• Пакет M Sport

    З новим пакетом М Sport, який вперше доступний для S 1000 RR, мотоцикл перетворюється на справжній трековий снаряд.

    По-перше, це колір. Наш фірмовий гоночний триколірний дизайн - білий Light White, синій Racing Blue та червоний Racing Red, - однозначно вказує на потенціал S 1000 RR на треку. Задній підрамник у варіанті М Sport забарвлений в бронзовий колір. Але, звичайно, справа не обмежується тільки ефектною зовнішністю.

    Наприклад, у варіанті М Sport для S 1000 RR доступні режими руху Pro. Серед них три режими Race Pro 1, Race Pro 2 та Race Pro 3, кожен з яких ви можете налаштувати за багатьма параметрами: наприклад, для конкретної траси або погодних умов. Крім цього, режими руху Pro містять систему Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit Lane Limiter), систему регулювання інтенсивності гальмування двигуном Engine Brake з трьома режимами, систему допомоги при старті на схилі Hill Start Control Pro, асистент Dynamic Brake Control, систему Slide Control та три режими відображення даних Core Ride на панелі приладів з TFT-дисплеєм. Список вражає, чи не так? Дізнатися більше про режими руху Pro ви можете на головній сторінці огляду S 1000 RR.

    Ще одна унікальна особливість пакета М Sport - надлегкі карбонові колісні диски М. Карбонові колеса поставляються разом з більш широкими (на 5 міліметрів) гальмівними дисками, які відрізняються ще більшою стабільністю та витривалістю - як на гоночному треку, так і на дорогах загального користування.

    Карбонові колісні диски М на 1,7 кілограма легше стандартних легкосплавних коліс - які, до речі, самі стали на 1,6 кілограма легше у порівнянні з S 1000 RR попереднього покоління. Зменшена безпружинна маса впливає відразу на всі динамічні характеристики мотоцикла: він краще прискорюється та сповільнюється, простіше заходить у поворот і м'якше відпрацьовує нерівності дорожнього полотна.

    Спортивне сидіння М, також вперше доступне для S 1000 RR, дає водієві більше зчеплення та контролю над мотоциклом - особливо на треку. Нарешті, пакет опцій М Sport містить легку літій-іонну батарею, яка на 2 кілограми легше стандартної: вона важить всього 1 288 грамів! А у спорті, як відомо, кожен грам грає роль.

    Результат дійсно вражає: з пакетом опцій М Sport новий S 1000 RR важить 193,5* кг! Споряджена маса стандартної версії - 197 кг. І це з повним баком!

     

    *Споряджена маса з повним баком, виміряна відповідно до директиви ЄС 168/2013: з усіма необхідними експлуатаційними рідинами, обладнанням і заповненим не менше ніж на 90% паливним баком.

     

    ПАКЕТ M SPORT У ДЕТАЛЯХ:

    Спортивне забарвлення у білому Light White, синьому Racing Blue metallic та червоному Racing Red

    Режими руху Pro

    •  Із 3 режимами руху Race Pro 1-3
    • Система контролю старту Launch Control
    • Обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit Lane Limiter)
    • Регулювання інтенсивності гальмування двигуном Engine Brake
    • Асистент старту в гору Hill Start Control Pro
    • Асистент гальмування Dynamic Brake Control
    • Система контролю ковзань Slide Control
    • Карбонові колісні диски M
    • Літій-іонна акумуляторна батарея M
    • Спортивне сидіння M

    Комплект для регулювання шасі M (регулювання кута хвостової частини та маятника)

  • Пакет Dynamic

    Чудова динаміка і зручність у щоденній експлуатації, приголомшлива керованість і високий рівень комфорту: пакет опцій Dynamic поєднує у собі інноваційні технології та практичні рішення, які зроблять S 1000 RR ідеальним варіантом на кожен день.

    Перш за все, пакет Dynamic містить адаптивне електронно-кероване шасі Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління. На відміну від попередньої системи, DDC останньої генерації використовує зовсім іншу філософію. За замовчуванням шасі знаходиться у найбільш жорсткому налаштуванні - однак лише за 10 мілісекунд воно може змінити характеристики демпфірування. Завдяки цьому новий S 1000 RR у всіх ситуаціях має максимальний динамічний потенціал і краще зчеплення коліс з дорогою, даючи водієві приголомшливий контроль, точність керування та прозорий зворотний зв'язок.

