Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.
BMW S 1000 RR
RR тепер ще більше націлений і точніше налаштований на чисту продуктивність. Для тих, хто все більше вимагає більшого: від себе, від кожного кола по треку та від свого RR. Просто #NeverStopChallenging. Бути першим - це питання міліметрів, особливо на гоночних трасах, частиною яких завжди був RR. Ось чому ми оптимізували та вдосконалили RR там, де це дійсно важливо: від нового датчика кута повороту керма з системами Brake Slide Assist та Slide Control, а також інтеграції компонентів M і вдосконалення електроніки. І все це з чіткою метою - завойовувати перші позиції знову і знову.
ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
























Без них важко уявити новий RR
Без них важко уявити новий RR
Вінглети з композитного пластику створюють аеродинамічну притискну силу до 17,1 кг при 300 км/год. Ця притискна сила запобігає підйому переднього колеса під час прискорення: колесо залишається в контакті з поверхнею, тому система DTC втручається менше. Це дозволяє більш ефективно перетворювати потужність в прискорення.
Більше продуктивності на екрані
Більше продуктивності на екрані
Виїзд на піт-лейні після кіл гоночною трасою: тепер екран завжди відображається після вимкнення/увімкнення запалювання. Це дозволить підтримувати високий рівень концентрації та зосередження. Доступний один екран Pure Ride і три різні екрани Core - залежно від ваших уподобань. Система відображає відповідну максимальну швидкість, коли двигун холодний. Завдяки миготливому індикатору перемикання передач датчик частоти обертання тепер блимає набагато помітніше.
Пристрасть там, де б'ється серце - а воно б'ється, ой, як б'ється!
Вивільнена пристрасть - ми знову перенесли весь досвід з гоночної траси на високопродуктивний чотирициліндровий двигун BMW ShiftCam для RR: на 3 к.с. більше потужності, яка тепер становить 210 к.с. (154 кВт). Повітряний блок від M RR забезпечує особливо хорошу подачу повітря і кращу зміну навантаження. Головки циліндрів з новою геометрією каналів і посиленими кронштейнами підшипників також походять від M RR. Ми також оптимізували стандартний асистент перемикання передач Pro. Тепер він також дозволяє перемикати передачі з випередженням вгору та вниз і забезпечує покращене демпфірування при зміні навантаження - для більшої точності перемикання передач. І навіть кільце ланцюга тепер має більше зубців: як і в M RR, воно тепер має 46 зубців замість 45 - для більшої потужності на прямій.
Умови для більшої продуктивності
Умови для більшої продуктивності
Йдеться про міліметри, щоб отримати кращий зворотний зв'язок і точність керування: комплект шасі M з піднятою задньою частиною та регульованим шарніром маятникового важеля входить до стандартної комплектації. Виїмки в рамі забезпечують більшу бічну гнучкість. Ми знизили кут нахилу рульової колонки на 0,5° до 66,4° та зменшили зсув вилки на 3 мм до 25,5 мм для ще більшої точності керування. А зняття заднього колеса було спрощено на практиці завдяки використанню нерозбірних втулок осі та оптимізації гальмівної системи. Ми також додали Race Pro 1-3 до DDC в режимах Road, Dynamic та Race - все для більшої продуктивності.
Переосмислене проходження поворотів
Переосмислене проходження поворотів
6-ступінчаста система контролю тяги DTC та новий датчик кута повороту керма забезпечують дві нові функції: Brake Slide Assist для уповільнення та Slide/Slip Control для прискорення. Датчик кута повороту керма вимірює кут заносу і в поєднанні з системою DTC забезпечує оптимальне ковзання. Налаштування DTC 2 і 3 були оптимізовані для гоночної траси та сліків. Система Brake Slide Assist допомогає потужно та більш динамічно проходити повороти. А завдяки більш чіткій ілюстрації тепер можна ще швидше зчитувати відповідні налаштування з TFT-дисплея.
АДАПТОВАНИЙ З УРАХУВАННЯМ ВАШИХ ПОТРЕБ
- Пакет M
- Пакет Dynamic
- Пакет Race
- Пакет Carbon
- Пакет фрезерованих деталей M
Пакет M підкреслює спортивний профіль RR. Ексклюзивне лакофарбове покриття Light white/M Motorsport входить тільки в цей пакет і надає мотоциклу потужного вигляду. Пакет включає в себе сидіння M Sport для оптимальної підтримки під час полювання за вирішальними мілісекундами. Оптимізовані за вагою карбонові колісні диски M зі стрічками M - для максимальної динаміки. Або ж ковані колеса M на вибір. Крім того, система підніжок M та чорна кришка паливного баку.
Пакет Dynamic підкреслює гоночні якості RR, забезпечуючи додаткову продуктивність та комфорт. Пакет включає в себе електронне шасі DDC для оптимального демпфування та оптимального контакту з дорогою в будь-якій ситуації. Це доповнюється режимами їзди Pro з 3-ма додатковими режимами Race Pro та іншими відповідними налаштуваннями для гоночної траси, такими як Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control та Brake Slide Assist, Slide Control. Електронний круїз-контроль і підігрів ручок також включені в комплектацію.
Пакет Race оптимізує RR для райдерів, які прагнуть бути гонщиками. Пакет включає в себе ланцюг M Endurance, що не потребує технічного обслуговування та має оптимізовану вагу. А також вихлопну систему M Titan від Akrapovič, яка доступна виключно в цьому пакеті, для ще більш спортивного вигляду зі значним зниженням ваги. Або ж, як альтернатива, високоякісний титановий спортивний глушник.
Високоякісний пакет Carbon підкреслює унікальний зовнішній вигляд супербайку. Цей пакет включає в себе крила переднього і заднього колеса, кожуха ланцюга і захист шестерні, а також бічні панелі верхнього обтічника. Ці легкі CFRP компоненти зі світу перегонів вносять благородні, але спортивні акценти з високотехнологічною якістю.
Пакет фрезерованих деталей M підкреслює спортивний характер мотоцикла завдяки високоякісним компонентам та ексклюзивному брендингу M. Пакет включає: фрезеровані деталі з анодованого алюмінію, в тому числі складні та регульовані важелі зчеплення та ручного гальма з захистом Brake Lever Guard - обладнання з максимальною якістю.
Дизайн - це більше, ніж просто зовнішній вигляд
Три варіанти, один характер
Незалежно від того, який варіант вибираєте ви: в даному випадку вирішальне значення мають не міліметри чи мілісекунди, а саме ваші уподобання. Однак зрозуміло одне: кожен RR орієнтований на чисту продуктивність.
Спортивність передається в домінантних генах
Супер спортивний і безкомпромісно компактний. Ми зберегли ці основні дизайнерські цінності RR. Більше того, ми зробили їх ще гострішими: від передньої частини з аеродинамічно оптимізованим вітровим склом і фарами в яскравому світлодіодному дизайні, до бічних панелей з вінглетами і короткої та динамічної задньої частини. Крім того, легко знімний тримач номерного знаку та опціональна накладка для пасажирського сидіння доводять, що ми сфокусували дизайн RR на продуктивності аж до останньої деталі.