Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.

BMW S 1000 RR.

НОВИЙ ЕТАЛОН ШВИДКОСТІ.

Цей мотоцикл створений для нових рекордів. 207 кінських сил і 113 Н·м крутного моменту за 13500 об/хв – причому більше 100 Н·м доступно у діапазоні від 5500 до 14500 об/хв. Через десять років після прем'єри RR першого покоління ми знову переписуємо правила у класі спортбайків. Новий S1000 RR створений з чистого аркуша. Він набагато легший та потужніший. Він – новий еталон. Ви готові завжди бути на першому місці? Тоді новий RR створений для вас.

ДИЗАЙН RR

Оберіть колір.

Характер вашого RR став сильнішим, ніж будь-коли раніше, навіть у кольорах. Ви можете вибрати між новою фарбою Hockenheim silver metallic та легендарними кольорами Racing red і Light white/Racing blue metallic/Racing red.

    */-->

    Light white/Racing blue metallic/Racing red

    Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою гоночною історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.

    */-->

    Racing Red

    Ефектний і пристрасний колір говорить про швидкість мотоцикла не гірше, ніж його технічні характеристики.

    */-->

    Hockenheim silver metallic

    Назва говорить сама за себе: колір Hockenheim silver metallic відображає вашу любов до швидких гоночних треків та до полювання за ідеальною лінію.

    Створений бути першим.

    Всім своїм виглядом новий S 1000 RR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше керується. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять у стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані у дзеркала заднього виду – вони не тільки відмінно виглядають, але й функціональніші. У задній частині мотоцикла вся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані у тримач номерного знаку.

    + Детальніше

    Готовий до перегонів.

    BMW S 1000 RR – ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніці, інтегрованій у дзеркала заднього виду та тримач номерного знака, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для гонок – вам треба зняти всього три деталі!

    Доступний у якості опції пакет М Sport перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла на ультимативний гоночний снаряд. Завдяки йому споряджена маса мотоцикла стає меншою на 3,5 кг і тепер становить 193,5 кг. Пакет опцій містить карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими руху Pro, які містять три режими RacePro1-3, що конфігуруються, а також інтелектуальні системи допомоги. Ви можете налаштовувати ступінь втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-віллі, систему запобігання ковзанню та ще безліч функцій.

    + Детальніше

    4-ЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН

    152
    кВт (207 к.с.) at 13,500 об/хв
    100
    Н·м (мін.) за 5500-14500 об/хв
    193.5
    кг (споряджена маса з пакетом M Sport)
    14,600
    об/хв (макс. частота обертання).
    Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-мастильним охолодженням

    Чотири циліндра і неймовірна динаміка.

    Чотири циліндра і неймовірна динаміка.

    Чотирициліндровий двигун BMW S 1000 RR розроблено з чистого аркуша. І він не просто став потужнішим, розвиваючи тепер 207 к.с. (152 кВт) за 13500 об/хв – він розвиває великий крутний момент у набагато ширшому діапазоні обертів. А завдяки технології регулювання фаз газорозподілу та висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, новий двигун вражає своєю віддачею навіть на малих і середніх обертах.

    Крім того, мотор став легшим і компактнішим. Новий привід ГРМ, повністю титанові впускні клапани та поліпшене багатодискове прослизаюче зчеплення, зокрема, дозволили зробити двигун на 4 кілограми легшим і вужчим. Все це позитивно позначилося як на ергономіці, так і на керованості мотоцикла – ви відчуєте це відразу.

    + Детальніше

    ОЦІНІТЬ ЗВУК RR

    ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ RR

    Огляд особливостей.
    • Ви відчуєте різницю відразу. Відмінна тяга навіть на низьких і середніх обертах – заслуга технології BMW ShiftCam, яка змінює фази газорозподілу та висоту підйому клапанів залежно від обертів двигуна.

    • Новий RR оснащений системами ABS і ABS Pro, які змінюють алгоритм своєї роботи залежно від обраного режиму: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE або RACE Pro. Максимальна стабільність або найвища динаміка – вирішуєте ви.

    • Ця система, яка входить у стандартне обладнання мотоцикла, створена для гоночного треку та доріг загального користування і дозволяє перемикати передачі без вижиму зчеплення. Ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і не відволікатися на зайві керуючі дії. Крім того, завдяки ідеальній синхронізації обертів двигуна у момент перемикання передач, система додає і стабільності руху. Результат: вища швидкість, більший контроль і максимум задоволення від водіння.

    • У якості опції для нового BMW S 1000 RR пропонується система DDC нового покоління. У ній електронно-керовані клапани працюють паралельно механічним. Система постійно аналізує умови руху та адаптує характеристики демпфірування всього за 10 мілісекунд. Крім того, ви можете налаштувати шасі вручну.

    • Їх неможливо сплутати ні з чим. І це стосується не тільки до фар, а й передніх показчиків повороту, інтегрованих у дзеркала заднього виду, а також задньої світлотехніки, інтегрованої в єдиний блок.

