Розслабся або жени.
Вечірня поїзда в гори і недільний день на гоночній трасі - у японця Сіро Накадзіма були конкретні ідеї про те, що він хотів зробити зі своїм перетворенням R nineT. З Clubman Racer він створив універсал, повністю відповідний його власному смаку. І він так само відповідає вподобанням сцени.
Профільний опис
Clubman Racer
46Works
Shiro Nakajima
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Самореалізація в провінції
Його репутація передувала йому. Сіро Накадзіма давно зробив собі ім'я як музикант, перш ніж він вперше ступив у світ кастомізації. З лейблом Ritmo Sereno він відкрив у Токіо магазин європейських мотоциклів на замовлення та переобладнував в основному класичні мотоцикли BMW. У 2014 році Сіро переїхав з міста з мільйонним населенням у внутрішні райони Японії та відкрив новий магазин у передгір'ях гірського ланцюга Яцугатаке: 46Works. Чотири на японському - це сі, шість - ро. Крім виготовлених на замовлення байків, кваліфікований інженер виготовляв деталі для класичних автомобілів і меблів. У вільний час його можна зустріти у горах Яцугатаке так само часто, як і на вінтажних гонках. У центрі уваги Сіро лежить майстерність. У Яцугатаке він знаходить тишу та спокій, необхідні йому для створення мотоциклів, у яких у ДНК стільки ж уповільнення, скільки і потужності.
Сіро Накадзіма
46Works
Разом з Clubman Racer Сіро вперше працював над новим BMW Motorrad. Цей мотоцикл з'явився у рамках проекту R9T Japan, де чотири відомі японські кастомайзери переробили R nineT. Технічні характеристики: відсутні. Прекрасні передумови, щоб дати байку свій штамп з магазину. "Це був мій перший міжнародний контракт. Я багато подорожував і зустрів дуже цікавих людей зі сцени. Це було дуже захоплююче", - з гордістю розповідає Сіро. Його стиль стає дуже зрозумілим для легкого, функціонального мотоцикла. Алюмінієвий кузов повністю зроблений вручну. Лінія задньої частини нагадує стиль класичних гоночних машин. Сіро розуміє, як поєднувати продуктивність з вражаючими деталями, створюючи ідеальний баланс між відпочинком і гонками.
Байк у деталях
Алюмінієвий бак і задня частина зроблені вручну, сидіння від Razzle Dazzle, саморобні підніжки
Вилка Öhlins, Колесо Magtan від JB-Power, нетипова одинична траверса, кліпси на кермі, зняте демпфірування керма, пружина вилки S 1000 RR
Підвіска від Öhlins, колесо Magtan від JB-Power
Титановий вихлопний абсорбер ручної роботи
Забарвлення від Stupid Crown