Це означає, що HP4 RACE готовий повністю реалізувати свій потенціал на гоночному треку, починаючи з першого старту.

+ Детальніше

Оцініть звук HP4 Race

Пакет програмного забезпечення 2D

Програмне забезпечення для аналізу та конфігурації вашого HP4 Race.

Дізнатися зараз external-link-arrow-slim Created with Sketch.
Програмне забезпечення для Race Calibration Kit
  • Завантажити ПЗ для Race Calibration Kit
    ZIP   |   56.37 MB

Основні особливості HP4 RACE

Особливості у деталях
  • Потужність і досконалість. Кожух двигуна виготовлений за інноваційною технологією, при якій дрібні повітряні бульбашки були видалені з кожної окремої деталі надлишковим тиском. Легкі та високоміцні сталеві шатуни для мотоспорту з'єднані попарно, вони здатні витримувати колосальне навантаження та рухаються разом з точно збалансованим колінчастим валом. Чотири поршні з'єднані попарно та оптимізовані, з тим щоб витримувати збільшені швидкості та навантаження обертання. Максимальний тиск мастила у мастильному насосі знижено з 6 до 5 бар і, у поєднанні з маслом 0W40 це призвело до значно менших втрат потужності. Двигун кожного HP4 RACE має особливі допуски. Після обкатки двигуна у лабораторії камера згоряння піддається ендоскопії з метою виявлення будь-яких можливих зіткнень поршня з камерою згоряння. Двигун BMW HP4 RACE готовий до гонки з першого кілометра.

  • Ефективність роботи гальм BMW HP4 RACE знаходиться на найвищому рівні. Гальмівний супорт Brembo GP 4 PR добре відомий за гоночною серією Moto GP. Він містить T-подібний плаваючий гоночний гальмівний диск діаметром 320 мм. За товщини 6,75 мм диск здатний витримувати найвищі навантаження. Моноблочний супорт особливо стійкий до високих температур і має титанові поршні зі зменшеним тертям. Гальмівні супорти комплектуються гальмівними колодками Brembo /04.

  • Коробка передач EVO з шістьма швидкостями має зменшений хід перемикання. Керування коробкою передач здійснюється за допомогою професійного перемикання передач Pro HP RACE. Завдяки відсутності пружинного механізму, водій отримує чіткий відгук з кожним перемиканням передачі. Як це зазвичай буває у спорті, часткове перемикання усунуто, а перша передача розташована зверху. Передачі 2-6 вмикаються натиском вниз. У разі необхідності, схему перемикання передач можна змінити на звичну дорожню. Система "віллі-контроль" для запобігання їзді на задньому колесі та максимальний крутний момент двигуна оптимізовані під відповідні режими руху WET, INT, DRY1, DRY2. Обмежувач швидкості для піт-лейна вмикається у роботу з увімкненою першою передачею. У нерухомому стані система Launch Control також запускається автоматично. Це гарантує, що ви зможете повністю зосередитися на моменті старту гонки.

  • Кожен мотоцикл HP4 RACE має власну карбонову номерну табличку, закріплену у поглибленні на перемичці для амортизувальних труб. Функціонально шасі HP4 RACE можна налаштувати для будь-якого типу гоночного треку. Використовуючи змінне регулювання зміщення, гонщики можуть відрегулювати заводські налаштування 30 мм з розмахом 26-32 мм і 30-28 мм. Кут повороту рульової колонки на 0,5° менше, ніж на стандартній моделі, і становить 65,5°. Його можна змінити у межах від +0,5° до +1°. Завдяки цим налаштуванням, можна отримати значення 95-112 мм.

  • Фрезерована алюмінієва панель з клавішами надає доступ до всіх важливих налаштувань параметрів їзди. Екран дисплея панелі керування, розташований зліва, можна перемикати для налаштування систем DTC і EBR. З правого боку розташований пульт налаштувань режимів руху (WET - INT - DRY1 - DRY2), кнопка запуску, обмежувач швидкості для піт-лейна та аварійний вимикач.

  • Оптимальна ергономіка для кожного гонщика. Стандартна висота сидіння складає 831 мм, найнижче регулювання сидіння (-15 мм) становить 816 мм, а найвища (+15 мм) – 846 мм. Крім того, система фрезерованих підніжок має 8 різних регулювань. Кут нахилу керма також можна відрегулювати у межах 15°.

  • Динамічний контроль тяги отримує інформацію від датчика кутової швидкості, який встановлено на колесі. Тягове зусилля можна відрегулювати від +7 до -7, також є чотири режими руху. Режими WET-INT-DRY1-DRY2 мають свої налаштування для кожної передачі, враховують у своїй роботі максимальний крутний момент і "Віллі-контроль". Разом з EBR (система гальмування двигуном), гонщики можуть впливати на характеристики гальмування та прискорення, а також оптимально налаштувати HP4 RACE до конкретного гоночного трека. 

  • Обода з вуглецевого волокна та особлива конструкція коліс економлять додаткові 1540 г ваги у порівнянні з кованими колесами. Це особливо помітно під час проходження поворотів та гальмування.

  • Суха маса мотоцикла складає 146 кг (споряджена з заправленим баком – 171 кг). Кожен компонент мотоцикла був оптимізований за вагою. Було перевірено все аж до найдрібніших деталей: де можна заощадити грами, зберігши або навіть поліпшивши працездатність. Наприклад, у двигуні та на рамі використовуються титанові гвинти. Вони присутні у розмірах 6, 8 і 10 не тільки економлять вагу, але і скорочують кількість необхідних інструментів.

HP4 RACE у деталях

Експерти пояснюють основні особливості

Переглянути відео external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Тур на завод у Берліні

За лаштунками: виробництво HP4 RACE

Перейти до відео external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Аксесуари для HP4 Race

BMW Motorrad Motorsports

Гоночні змагання BMW Motorrad Race Trophy

Більше external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Інші моделі Sport