Характеристики та обладнання.
Висока продуктивність - чорним по білому. З самого першого моменту стає очевидно, що HP4 RACE - це винятковий байк. Реальні здобутки та високий рівень інженерного мистецтва відображені й у технічних показниках. Кожна деталь, а також вся робота наших фахівців, від повністю карбонової рами до посадки клапана, дозволили досягти у HP4 RACE наступні характеристики.
Технічні характеристики
Двигун
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з рідинним охолодженням, чотирма титановими клапанами на циліндр, двома верхніми гоночними кулачковими валами, фрезерованим мастильним піддоном, циліндро-поршневою групою Pankl і полегшеним колінчастим валом
80 мм x 49,7 мм
999 куб.см
158 кВт (215 к.с.) за 13900 об/хв (максимальна частота обертання 14500 об/хв)
120 Н·м за 10000 об/хв
13,7-13,9 : 1
Електронне гоночне впорскування, змінна довжина впускного колектора, 4 обираних режиму
Електронне гоночне впорскування, змінна довжина впускного колектора, 4 обираних режиму
Динамічні характеристики / витрата пального
Більше 300 км/год
Неетильований бензин Superplus, мінімальне октанове число 98 (RON)
Електрична система
406 Вт
12 В / 5 А·год, необслуговуваний
Трансмісія
Мокре багатодискове зчеплення прослизаючого типу, механічне керування
Шестиступінчаста гоночна трансмісія постійного зачеплення (EVO) з прямозубчастими шестернями (передачі 1, 2, 4, 5 і 6).
16/43 (регулюється як частина комплекту обладнання: зірочка 15, 16, 17, колесо 41, 42, 43, 44, 45).
DTC, що регулюється за 15 ступенями.
EBR, що регулюється за 15 ступенів.
Шасі / гальмівна система
Карбонова рама-монокок RTM з несучим двигуном, змінним кутом нахилу рульової колонки та регулюванням поворотного механізму маятника.
Задня карбонова рама-монокок з регулюванням висоти сидіння (3 положення, діапазон регулювання 30 мм)
Вилка Öhlins FGR 300 WSBK, регульоване демпфірування відбою та стиснення, регульоване переднатягнення пружини, регульований демпфер керма Öhlins SD052, система швидкої зміни переднього колеса (щоб змінити колесо, не потрібно знімати гальмівні супорти), жорсткість пружини 10,5 Н/мм.
Алюмінієвий маятник WSBK, центральна пружинна стійка Öhlins TTX 36 GP, регульоване демпфірування відбою та стиснення, регульоване переднатягнення пружини, регульована точка повороту верхньої пружинної стійки (0/3 мм), регульоване відхилення пружинної стійки (довжина натяжної стійки), контактні поверхні для втулки коліс на натягувач ланцюга для швидкої зміни колеса, титаново-алюмінієвий переднатягувач ланцюга, жорсткість пружини 95 Н/мм.
130 мм/120 мм
1440 мм
102,5 (діапазон регулювання: 95-112)
65,5° (adjustable 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
113 мм (діапазон регулювання +/-5 мм, безступінчаста з кроком у 0,1 мм)
-3 мм за K46Mü3 (регульований + -4 мм, + -3 мм, + -2 мм, + -1,0 мм) -> (позначення HP4R "-2" відповідає K46MÜ3 "-3" = стандарт)
604 мм
30 мм (значення регулюваня: 26 мм, 28 мм, 32 мм)
Карбонові колеса з впресованоюи колісною проставкою для спрощення установки колеса.
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
Дводискове гальмо Brembo Racing, T-подібні плаваючі гоночні гальмівні диски, діаметр 320x6,75 мм, 4-поршневий моноблочний фіксований супорт WSBK GP4-PR з титановими поршнями, головний циліндр Brembo Racing RCS19X18, з регульованим важелем гальма Brembo Racing, важіль зчеплення Brembo Racing (без перемикача зчеплення).
Однодискове гальмо Brembo Racing, 4-поршневий фіксований супорт WSBK з титановими поршнями, діаметр гальмівного диска 220x4,0 мм.
Жорсткі фрезеровані алюмінієві підніжки, регульовані у восьми положеннях
Швидкі випускні клапани Stahlbus у всіх необхідних місцях для прокачування гальм.
Вигин керма зі змінним регулюванням (15 °)
Габарити / маса
831 мм (водійське сидіння низьке/високе: 816 / 846 мм)
приблизно 1859 мм (водійське сидіння низьке/високе: 1829 мм / приблизно 1889 мм)
17,5 л
приблизно 4 л
2070 мм
1193 мм
777 мм
146 кг
171,4 кг
1) Відповідно до директиви VO (EU) 168/2013: заправлений усіма рідинами, у тому числі пальним, об'єм якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака.
Стандартне обладнання
- Система динамічного контролю тяги BMW Motorrad Race DTC (+/- 7)
- Система регулювання гальмівного механізму двигуна EBR +/- 7
- 4 режими руху (WET, INT, DRY1, DRY2)
- Запис даних про час кола та проекція маршруту на карті, а також запис даних про хід підвіски
- Обмежувач для піт-лейна
- Launch Control
- Регульовані підніжки (8 позицій), регульоване за вигином кермо, регульований хід підвіски (частина комплекту обладнання), регулювання висоти сидіння, регулювання кута повороту керма (частина комплекту обладнання)
- Асистент перемикання передач HP4 Race
- Блок кнопок WSBK
- Захист важеля гальма HP Race
- Регулювання передачі крутного моменту за допомогою комплекту обладнання (зірочка 15, 16, 17 // колесо 41, 42, 43, 44, 45)