Вставай та їдь.
BMW R 7 1934 був використаний кастомайзером Каітіро Куросу як натхнення для футуристичного мотоцикла під назвою Highway Fighter. Футуристичний погляд на R nineT від Cherry's Company.
Байк у деталях
Highway Fighter
Cherry's Company
Каітіро Куросу
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Туди і назад у 30-ті роки
Це злиття століття у візуалізованому баченні. За допомогою свого Highway Fighter Каітіро Куросу втілив свою ідею мотоцикла з найближчого майбутнього в реальність. Для натхнення використовувався BMW R 7 1934 року народження, між моделлю і байком майже сто років. Що вразило Каітіро в класиці, так це вроджена ДНК BMW, яку він дійсно хотів висловити у своїй першій модифікації BMW. Навіть будучи надзвичайно зайнятим кастомайзером, керуючи магазином Cherry's Company в Токіо з початку століття, та будучи одним з найкращих в галузі, він не нічого не залишив без уваги у конверсії R nineT. Каітіро добре відомий своєю абсолютною досконалістю, яка, тим не менш, залишає місце для вигинів і країв - у цьому немає ніяких сумнівів.
Каітіро Куросу
Cherry’s Company
Протягом довгого часу Каітіро шукав правильний план для Highway Fighter. За допомогою шматка дроту він поступово виробляв остаточну форму. "Мені потрібно уявити та зробити зображення готового продукту, перш ніж я почну над ним працювати", - пояснює він. Центральним елементом був словник дизайну у вигляді алюмінієвого корпусу ручної роботи, який гармонійно поєднує всі компоненти. Незважаючи на всі гармонійні елементи, Каітіро хотів спортивний, агресивний образ. Гонщик з майбутнього в поєднанні з минулим. Поряд з повним оздобленням і оригінальною передньою підвіскою S 1000 RR, передня світлодіодна фара також додає відчуття перегонів. Вона світить крізь вітрове скло. Якщо вона вимкнена, то вона зникає за темно-чорною оздобленою панеллю, завдяки чому мотоцикл візуально перетворюється на чистокровну гоночну машину. Вставай та їдь!
Байк у деталях
Стандартна рама з модифікованою задньою частиною
Кастомний бак. Повний алюмінієвий корпус ручної роботи. Світлодіодна фара прихована за вітровим склом, яка стає невидимою після вимкнення та додає зовнішній вигляд повної гоночної панелі.
Передня підвіска від S 1000 RR, Кастомне хромоване колесо від RevTech, шина Metzeler ME880 Marahton, 130/70-18
Кастомне хромоване колесо від RevTech, шина Metzeler ME880 Marahton 200/60-16
Кастомний вихлоп з короткою трубкою
Рама: Nljusseikiya, Кузов: Nomad Concept, що світиться і анодований чорний з білими елементами-смужками