Супербайк зустрічає динамічний родстер. Створений з генів M та ідеально підходить для дороги та гоночного треку. Створений для тих, хто прагне досягти межі. Неймовірні 210 к.с. з максимальною швидкістю 280 км/год під твоїм контролем. Світлодіодні фари Splitface вказують шлях до вершини. M R непомітна в кожному з трьох ультраспортивних стилів. Неповторний звук чотирициліндрового двигуна. Чуєш її поклик? Заводь двигун! #NeverStopChallenging
Ситуації під час їзди, показані у відео, виконані професіоналами в контрольованих умовах. Спроби повторення можуть призвести до серйозних травм.
Досконалість криється в деталях. Крильця (Winglets) в чорному структурному лаку створюють аеродинамічну притискну силу. При швидкості 220 км/год це збільшує навантаження на переднє колесо на 11 кг. Твій виграш: максимальна стійкість руху, менша схильність до підняття переднього колеса, а також пізніше гальмування та раніше прискорення в поворотах. Хто любить ексклюзивність, вибирає M Winglets з карбону з додаткового пакета M Competition.
Чистий M Experience: 6,5-дюймовий TFT-дисплей вітає тебе M анімацією запуску в ексклюзивному колі водіїв високопродуктивних автомобілів. Один з чотирьох варіантів екрану з'являється автоматично після запуску завдяки функції пам'яті. Режими Race Pro оптимізовані для їзди на межі на гоночному треку.
Двигун супербайка, вдосконалений для гіперродстера. Чотирициліндровий двигун із BMW ShiftCam-технологією, взятий від моделі RR, розганяє M R від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди. З максимальною частотою обертів 14 600 об/хв M R є найпотужнішим родстером у нашій лінійці. Починаючи з 10 000 об/хв, відчувається збільшення крутного моменту та прискорення. Передатне число M R у порівнянні з RR змінено: 47 замість 46 зубців у вторинній передачі та коротші передатні числа у 4-му, 5-му і 6-му передачах — для орієнтованого на продуктивність водіння на заміських дорогах. Pro Shift Assistant забезпечує швидке перемикання передач як вгору, так і вниз, а глибокий звук із титанової вихлопної системи залишає незабутнє враження.
Чіткий зворотний зв'язок та вражаюча точність: шасі зі стандартною DDC, а також повністю регульованими пружинними елементами, регульованим демпфером керма та фрезерованим хомутом керма. Для M R воно було налаштоване з RR на вимоги Dynamic Roadster. Ергономіка з орієнтованим на переднє колесо положенням сидіння підтримує Ваше прагнення рухатися вперед.
Замість допінгу: максимальна продуктивність завдяки високотехнологічним асистентам. П'ять характеристик дросельної заслінки, пов'язаних з режимами їзди Rain, Road, Dynamic, Race та Race Pro, забезпечують оптимальну реакцію. Залежно від режиму їзди, DTC гарантує найвищу безпеку та максимальну динаміку їзди. А Brake Slide Assist (асистент контрольованого заносу) допомагає тобі при гальмуванні з занесенням у поворотах.
Ексклюзивність і домінування: незалежно від вибору конфігурації, ти завжди отримуєш справжній M.
Домінантна передня частина, компактна задня частина з рамою та маятником в ексклюзивному платиново-сірому кольорі: M R у найкращій формі. Ви сідаєте на сидіння M та беретеся за трубчастий кермо з лазерним написом «BMW M 1000 R». Звук увімкнено, світло увімкнено: подвійний світлодіодний ліхтар забезпечує сяйво на агресивному Splitface. І на Вашому обличчі. Бо Ви знаєте: Траса належить Вам.
Ексклюзивні M Carbon деталі, M GSP Laptrigger, M пакет для пасажира та фрезеровані M підніжки демонструють: Цей мотоцикл неперевершений. І його не зупинити: завдяки M Carbon дискам зі зменшенням ваги на 1,6 кг. Опціональний пакет M Competition доступний у поєднанні з варіантами кольорів Blackstorm metallic/M Motorsport або White Aluminium metallic matt.
Вражаючі переживання на гоночній трасі. Готуйтеся до величезної дози адреналіну.