BMW C 650 GT.
C 650 GT – найбільш ексклюзивний максі-скутер від BMW Motorrad. Стильний і обтічний силует підкреслює його елегантний характер. Великий обтічник, зручне сидіння і високе лобове скло дозволяють вам комфортно покривати великі відстані та не залежати від погоди. Крім того, у великому багажному відсіку можна легко зберігати свої покупки, багаж або пару шоломів. Інноваційна функція безпеки – опція моніторингу сліпих зон SVA (Side View Assist). Вона особливо корисна у міському середовищі, оскільки попереджає про наближення транспортних засобів у сліпій зоні на швидкості до 80 км/год.
Дизайн C 650 GT
Оберіть свій стиль
C 650 Sport випускається в трьох привабливих кольорових версіях: Новий Hockenheim silver metallic, Black storm metallic та Option 719 Sparkling storm metallic.
Привертає погляди. Скрізь.
Двоциліндровий рядний двигун
Потужність для будь-якої ситуації.
Потужність для будь-якої ситуації.
Двоциліндровий рядний двигун з рідинним охолодженням, крутним моментом 63 Н·м і потужністю 60 к.с. (44 кВт) дозволяє розвинути максимальну швидкість 180 км/год – а значить, BMW C 650 GT подарує масу приємних емоцій як у щоденних поїздках, так і у подорожах.
Завдяки модернізованому зчепленню і безступінчастій трансмісії CVT максі-скутер швидше прискорюється з низьких швидкостей – а значить, зі світлофорів ви будете йти першим.
Версія зі зменшеною потужністю 48 к.с. (35 кВт) гарантує, що власники водійських посвідчень країн ЄС у віці до 25 років також можуть користуватися C 650 GT.
Новий вигляд. Потужний звук.
Новий вигляд. Потужний звук.
C 650 GT обладнаний новою вихлопною системою з високоякісної нержавіючої сталі. У глушника не тільки дуже спортивний вигляд – але він набагато легший і звучить набагато могутніше.
Оцініть звук C 650 GT
Основні особливості C 650 GT
























З комфортом у місті.
З комфортом у місті.
C 650 GT – найбільш ексклюзивний максі-скутер від BMW Motorrad. Завдяки електрично регульованому вітровому склу та додатковим аксесуарам, таким як обігрів ручок і сидіння, ви будете насолоджуватися абсолютним комфортом у кожній поїздці. Скутер також обладнаний найбільшим багажним відсіком у своєму класі.
Інноваційна функція безпеки – система SVA (Side View Assist). Вона особливо корисна у міському середовищі, попереджаючи про наявність транспортних засобів у сліпій зоні на швидкості до 80 км/год.
C 650 GT встановлює нові стандарти безпеки з системою BMW Motorrad ABS, яка входить до стандартної комплектації. А тепер він також обладнаний повнофункціональною системою ASC, яка також входить до базової комплектації. ASC підвищує безпеку, особливо коли дорожні умови непередбачувані, за допомогою активного втручання в систему керування двигуном, коли це необхідно.
Шасі та підвіска C 650 GT були повністю оновлені. Коефіцієнт пружності пружин передньої вилки та задньої пружинної стійки зменшений на 10 відсотків – це забезпечило більш чутливе керування без втрати стійкості руху на прямій.
Денні ходові вогні автоматично підлаштовуються під навколишнє середовище. Наприклад, при в'їзді і виїзді з тунелю C 650 Sport автоматично перемикається на ближнє світло і назад. Водієві більше не потрібно вручну регулювати освітлення. Це дає можливість зосередити всю увагу на дорозі.
C 650 GT ще простіше підняти. Стійка має подовжену опорну планку з оптимізованим становищем. Це зменшує силу, необхідну для підйому скутера, на 30 відсотків.
Інтерв'ю з Едгаром Хайнріхом
Повернення до Баварії після роботи в Індії.
Після короткого перебування в Індії Едгар Хайнріх повернувся в Мюнхен, щоб очолити команду дизайнерів BMW Motorrad. Це було щасливе повернення для любителя мотоциклів, який почав свою кар'єру у BMW в 1986 році. Він керував розробкою дизайну багатьох мотоциклів BMW: ралійний байк "Париж-Дакар", K 1200 S і R, HP2 Enduro, R 1 150 GS, R 1200 GS і зовсім недавно S 1000 RR.
Перед роботою в індійській автомобілебудівній фірмі Bajaj він також брав участь у розробці мотоциклів K 1600 GT і GTL, а також C 600 Sport і максі-скутера C 650 GT. Всі вони були успішними продуктами, які розширили горизонти цього сформованого сегмента ринку та залучили до бренда багато нових клієнтів. В ексклюзивному інтерв'ю BMW Motorrad Едгар Хайнріх розповідає про свою пристрасть до проектування, колекціонування та відновлення мотоциклів усіх видів.