    Базові налаштування DDC взаємопов'язані з одним з обраних режимів руху - Rain, Road, Dynamic або Race. У режимах руху Pro у водія є можливість швидко змінити налаштування системи через меню.

    Електронний круїз-контроль автоматично підтримує постійну швидкість і має функцію обмежувача швидкості, яка корисна на дорогах загального користування. Все це робить S 1000 RR ще більш зручним у повсякденному експлуатації. 

    Нарешті, пакет опцій Dynamic містить ручки керма з обігрівом, що дозволить комфортно експлуатувати S 1000 RR навіть у холодну погоду.

     

    ПАКЕТ DYNAMIC У ДЕТАЛЯХ:

    Адаптивна ходова частина Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління

    Обігрів ручок керма

    Круїз-контроль

  • Пакет Race

    Ще більше динаміки, простоти у керуванні, зразкової надійності та задоволення на треку: з пакетом опцій Race новий S 1000 RR стане ідеальним спортивним снарядом для ваших нових рекордів.

    Режими руху Pro - справжній "must have" для тих, хто планує виїжджати на гоночний трек. Крім комплекту регулювання шасі М з регулюванням кута нахилу хвостової частини та маятника, пакет опцій Race містить три налаштовуваних режими руху Race Pro 1-3 і безліч допоміжних систем. У кожному з режимів можна незалежно конфігурувати систему Wheelie Control, систему запобігання підйому переднього колеса Front Wheel Lift-off Protection, характеристику двигуна, інтенсивність гальмування двигуном, антиблокувальну гальмівну систему ABS Pro та систему динамічного контролю тяги DTC (Dynamic Traction Control). Більше інформації про режими руху Pro ви знайдете нижче в описі системи.

    Крім режимів водіння, кожен з яких можна налаштувати відповідно до свого стилю водіння, пакет Race включає в себе систему Launch Control для максимально ефективного старту з місця, систему обмеження швидкості на піт-лейн (Pit Lane Limiter), асистент старту в гору Hill Start Control Pro, систему Dynamic Brake Control і систему контролю ковзань Slide Control.

    Крім того, з пакетом опцій Race новий S 1000 RR отримує з заводу чорні анодовані ковані колісні диски М з гальмівними дисками збільшеної до 5 мм товщини, що відрізняються ще більшою витривалістю в умовах перегонів.

    Нарешті, пакет опцій Race має легку літій-іонну батарею, яка на 2 кілограми легша, ніж стандартна: вона важить всього 1 288 грамів! А у перегонах, як відомо, кожен грам грає роль.

     

    ПАКЕТ RACE У ДЕТАЛЯХ:

    Режими руху Pro

    Ковані легкосплавні колісні диски M

    Літій-іонна акумуляторна батарея M

    Комплект для регулювання шасі M (регулювання кута хвостової частини та маятника)

  • Сидіння та підніжки пасажира

    Іноді покататися удвох - значить подвоїти задоволення від поїздки. Комплект містить сидіння для пасажира та комплект підніжок (у стандартному комлектації S 1000 RR тільки одномісний). Сидіння чорного кольору, підніжки - сріблястого.

  • Carbon package

    Elegant, sporty, and extremely light: The exclusive Carbon package supercharges the superbike look of the machine. Its high-quality CFRP racing components simply look perfect. What's more, this lightweight, high-tech material meets the highest requirements for performance, exclusivity, and individuality. This package includes front and rear wheel M Carbon covers, the M Carbon  chain guard and sprocket cover, and the M Carbon top side fairing. The lightweight and durable components made of carbon fiber reinforced plastic are sealed with a UV-resistant high-gloss paint and meet the highest BMW Motorrad standards.

     

    • High-quality components made of lightweight, high-tech material
    • UV-resistant high-gloss paint
    • Elegant yet sporty look
    • Combination of performance, exclusivity, and individuality
    • Weight-optimized    

Аксесуари для S1000 RR

Індивідуальне обладнання.
  • Режими руху Pro містять три налаштовуваних режими: RACE PRO 1, RACE PRO 2, і RACE PRO 3, створені спеціально для гоночного треку. Крім цього, вони мають систему Launch Control для максимально ефективного старту з місця, обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit Lane Limiter), асистент допомоги при старті на схилі HSC Pro (Hill Start Control Pro) та нову систему DBC (Dynamic Brake Control).

