Технічні характеристики

Двигун

Тип

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з рідинним охолодженням, чотирма титановими клапанами на циліндр, двома верхніми гоночними кулачковими валами, фрезерованим мастильним піддоном, циліндро-поршневою групою Pankl і полегшеним колінчастим валом

Діаметр x Хід поршня

80 мм x 49,7 мм

Робочий об'єм

999 куб.см

Номінальна потужність

158 кВт (215 к.с.) за 13900 об/хв (максимальна частота обертання 14500 об/хв)

Максимальний крутний момент

120 Н·м за 10000 об/хв

Ступінь стиснення

13,7-13,9 : 1

Підготовка пального

Електронне гоночне впорскування, змінна довжина впускного колектора, 4 обираних режиму

Вихлопна система

Електронне гоночне впорскування, змінна довжина впускного колектора, 4 обираних режиму

Динамічні характеристики / витрата пального

Максимальна швидкість

Більше 300 км/год

Тип пального

Неетильований бензин Superplus, мінімальне октанове число 98 (RON)

Електрична система

Генератор

406 Вт

Акумулятор

12 В / 5 А·год, необслуговуваний

Трансмісія

Зчеплення

Мокре багатодискове зчеплення прослизаючого типу, механічне керування

 

 

 

 

Трансмісія

Шестиступінчаста гоночна трансмісія постійного зачеплення (EVO) з прямозубчастими шестернями (передачі 1, 2, 4, 5 і 6).

Передача крутного моменту

16/43 (регулюється як частина комплекту обладнання: зірочка 15, 16, 17, колесо 41, 42, 43, 44, 45).

Антибуксувальна система

DTC, що регулюється за 15 ступенями.

Гальмо двигуна

EBR, що регулюється за 15 ступенів.

Шасі / гальмівна система

Рама

Карбонова рама-монокок RTM з несучим двигуном, змінним кутом нахилу рульової колонки та регулюванням поворотного механізму маятника.

Задня частина рами

Задня карбонова рама-монокок з регулюванням висоти сидіння (3 положення, діапазон регулювання 30 мм)

Передня підвіска

Вилка Öhlins FGR 300 WSBK, регульоване демпфірування відбою та стиснення, регульоване переднатягнення пружини, регульований демпфер керма Öhlins SD052, система швидкої зміни переднього колеса (щоб змінити колесо, не потрібно знімати гальмівні супорти), жорсткість пружини 10,5 Н/мм.

Задня підвіска

Алюмінієвий маятник WSBK, центральна пружинна стійка Öhlins TTX 36 GP, регульоване демпфірування відбою та стиснення, регульоване переднатягнення пружини, регульована точка повороту верхньої пружинної стійки (0/3 мм), регульоване відхилення пружинної стійки (довжина натяжної стійки), контактні поверхні для втулки коліс на натягувач ланцюга для швидкої зміни колеса, титаново-алюмінієвий переднатягувач ланцюга, жорсткість пружини 95 Н/мм.

Хід підвіски, спереду/ззаду

130 мм/120 мм

Колісна база

1440 мм

Виліт

102,5 (діапазон регулювання: 95-112)

Кут нахилу рульової колонки

65,5° (adjustable 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)

Натяжна стійка

113 мм (діапазон регулювання +/-5 мм, безступінчаста з кроком у 0,1 мм)

Шарнір маятника

-3 мм за K46Mü3 (регульований + -4 мм, + -3 мм, + -2 мм, + -1,0 мм) -> (позначення HP4R "-2" відповідає K46MÜ3 "-3" = стандарт)

Довжина маятника

604 мм

Зсув перемички вилки

30 мм (значення регулюваня: 26 мм, 28 мм, 32 мм)

Колеса

Карбонові колеса з впресованоюи колісною проставкою для спрощення установки колеса.

Розмірність переднього диска

3,50 x 17"

Розмірність заднього диска

6,00 x 17"

Розмірність передньої шини

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Розмірність задньої шини

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Передня гальмівна система

Дводискове гальмо Brembo Racing, T-подібні плаваючі гоночні гальмівні диски, діаметр 320x6,75 мм, 4-поршневий моноблочний фіксований супорт WSBK GP4-PR з титановими поршнями, головний циліндр Brembo Racing RCS19X18, з регульованим важелем гальма Brembo Racing, важіль зчеплення Brembo Racing (без перемикача зчеплення).

Задня гальмівна система

Однодискове гальмо Brembo Racing, 4-поршневий фіксований супорт WSBK з титановими поршнями, діаметр гальмівного диска 220x4,0 мм.

Система підніжок

Жорсткі фрезеровані алюмінієві підніжки, регульовані у восьми положеннях 

Випускні клапани на гальмівних магістралях

Швидкі випускні клапани Stahlbus у всіх необхідних місцях для прокачування гальм.

Ергономіка керма

Вигин керма зі змінним регулюванням (15 °)

Габарити / маса

Висота сидіння, без навантаження

831 мм (водійське сидіння низьке/високе: 816 / 846 мм) 

Довжина за внутрішнім швом штанів, без навантаження

приблизно 1859 мм (водійське сидіння низьке/високе: 1829 мм / приблизно 1889 мм)

Корисний об'єм паливного бака

17,5 л

Резервний об'єм паливного бака

приблизно 4 л

Довжина

2070 мм

Висота (за вітровим склом)

1193 мм

Ширина

777 мм

Суха маса

146 кг

1)
Споряджена маса, повністю заправлений 1)

171,4 кг

1) Відповідно до директиви VO (EU) 168/2013: заправлений усіма рідинами, у тому числі пальним, об'єм якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака.

Стандартне обладнання

Обладнання
  • Система динамічного контролю тяги BMW Motorrad Race DTC (+/- 7)
  • Система регулювання гальмівного механізму двигуна EBR +/- 7
  • 4 режими руху (WET, INT, DRY1, DRY2)
  • Запис даних про час кола та проекція маршруту на карті, а також запис даних про хід підвіски
  • Обмежувач для піт-лейна
  • Launch Control
  • Регульовані підніжки (8 позицій), регульоване за вигином кермо, регульований хід підвіски (частина комплекту обладнання), регулювання висоти сидіння, регулювання кута повороту керма (частина комплекту обладнання)
  • Асистент перемикання передач HP4 Race
  • Блок кнопок WSBK
  • Захист важеля гальма HP Race
  • Регулювання передачі крутного моменту за допомогою комплекту обладнання (зірочка 15, 16, 17 // колесо 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ Детальніше
spinner