Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.

BMW S 1000 RR

Найкращий серед кращих

RR тепер ще більше націлений і точніше налаштований на чисту продуктивність. Для тих, хто все більше вимагає більшого: від себе, від кожного кола по треку та від свого RR. Просто #NeverStopChallenging. Бути першим - це питання міліметрів, особливо на гоночних трасах, частиною яких завжди був RR. Ось чому ми оптимізували та вдосконалили RR там, де це дійсно важливо: від нового датчика кута повороту керма з системами Brake Slide Assist та Slide Control, а також інтеграції компонентів M і вдосконалення електроніки. І все це з чіткою метою - завойовувати перші позиції знову і знову.

ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ

Найкращі у своїй категорії гальма
Best brake in its category
Карбонова накладка для сидіння M з адаптером для камери
M Carbon tail-hump cover with camera adapter
Нова задня частина з коротким кріпленням номерного знака
New rear end with short number plate carrier
Оптимізована концепція двигуна
Optimised engine concept
Динамічна передня частина та високе вітрозахисне скло
Dynamic front view and tall windscreen
Орієнтовані на продуктивність M GPS-Laptrigger і реєстратор даних
Performance-oriented M GPS-Laptrigger and data logger
Потужний акумулятор M Lightweight
Powerful M Lightweight battery
Ефективні передній і бічний обтічники з вінглетами
Efficient front and side trim panel with winglet

Без них важко уявити новий RR

Без них важко уявити новий RR

Вінглети з композитного пластику створюють аеродинамічну притискну силу до 17,1 кг при 300 км/год. Ця притискна сила запобігає підйому переднього колеса під час прискорення: колесо залишається в контакті з поверхнею, тому система DTC втручається менше. Це дозволяє більш ефективно перетворювати потужність в прискорення.

+ Детальніше

Більше продуктивності на екрані

Більше продуктивності на екрані

Виїзд на піт-лейні після кіл гоночною трасою: тепер екран завжди відображається після вимкнення/увімкнення запалювання. Це дозволить підтримувати високий рівень концентрації та зосередження. Доступний один екран Pure Ride і три різні екрани Core - залежно від ваших уподобань. Система відображає відповідну максимальну швидкість, коли двигун холодний. Завдяки миготливому індикатору перемикання передач датчик частоти обертання тепер блимає набагато помітніше.

+ Детальніше
210
к.с. (154 кВт) при 13 750 об/хв
113
Нм при 11 000 об/хв
193,5
кг, споряджена маса за DIN з пакетом M
3,21
секунди, прискорення 0-100 км/год
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-мастильним охолодженням

Пристрасть там, де б'ється серце - а воно б'ється, ой, як б'ється!

Вивільнена пристрасть - ми знову перенесли весь досвід з гоночної траси на високопродуктивний чотирициліндровий двигун BMW ShiftCam для RR: на 3 к.с. більше потужності, яка тепер становить 210 к.с. (154 кВт). Повітряний блок від M RR забезпечує особливо хорошу подачу повітря і кращу зміну навантаження. Головки циліндрів з новою геометрією каналів і посиленими кронштейнами підшипників також походять від M RR. Ми також оптимізували стандартний асистент перемикання передач Pro. Тепер він також дозволяє перемикати передачі з випередженням вгору та вниз і забезпечує покращене демпфірування при зміні навантаження - для більшої точності перемикання передач. І навіть кільце ланцюга тепер має більше зубців: як і в M RR, воно тепер має 46 зубців замість 45 - для більшої потужності на прямій.

+ Детальніше

Умови для більшої продуктивності

Умови для більшої продуктивності

Йдеться про міліметри, щоб отримати кращий зворотний зв'язок і точність керування: комплект шасі M з піднятою задньою частиною та регульованим шарніром маятникового важеля входить до стандартної комплектації. Виїмки в рамі забезпечують більшу бічну гнучкість. Ми знизили кут нахилу рульової колонки на 0,5° до 66,4° та зменшили зсув вилки на 3 мм до 25,5 мм для ще більшої точності керування. А зняття заднього колеса було спрощено на практиці завдяки використанню нерозбірних втулок осі та оптимізації гальмівної системи. Ми також додали Race Pro 1-3 до DDC в режимах Road, Dynamic та Race - все для більшої продуктивності.

 

+ Детальніше

Переосмислене проходження поворотів

Переосмислене проходження поворотів

6-ступінчаста система контролю тяги DTC та новий датчик кута повороту керма забезпечують дві нові функції: Brake Slide Assist для уповільнення та Slide/Slip Control для прискорення. Датчик кута повороту керма вимірює кут заносу і в поєднанні з системою DTC забезпечує оптимальне ковзання. Налаштування DTC 2 і 3 були оптимізовані для гоночної траси та сліків. Система Brake Slide Assist допомогає потужно та більш динамічно проходити повороти. А завдяки більш чіткій ілюстрації тепер можна ще швидше зчитувати відповідні налаштування з TFT-дисплея.

