Departed.
Команда японської майстерні Custom Works ZON завоювала безліч нагород за свої кастоми. В черговий раз Юічі Йошідзава і Йошікадзу Уеда нагадали про себе проектом "Departed", чиїм серцем став прототип абсолютно нового двоциліндрового опозитного двигуна.
Профільний опис
Departed
Custom Works ZON
Yuichi Yoshizawa, Yoshikazu Ueda
2018
Land Speed Racer
Надзвичайний Land Speed Racer.
Надзвичайний Land Speed Racer.
Зазвичай кастомайзери беруть за основу модель існуючого мотоцикла та надають йому унікальний зовнішній вигляд. Потім клієнт, захоплений ефектом "до та після", закохується у результат. Але на цей раз в Юічі Йошідзави не було основи. Зате у нього було серце мотоцикла - прототип нового двоциліндрового опозитного двигуна BMW. Завданням було побудувати унікальний мотоцикл спеціально для цього мотора.
Юічі Йошідзава
Custom Works ZON
Серйозна зовнішність, складне завдання.
Коли силовий агрегат доставили у Custom Works ZON, Юічі був здивований його фактурним видом. І зовнішня геометрія, і видимі елементи конструкції нагадували опозитні двигуни, які будувалися у BMW Motorrad до кінця 60-их. Хромовані труби захищали штовхачі, що знаходяться над циліндрами. Оскільки для опозитних моторів характерні широко розставлені горизонтально циліндри, було очевидно, що рама повинна підкреслювати цю особливість. Він прийняв виклик і почав фантазувати. Він хотів вичавити граничний максимум з мотора. І тоді у Юічі виникла ідея - сконструювати Land Speed Racer.
Вдале відхилення від курсу.
Для Юічі і його колеги Йошікадзу Уеди почався трудомісткий етап. З початку серпня до кінця листопада вони безвилазно сиділи в майстерні, займаючись складанням першого та єдиного в своєму роді мотоцикла. Одні лише думки про проект змушували їх пишатися ним: "Цей двигун дістався нам раніше кого-небудь у світі. Нам випала честь створити мотоцикл спеціально для цього мотора. Б'юся об заклад, він вразить усіх!" - говорив Юічі. На початку грудня кастом вперше був представлений публіці на Yokohama Hot Rod Show в Японії. Тут же він отримав нагороду "Best Of Show". Такому складному проекту та такому унікальному мотоциклу необхідна відповідна назва - "Departed": відхилення від курсу з вдалою розв'язкою. "Здається, ми вступили на шлях абсолютно нових пригод", - говорив Юічі.
Тонка робота японських майстрів.
Тонка робота японських майстрів.
Почерк майстерні ZON видно в усьому: класичний дизайн, сучасне виробництво, довершена майстерність і увага до найдрібніших деталей - і все це неперевершеної японської якості. Низький силует мотоцикла відсилає до машин пізніх 1920-х і 1930-х років, на яких знаменитий гонщик Ернст Хенне ставив рекорди швидкості. Особливої уваги заслуговує лінія, яка простягається від початку паливного бака до кінця сидіння, що стала візитною карткою мотоцикла. Колісні диски з вузькими шинами діаметром 21 дюйм спереду та 26 дюймів ззаду відфрезеровані з алюмінію. Задній хитний важіль і трапецієвидна передня підвіска виконані з цілісного шматка металу та разом з прихованою підвіскою жорстко закріплені на трубчастому каркасі. Двигун підвішений на спеціальній рамній конструкції. Бак, сидіння і передній обтічник виготовлені вручну з листового металу.
Байк у деталях
Custom Works ZON
Бак і каркас сидіння від Custom Works ZON, сидіння від kuureiyonsoku
Каретка вилки виробництва Custom Works ZON, демпфірування від Manitou, переднє гальмо від Kustom Tech, обід переднього колеса (2,15 x 21") від Satsuma Cycle Works (дизайн від Custom Works ZON)
Маятник Custom Works ZON, підвіска ZF Sachs, заднє гальмо Kustom Tech, обід задніх коліс 3,5 x 26" від Satsuma Cycle Works (дизайн Custom Works ZON)
Ручної роботи від Custom Works ZON, кожен циліндр має коротку вихлопну трубу (не пов'язані між собою)
Konan Bankin, виконана Mr. G
Запалювання Silent Hektik, карбюратор - Dellorto PHM 40
МАЙДАНЧИК ДЛЯ ІГОР: ВЧОРА ТА СЬОГОДНІ
Юічі Йошідзава з раннього віку захоплювався мотоциклами: "У дитинстві замість ігрового майданчика я ходив у мотосалон", - згадує він. Після закінчення університету, Юічі змінив кілька місць роботи. Але все не мало сенсу, він не отримував задоволення. "Поступово до мене прийшло усвідомлення, що хотілося займатися тим, що я дійсно люблю. Так і з'явилася моя майстерня. Ми відкрили її разом з Уедою - моїм однокурсником".
Прискіпливий огляд.
Перед початком роботи над новим проектом інженери піддають мотоцикл пильному вивченню та огляду. Будь-яка кастомізація починається з ідеї. Спершу інженери вибирають розмір коліс: "Це важливо для розуміння характеру майбутнього кастома", - говорить Юічі. Потім розробляється рама. Нарешті, настає черга екстер'єру з усіма кузовними деталями. Головна перевага Custom Works ZON полягає в тому, що команда займається виробництвом за повним циклом, починаючи з розробки дизайну та закінчуючи самостійним виготовленням деталей мотоцикла. "Найважливіше, щоб кастом на виході виходив цілісним. Наші мотоцикли цінуються за оздоблення деталей без шкоди для функціональності". Все це, зрозуміло, може бути застосовано і до "Departed" - навіть незважаючи на те, що проект концептуально інший. Нескінченне захоплення - і до, і після.