    У режимі RACE Pro можна налаштувати наступне:

     

    • Двигун: доступні дві характеристики відгуку, налаштовані на максимально плавну та ефективну віддачу. Крім цього, ви можете штучно обмежити крутний момент для нижніх передач і залишити його максимальним для передач з четвертої по шосту. Все для того, щоб зробити мотоцикл максимально слухняним і швидким.
    • Гальмування двигуном: є три рівні.
    • Система динамічного контролю тяги DTC: має чотири базові режими, а у режимі RACE Pro їх можна додатково налаштовувати клавішами +/-
    • Система контролю Wheelie через DTC: є чотири рівні роботи: повністю вимкнена (ви повинні контролювати підйом переднього колеса самостійно), високі Wheelie, ефективні Wheelie та максимальна стабільність.
    • ABS і ABS Pro: п'ять рівнів налаштування залежно від режиму - для максимальної стабільності або швидкості. Крім того, є режим, що допускає ковзання заднього колеса. Вибрані параметри з відповідним текстовим супроводом відображаються на панелі приладів з 6,5-дюймовим TFT-дисплеєм.
  • Ще більше швидкості, стабільності та задоволення. В останньому поколінні система Dynamic Damping Control (DDC) має електронно-керовані перепускні клапани паралельно з механічними. Це дозволяє підвісці максимально ефективно демпфірувати нерівності та адаптуватися до характеру покриття з неймовірною швидкістю 10 мілісекунд. І все це - без шкоди для зворотного зв'язку. Нове шасі DDC оптимізовано для всіх типів покриттів і може бути додатково налаштоване в будь-якому з режимів руху - і в місті, і на гоночній трасі. Крім того, у S 1000 RR є набір регулювальних прокладок, що дозволяють ще точніше налаштувати підвіску. Адаптивна ходова частина DDC доступна як окрема опція, так і у складі пакета Dynamic.

  • Іноді необхідно їхати з постійною швидкістю. Електронний круїз-контроль на S 1000 RR працює на швидкості від 30 км/год і дозволяє з комфортом долати великі відстані на трасі. З метою безпеки функція вимикається при натисканні на гальмо або вижимі зчеплення - при цьому відновити роботу можна одним натисканням кнопки.

  • Ми хочемо їздити завжди, навіть у холодну погоду. Електричний обігрів ручок керма з декількома режимами роботи дозволяє вам почувати себе комфортно та краще контролювати мотоцикл.

  • Новий S 1000 RR виглядає дуже спортивно. Опція Wheels Design, доступна у поєднанні зі стандартними легкосплавними колісними дисками, додає ефектні червоні окантовки та підкреслює дизайн мотоцикла. 

  • Для будь-якого мотоцикла критично важливо мати оптимальний тиск у шинах. Система BMW Motorrad Tyre Pressure Monitoring (TPM) автоматично розпізнає втрату тиску у колесі та попередить про це. Залежно від величини відхилення тиску від норми та швидкості мотоцикла система дає два типи попереджень: жовтий і червоний. Крім того, поточний тиск повітря у шинах можна вивести на панель приладів. А коли шини прогріваються на гоночному треку, TPM також відзначає зростання температури та відповідним чином перераховує оптимальний тиск повітря при зовнішній температурі 20°C.

     

  • Безпека актуальна не тільки під час поїздки, а й після. Охоронна система BMW Motorrad розпізнає несанкціоноване переміщення мотоцикла та вмикає світлозвукову сигналізацію. Функція автоматично активується після вимкнення запалення. Додатковий пульт дистанційного керування їй не потрібен.