    • Новий еталон для супербайків – кольоровий дисплей з діагоналлю 6,5" з декількома режимами відображення інформації. У режимі Pure Ride на ньому відображаються тільки найнеобхідніші дані. Крім того, є три екрани Core Ride, які надають доступ до іншої важливої інформації. Перемикатися між ними дуже просто завдяки мультиконтролеру, який закріплений на лівій ручці керма.

    • Новий S 1000 RR не просто став легшим і тепер важить 197 кілограмів. Тепер у нього ще більш зручна ергономіка. Рама, паливний бак, сидіння та підніжки – ми переробили всі ці деталі для того, щоб керувати мотоциклом було комфортніше і зручніше.

      З пакетом опцій М Sport ви отримаєте фрезеровані регульовані підніжки, нове кермо та спортивне сидіння М. З ними керувати мотоциклом стане ще зручніше – як на треку, так і на дорозі загального користування.

    • Новий S 1000 RR оснащується алюмінієвим маятником, який забезпечує кращу передачу крутного моменту та меншу реакцію на шасі під час інтенсивного розгону – це дозволяє зберегти шини під час частих прискорень. Задній амортизатор розташований далі від двигуна і тому менше нагрівається. Крім того, він має більший діаметр штока, що дозволяє йому ефективніше працювати у будь-якій ситуації.

    • Навіть стандартне сидіння мотоцикла (висота – 824 мм, довжина за внутрішнім швом штанів – 1829 мм) розрахований на ще більший комфорт, свободу руху та контакт з мотоциклом.
      Крім нього, ми пропонуємо опціональне спортивне сидіння М. Його нековзне покриття та більш жорстка піна дозволяють краще контролювати мотоцикл під час різких розгонів і гальмування. Сидіння є частиною пакета опцій М Sport і доступне у трьох варіантах висоти: 814 мм, 824 мм і 849 мм. Також його можна придбати окремо як аксесуар.

    • Переробити дорожній RR на гоночний тепер неймовірно просто, адже у тримач для номерного знака інтегрована вся задня світлотехніка: покажчики повороту, підсвічування номера, ліхтар і стоп-сигнал. Щоб підготувати мотоцикл до перегонів, тепер вам не треба знімати багато окремих деталей.

    • Вже у стандартній комплектації BMW S 1000 RR має чотири режими руху: RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE. Всі вони ідеально підходять для відповідних умов експлуатації. Крім того, любителі трек-днів можуть замовити опціональні режими руху Pro, які мають три режими домашнього екрану: RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3. Кожен з них можна налаштувати індивідуально. Серед налаштувань: алгоритми відгуку двигуна, інтенсивність гальмування двигуном, робота антибуксувальної системи DTC, віллі-контролю, ABS і ABS Pro.

    Технології для максимальної швидкості та безпеки.

    Новий S 1000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам руху RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння та найрізноманітнішим дорожніх умов – а три додаткових режими RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультиконтролер на кермі та 6,5-дюймову панель приладів, ви легко сконфігуріруєте будь-який з цих режимів, налаштувавши під себе відгуки ручки акселератора та інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включно з функцією Wheelie Control), ABS і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейні, системи допомоги під час старту на схилі HSC Pro (Hill Start Control Pro) та гальмування DBC (Dynamic Brake Control).

    Нарешті, одним натисканням кнопки ви можете налаштувати алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більш раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху та предиктивній реакції система DTC працює максимально плавно та непомітно для водія на будь-якій швидкості.

    + Детальніше

    Ще більше стабільності та зчеплення з дорогою.

    Ще більше стабільності та зчеплення з дорогою.

    Новий BMW S 1000 RR – єдиний у світі дорожній мотоцикл з алюмінієвим шасі, яке раніше використовувалося тільки на гоночній техніці. Це дозволяє знизити безпружинні маси на 0,3 кілограма, що істотно покращує динаміку та керованість. Крім того, повністю регульований амортизатор встановлений далі від двигуна та менш схильний до нагріву, який несприятливо позначається на його роботі.

    + Детальніше

    Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.

    Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.

    Завдяки системі Dynamic Damping Control (DDC) новий S 1000 RR ідеально керується та демпфірує нерівності. Логіка роботи адаптивного шасі також була змінена: тепер у будь-яких умовах за замовчуванням DDC має жорстке налаштування електронно-керованого клапана, який працює паралельно з механічним. У разі необхідності лише за 10 мілісекунд клапан відкривається, роблячи роботу шасі м'якшою. Новий анодований плаваючий поршень у системі має надзвичайно високу чутливість і точність роботи.

    + Детальніше

    ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОБЛАДНАННЯ

    Швидкість, яку можна побачити.

    Новий S 1000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.

    ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОБЛАДНАННЯ

    ІНШІ МОДЕЛІ SPORT