+ Детальніше

АДАПТОВАНИЙ З УРАХУВАННЯМ ВАШИХ ПОТРЕБ

Пакет M

Пакет M підкреслює спортивний профіль RR. Ексклюзивне лакофарбове покриття Light white/M Motorsport входить тільки в цей пакет і надає мотоциклу потужного вигляду. Пакет включає в себе сидіння M Sport для оптимальної підтримки під час полювання за вирішальними мілісекундами. Оптимізовані за вагою карбонові колісні диски M зі стрічками M - для максимальної динаміки. Або ж ковані колеса M на вибір. Крім того, система підніжок M та чорна кришка паливного баку.

Пакет Dynamic

Пакет Dynamic підкреслює гоночні якості RR, забезпечуючи додаткову продуктивність та комфорт. Пакет включає в себе електронне шасі DDC для оптимального демпфування та оптимального контакту з дорогою в будь-якій ситуації. Це доповнюється режимами їзди Pro з 3-ма додатковими режимами Race Pro та іншими відповідними налаштуваннями для гоночної траси, такими як Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control та Brake Slide Assist, Slide Control. Електронний круїз-контроль і підігрів ручок також включені в комплектацію.

Пакет Race

Пакет Race оптимізує RR для райдерів, які прагнуть бути гонщиками. Пакет включає в себе ланцюг M Endurance, що не потребує технічного обслуговування та має оптимізовану вагу. А також вихлопну систему M Titan від Akrapovič, яка доступна виключно в цьому пакеті, для ще більш спортивного вигляду зі значним зниженням ваги. Або ж, як альтернатива, високоякісний титановий спортивний глушник.

Пакет Carbon

Високоякісний пакет Carbon підкреслює унікальний зовнішній вигляд супербайку. Цей пакет включає в себе крила переднього і заднього колеса, кожуха ланцюга і захист шестерні, а також бічні панелі верхнього обтічника. Ці легкі CFRP компоненти зі світу перегонів вносять благородні, але спортивні акценти з високотехнологічною якістю.

Пакет фрезерованих деталей M

Пакет фрезерованих деталей M підкреслює спортивний характер мотоцикла завдяки високоякісним компонентам та ексклюзивному брендингу M. Пакет включає: фрезеровані деталі з анодованого алюмінію, в тому числі складні та регульовані важелі зчеплення та ручного гальма з захистом Brake Lever Guard - обладнання з максимальною якістю.

Дизайн - це більше, ніж просто зовнішній вигляд

Три варіанти, один характер

Незалежно від того, який варіант вибираєте ви: в даному випадку вирішальне значення мають не міліметри чи мілісекунди, а саме ваші уподобання. Однак зрозуміло одне: кожен RR орієнтований на чисту продуктивність.

    Light white/M Motorsport

    Легендарна колірна гама відразу дає зрозуміти, звідки ви приїхали і куди прямуєте - на гоночну трасу. Ексклюзивне поєднання з пакетом M не залишає місця для сумнівів.

    Passion

    Від передньої частини до баку та задньої частини: забарвлення Racing red uni символізує чисту пристрасть. Динамічні деталі чітко виділяються із загального образу RR. Тепер все залежить від вас.

    Black storm metallic

    Спортивний, різкий і чітко окреслений. Мета RR така ж безкомпромісна і чітка, як і його колір: найвища продуктивність, як на дорозі, так і на гоночній трасі.

    Спортивність передається в домінантних генах

    Супер спортивний і безкомпромісно компактний. Ми зберегли ці основні дизайнерські цінності RR. Більше того, ми зробили їх ще гострішими: від передньої частини з аеродинамічно оптимізованим вітровим склом і фарами в яскравому світлодіодному дизайні, до бічних панелей з вінглетами і короткої та динамічної задньої частини. Крім того, легко знімний тримач номерного знаку та опціональна накладка для пасажирського сидіння доводять, що ми сфокусували дизайн RR на продуктивності аж до останньої деталі.

    + Детальніше

    Навіть досконалість можна зробити більш досконалою

    Йдеться про міліметри, мілісекунди, більше індивідуальності, персоналізації та захисту для вас і вашого RR: від 6-позиційної підніжки M до захисту водяного або масляного радіатора - в оригінальному асортименті аксесуарів BMW Motorrad ви знайдете потрібні деталі, які допоможуть зробити ваш RR ще більш досконалим.

    До персоналізації

    Більше про суперспорт

    spinner