  • Швидка допомога у разі надзвичайної ситуації. В аварії на мотоциклі важлива кожна хвилина. Важливо, щоб рятувальники швидко прибули на місце у разі виникнення надзвичайної ситуації. Це не завжди так на віддалених ділянках доріг, де втрачається дорогоцінний час. Інтелектуальна система екстреного виклику активується, як тільки починається поїздка, що економить цінний час. Інтелектуальна система екстреного виклику автоматично зв'язується з колл-центром BMW у разі аварії, щоб якомога швидше повідомити аварійні служби. Інтелектуальна система екстреного виклику визначає як координати автомобіля, так і дані про напрямок руху, щоб аварійні служби могли швидко дістатися до місць, які важко визначити. Наслідки зіткнення та стан мотоцикла передаються за допомогою датчиків на мотоциклі, так що аварії можна надійно розпізнати та відрізнити від типових ситуацій водіння мотоцикла. Система також намагається встановити початковий діалог із зачепленою стороною та навіть може бути перекладена на іноземну мову за кордоном. Для цієї мети до правого керма прикріплені динаміки та мікрофон. Водій інформується візуально та акустично, якщо був зроблений екстрений виклик. Інтелектуальна система екстреного виклику також може бути активована за допомогою кнопки SOS на кермі, щоб, наприклад, допомогти іншим людям у пробці. Гонщикові не потрібен власний смартфон, йому не потрібно вмикати SIM-карту у транспортному засобі, і він не несе відповідальності за будь-які витрати, пов'язані з використанням служби передачі даних.

  • High-end perfection: This high-quality slip-on sports silencer made of titanium with carbon end cap ensures a robust sound and sporty look. The sports silencer was developed with Akrapovič and is weight-optimized compared with the standard silencer.    

  • Високоякісні аксесуари з карбону M дозволять зробити ваш S 1000 RR ще більш спортивним. Вони не тільки відмінно виглядають і надають мотоциклу гоночний флер, але й важать менше стандартних деталей. Всі карбонові деталі M мають глянцеве покриття, що захищає від подряпин та ультрафіолетового випромінювання.

    АКСЕСУАРИ M З КАРБОНУ У ДЕТАЛЯХ:

    • Карбонова накладка повітряного фільтра M
    • Карбоновий захист ланцюга M
    • Карбонове заднє крило M
    • Карбонове переднє крило M
    • Карбоновий захист зірочки M
    • Карбонова накладка паливного бака M, ліва/права
    • Карбонові бічні обтічники M
  • Дата-логгер M - незамінний інструмент для тих, хто всерйоз захоплений трек-днями. Пристрій записує всі телеметричні дані для подальшого аналізу.

  • Ці підніжки від BMW Motorrad не тільки відмінно виглядають, але й мають ергономіку, оптимізовану для динамічного стилю їзди. Регулювання дозволяють встановити їх у декількох положеннях. Відфрезеровані з міцного алюмінієвого сплаву та з анодованим покриттям, що захищає їх від корозії.

  • Створене спеціально для використання на гоночному треку. Сидіння М завдяки нековзним покриттям і жорсткій піні дозволяє краще контролювати мотоцикл у поворотах і на швидких перекладках. Доступне у трьох варіантах висоти: низьке 814 мм, стандартне 824 мм і високе 849 мм.

  • The M front passenger footrests are milled from an anodised aluminium alloy and give your bike even more of a sporty look. Because of their design, they are very light, but still remain stable, thus giving the pillion a secure hold at all times.

  • Фрезеровані на верстаті з ЧПК з міцного алюмінієвого сплаву та з анодованим покриттям, що захищає від корозії, ці важелі забезпечують мотоциклу ще більш спортивний зовнішній вигляд і відмінний зворотний зв'язок. Складаний механізм захищає руки при падінні. П'ять регулювань дозволяє підігнати ергономіку під себе, а заокруглена форма забезпечує максимальну зручність у використанні.

    Крім того, для S 1000 RR пропонується механізм віддаленого налаштування гальмівного зусилля М, який дозволяє регулювати тиск у гальмівній системі прямо під час гонки. Має ергономічну форму та чорне анодоване покриття.

  • Абсолютно незамінна річ на треку! Протектори виготовлені з алюмінію та пластика і захищають важелі мотоцикла від випадкового натискання при контакті з іншими мотоциклами.

  • Дозволяє з високою точністю відрегулювати натяг ланцюга та положення колеса, а також підкреслює спортивний вигляд S 1000 RR. Виготовлений з високоміцного алюмінію методом фрезерування, відрізняється невеликою вагою та високою жорсткістю. Подвійне анодування забезпечує надійний захист від корозії.

