Шедевр з титану.
Алан Штульберг - великий шанувальник опозитних двигунів. Разом зі своєю командою він створив унікальний - та що там, просто карколомний! - кастом, родзинкою якого є прототип новітнього опозитного двигуна BMW. Проект був натхненний мотоциклами 1930-х років і конструкцією гоночних автомобілів 1960-х. Кастом, повне ім'я якого - The Revival Birdcage, - був представлений на мотошоу Handbuilt в Остіні, штат Техас.
ПРОФІЛЬНИЙ ОПИС
Birdcage
Revival Cycles
Алан Штульберг
2018/2019
Land Speed Racer
ЦИТАТИ МАЙСТРА
Кастомайзер Алан Штульберг ще в 2016 році з проектом Henne BMW Lanspeeder переконливо довів, що вміє майстерно інтерпретувати історію BMW Motorrad. У новому кастомі Алан майстерно передав дух епохи, коли гонщик Ернст Хенне встановлював рекорди швидкості на мотоциклах BMW. Рама Birdcage відсилає до химерних просторових силових конструкцій гоночних автомобілів початку 60-х років минулого століття, а потужний опозитний двигун завершує образ мотоцикла.
Шедевр з 134 титанових деталей.
Шедевр з 134 титанових деталей.
Тип рами, який вибрав Алан, дозволяє продемонструвати двигун і трансмісію у всій красі. Щоб можна було розглянути кожну деталь силового агрегату, труби рами повинні бути дуже тонкими - а забезпечити їй достатню жорсткість допоміг особливий матеріал. Кастомайзер використовував 9-міліметрові труби з титану: всього він зварив 134 шматка! Ажурна конструкція безпосередньо відсилає до легендарної гоночної моделі Maserati Birdcage. Проте, сам Алан каже, що рама в його проекті - не є головним елементом: «Такою конструкцією я лише хотів підкреслити найважливішу і унікальну деталь мотоцикла - двигун!». Крім того, формою рами Алан обіграв і асиметричну конструкцію силового агрегату: зрушені один щодо одного вздовж поздовжньої осі циліндри, привід в правій частині і інші компоненти.
На межі.
На межі.
Зазвичай Алан віддає перевагу мінімалістичному дизайну, лаконічним лініям і непомітним кольорам а не божевільним і химерним концепціям. Однак в цьому проекті все було по-іншому: «Я захотів зробити мотоцикл справжнім шоу-стопером і став ламати власні стереотипи». Унікальними в проекті є і шини діаметром 23 дюйми - їх виготовила компанія Dunlop в єдиному екземплярі спеціально для Birdcage. «Ми єдині в світі, хто зміг отримати такі покришки» - з гордістю говорить Алан. Крім того, при створенні Birdcage майстерня Revival Customs об'єднала свої зусилля з Крейгом Родсмітом (Rodsmith Motorcycles), який на чотири дні приїхав допомогти з проектом. Відомий своєю майстерною роботою з металом, Крейг зробив кришки двигуна з полірованого алюмінію за ескізами Алана. Краплеподібні деталі підкреслюють обтічну овальну форму двигуна.
Алан Штульберг
Revival Cycles
Байк у деталях
Зварена з 134 дев'ятиміліметровий титанових труб
Вилка, вручну зроблена Revival Cycles
Жорсткого типу, вручну зроблена Revival Cycles
Титанова, вручну зроблена Revival Cycles
Всі органи управління, такі як кермо, підніжки, важелі гальма і перемикання передач, а також сидіння вручну зроблені Revival Cycles
Полірований алюміній і чорна фарба
МАГІЯ В ДЕТАЛЯХ
Коли мрія стає реальністю.
Коли мрія стає реальністю.
З першого ж погляду новий двигун BMW Motorrad вразив Алана своєю міццю і естетикою. «Цей гігантський опозитний двигун з величезною потужністю і крутним моментом має воістину невичерпний потенціал» - пояснює Алан. У нього вже давно була ідея створити подібний мотоцикл - і тут, завдяки BMW Motorrad, така можливість нарешті з'явилася. Почалася дуже інтенсивна робота: на створення кастома було відведено всього шість місяців - від ескізів до готового мотоцикла! Насамперед, ще до проектування в CAD, Алан визначився з розміром колісних дисків і шин - і вже потім приступив до моделювання, в ході якого визначив естетику, технології та функціональність.
Ніякої рутини.
Revival Birdcage - проект, який дуже близький Алану: «З цим кастомом у нас було дуже багато свободи. І багато задоволення від процесу! Я міг повною мірою реалізувати свої ідеї та бачення». Алан не новачок, він побудував вже безліч проектів. Він завжди захоплюється технологіями і тонко відчуває їхню «магію». Після того, як він звільнився з роботи в 2007 році, Алан перетворив своє хобі в проект, який дозволяє йому заробляти достатньо грошей для того, щоб ніколи не працювати від дзвінка до дзвінка. «Я просто не міг зупинитися. Я модифікував і кастомізував будь-який механізм, який попадався мені під руку». Відкривши Revival Customs, Алан став втілювати свої мрії в життя. І ось, ще одна - проект Birdcage, - стала реальністю.