Створений на острові.

R nineT Scrambler від Heiwa.

Перша зустріч Кенго Кімури та R nineT Scrambler походить на незручне побачення наосліп, але мотоцикл швидко завойовує прихильність японця - і власник з Heiwa дає мотоциклу вигляд його домівки. 

Профільний опис

Назва мотоцикла

R nineT Scrambler No 001    

Майстерня-виробник

Heiwa Motorcycle

Кастомайзер(-и)

Kengo Kimura    

Основа

R nineT Scrambler    

Виробництво/конверсія

2016    

Клас мотоцикла

Scrambler

Перше побачення.

Перше побачення.

Кенго Кімура любить свої мотоцикли, стрункі та компактні. Той, хто живе на острові, особливо схильний до впливу навколишнього середовища. На Хонсю японський уродженець конструює мотоцикли, які схожі на його батьківщину в Тихому океані - тонкі та компактні. З його природним ідеалом естетики, заснувавши майстерню Heiwa у вересні 2016 року, він знайомиться з BMW R nineT Scrambler. Це щось зовсім нове для нього, щоб працювати на BMW. Він ніколи не давав машинам з Мюнхена вигляд Heiwa раніше. Перша зустріч була такою ж незручною, як побачення наосліп. "Спочатку я поважав сильну присутність опозитного двигуна", - пояснює Кенго. Він звик возитися з американськими мотоциклами та мотоциклами з Англії або Японії. "Отже, спочатку я поїхав на R nineT Scrambler - на роботу, в місто і на гастролі - щоб повністю ознайомитися з його характером". Кенго швидко помітив на дорогах Хіросіми: двигун - одна з найсильніших сторін мотоцикла. "Scrambler їде набагато легше, ніж я очікував. Він напрочуд легкий, і двигун має приємну плоску криву крутного моменту", - каже він після кількох зустрічей.  

+ Детальніше
«
Мої клієнти говорять, що R nineT має типовий зовнішній вигляд Heiwa. Я зробив все можливе, щоб знайти форми, які виглядають круто. »

Кенго Кімура

Heiwa

Після фази знайомства, Кенго прийшло в голову, що він хоче робити з R nineT Scrambler. Однак він не виклав свою ідею на папері, і навіть у Photoshop або у нарисі він не створював жодних моделей. Японський профі ніколи не робить шаблони для своїх проектів, які можуть бути скопійовані.

Для Кенго та його команди було зрозуміло одне: "Ми хотіли створити мотоцикл, яким клієнти хочуть керувати. Навіть якби ми перебудували раму та змінили дві третини, ми не стали б впадати у крайнощі, що в іншому випадку зробили б для шоу-байків"  

+ Детальніше

Байк у деталях

Рама

Змінені задня та основна рама

Кузовні деталі

Алюмінієвий бак власного виробництва, спідометр з лівого боку рами над головками циліндрів, ребристе шкіряне сидіння     

Передня підвіска

Тонке трубчасте кермо з мікроперемикачем і простим круглим дзеркалом, бризковики ручної роботи з алюмінієвого листа, колеса з перехрещеними спицями моделі GS, фари та міні-задній ліхтар із серії Heiwa     

Задня підвіска

Колеса з перехрещеними спицями моделі GS

Вихлоп

Саморобна вихлопна система 2-в-2

Забарвлення

Забарвлення Six Shooter, бежевий з традиційними чорними смужками, відповідне порошкове покриття на рамі

Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa

Думки Кенго.

Кенго почав возитися, неодноразово зупинявся, дивився на свої уявні креслення, які диктували йому більш пряму лінію під баком і сидінням. Бензобак був перероблений - компактний і тонкий (природно). Однак Кенго не хотів втрачати запас ходу; його мотоцикл повинен підходити для повсякденного використання. Він встановив допоміжний бак під сидінням. Щоб підкреслити тонку поясну лінію кузова, майстерня Heiwa зробила вихлопну систему 2-в-2, яка звертає увагу на нижню частину мотоцикла. М'язиста зовнішність стандартної моделі поступово вбудовується у голову Кенго. Його початкові клієнти неодноразово заглядали до нього в його магазин та перевіряли, як просувається мотоцикл у майстра. "Мої клієнти говорять, що R nineT має типовий зовнішній вигляд Heiwa", - каже Кенго. "Почувши це, я щасливий."     

+ Детальніше

Рушійна сила для вашої душі.

Модифікації R nineT від найвідоміших кастомайзерів.

Модифікації R nineT від найвідоміших кастомайзерів.

Мотоцикли, які можуть вас зацікавити

spinner