  • Відмінна динаміка, низька маса. Високоякісна літій-іонна акумуляторна батарея важить всього 1 288 грамів - на 2 000 грамів легша, ніж стандартна! А у гонках, як відомо, кожен грам грає роль. 

  • Дозволяє використовувати спортивний підкат. Кріпиться до заднього маятника та не вимагає зняття під час їзди.

  • Виконані з алюмінію з накладками з жорсткого пластика, ці слайдери захищають двигун мотоцикла під час падіння та в екстремальному куті нахилу мотоцикла у повороті.

  • Виконана з чорного анодованого алюмінію, кришка мастилозаливної горловини М виглядає дуже стильно. Але основна її відмінність від стандартної - у конструкції з трьома отворами, яка виключає випадкове відкриття на гоночному треку.

     

  • Дзеркала заднього виду та номерний знак - на треку ці речі не тільки не потрібні, але й заборонені. Використовуючи високоякісні заглушки М від BMW Motorrad, ви зможете за лічені секунди зняти непотрібні елементи і відправитися ставити новий рекорд кола.

  • Надають мотоциклу ще більш динамічний вигляд і забезпечують ідеальну ергономіку. Відфрезеровані з міцного алюмінієвого сплаву, відрізняються невеликою вагою та високою жорсткістю. Мають анодоване покриття, що захищає від корозії.

  • Коване заднє колесо з чорним анодованим покриттям для шини розмірністю 200/55 ZR 17. Ковані колісні диски М припускають установку більш широких гальмівних дисків товщиною 5 міліметрів, що забезпечують ще більшу витривалість на гоночному треку.

  • Коване переднє колесо з чорним анодованим покриттям для шини розмірністю 120/70 ZR 17. Ковані колісні диски М припускають установку більш широких гальмівних дисків товщиною 5 міліметрів, що забезпечують ще більшу витривалість на гоночному треку.

Розміщення багажу.
  • Зручна сумка на бак об'ємом 10 літрів від BMW Motorrad кріпиться ременями та надає достатній об'єм для речей, які можуть знадобитися у поїздці. Має об'єм 6 літрів, який можна збільшити до 10 літрів.

     

  • Ця сумка BMW Motorrad ідеально вписується у дизайн мотоцикла та дуже надійно кріпиться до пасажирського сидіння без необхідності використання додаткових пристосувань. Має можливість регулювання об'єму від 7 до 10 літрів і водонепроникне основне відділення.

  • Ці сумки BMW Motorrad ідеально вписуються у динамічний дизайн мотоцикла та дозволяють вирушити на S 1000 RR у невелике=у (або велику - вирішувати вам) подорож. Водонепроникні і мають систему швидкого кріплення до мотоциклу.

     

Ергономіка і комфорт
  • Спортивна естетика: тоноване вітрове скло робить вигляд мотоцикла ще більш агресивним. Має покриття, що захищає від сколів і подряпин. Розміри та форма ідентичні стандартному вітровому склу.

  • Вітрове скло куполоподібної форми у гоночному стилі вище, ніж стандартне приблизно на 53 міліметра. Доступно як у прозорому, так і в тонованому виконанні, і забезпечує кращий захист від вітру та обтічність, а значить - велику максимальну швидкість.

Безпека
  • Замок з неймовірно міцної загартованої сталі відрізняється високим захистом при невеликих розмірах і має вбудовану сигналізацію, що реагує на несанкціоноване переміщення мотоцикла.

     

  • Забезпечує захист від каміння та шматків гуми. Двоскладова решітка з поліаміду кріпиться до верхньої та нижньої частини радіатора і не порушує аеродинамічні характеристики мотоцикла.

  • Забезпечує надійний захист від бруду, подряпин. Виготовлене з загартованого скла з покриттям антивідблиску, яке не знижує читаність панелі приладів.

Обслуговування та догляд
  • Дозволяє швидко та надійно вивісити мотоцикл. Легкий і міцний, виконаний з фарбованої сталі та має чотири коліщатка.

Завантажити каталог аксесуарів
  • Каталог оригінальних аксесуарів BMW Motorrad 2020
    PDF   |   47.85 MB   |   Англійська

Створіть свій власний S 1000 RR.

Від забарвлення до спорядження - конфігуратор дозволяє вам зібрати свій власний байк BMW своєї мрії.

Конфігурувати external-link-arrow-slim Created with Sketch.
spinner