Генеральне прибирання.
Коли Джефф Райт з Church of Choppers переробляє мотоцикл, залишається тільки суть. Його версія R nineT ще раз доводить його надзвичайний художній талант.
Профільний опис
CoC R nineT
Church of Choppers (CHVRCH)
Jeff Wright
R nineT
2014/2015
Streetfighter
Різнобічний Джефф.
Різнобічний Джефф.
Які найбільш важливі інструменти для перетворення мотоцикла? Правильно, система зварювання і ... Google. Щонайменше, це стосується Джеффа Райта з легендарної майстерні Church of Choppers (CHVRCH). І Джефф повинен знати; він розібрав всі мислимі моделі з широкого спектру брендів і знову поєднав їх відповідно до свого бачення. З його купи модифікованої класики, чопперів, стрітфайтерів і трекерів дивно, що до 2015 року жоден мотоцикл від BMW не з'явився в його резюме. Але коли з'явилася можливість оформити свій стиль, він був у захваті. "Я живу в центрі США, і за 2000 миль до Каліфорнії і 1500 миль до Нью-Йорка дуже класно отримати можливість возитися з таким байком", - говорить Джефф, який живе зі своєю дружиною та трьома дітьми у Де-Мойні.
Джефф Райт
Church of Choppers
Джефф так само різноманітний, як і його мотоцикли. З його брендом одягу FTWCO він розробляє одяг, є кваліфікованим художником, пише блог і володіє пабом. Він описав себе як сварливого, артистичного завзятого курця. Хтось настільки ж унікальний, як Джефф, безсумнівно створює тільки унікальні моделі. "Я говорю людям: якщо вам подобається те, що я сконструював, зробіть мені пропозицію. Я не буду конструювати мотоцикл для когось, крім себе".
Його процес модифікації схожий на процес очищення пружини. Джефф називає це "прибиранням", коли він позбавляється від всіх частин, які, на його думку, більше не потрібні. Для R nineT він зняв автомобільну електроніку. Два полюси батареї тепер розташовані у горбі складаного сидіння. Вони легко доступні та забезпечують звуковий сигнал і миготливі покажчики повороту. Система впорскування також повинна була піти; Джефф замінив її на класичний плоский бічний карбюратор. Замість аварійного запалювання він встановив традиційний магніт запалювання, який добре видно, тому що нижня половина резервуара функціонує як вікно. Це всього лише приклад майстерності Джеффа.
Байк у деталях
Серійна деталь
Модифікований бак, саморобне сидіння з доступом до акумулятора, задня частина власного виробництва, передній обтічник власного виробництва
Вилка Showa, фрезерована Triple Tree, Карбонові диски BlackStone
Серійна деталь
Власного виробництва, амортизатори Racefit закінчуються нижче сидіння і знаходяться під кутом 30 градусів один до одного
Сріблясте з чорно-червоно-золотим декором на баку, гоночний малюнок ззаду
Фарбувати чи не фарбувати?
R nineT, очищений Джеффом, був вперше представлений на шоу "Naked Truth Show". Байк не мав жодного забарвлення та стояв просто "голий". Відвідувачі могли повністю зосередитися на модифікаціях і були вражені. Коли через дев'ять місяців на шоу The Only Motorcycle Show R nineT Джеффа продемонстували у чорно-червоно-золоте вбранні, фанати мотоциклів вже не могли стримуватися. "Було багато п'ятірок", - згадує Джефф. І якщо хтось із його шанувальників хоче наслідувати його, їм просто потрібно придбати зварювальну систему. І для натхнення: незабутні мотоцикли Джеффа можуть бути знайдені ким завгодно у Google.