Потужна сила на прямій
Роланд Сендс відомий в світі кастомайзинга своїм продуманим дизайном і гоночним минулим. Він сміливо поєднує стилі, виходячи за рамки стандартів. Коли в його руки потрапив новий R 18, він став черпати натхнення в гоночних досягненнях свого батька. Від потужного круїзера залишилося тільки найнеобхідніше, а сам кастом на його базі розрахований на максимальний результат у заїзді по прямій на чверть милі. Результатом став R 18 Dragster - дуже низький і дуже потужний.
ОПИС ПРОЕКТУ
R 18 Dragster
Roland Sands Design (RSD)
Roland Sands
R 18
2020/2020
Dragster
Дизайн для швидкості
Дизайн для швидкості
Роланд Сендс відомий своїм сміливим поєднанням різних стилів і несподіваними ідеями в нових жанрах. Процес роботи над кастомом у нього завжди починається з креслення. На ньому він планує форму і перевіряє можливості геометрії мотоцикла. «Коли креслення втілюються в реальність, відбувається диво», – розповідає Сендс. Кожен новий кастом – це завжди новий досвід, хоча Сендс вже зробив більше 200 мотоциклів. «Ми завжди намагаємося розібратися в жанрі, в якому працюємо. У цьому ми бачимо ключ до автентичного і функціонального результату», – пояснює він.
Roland Sands
Roland Sands Design
«Мій батько був гонщиком і їздив на дрегстерах», – розповідає Роланд Сендс. Він виріс в оточенні унікальних мотоциклів, і сам протягом 10 років брав участь в гонках. За свою кар'єру він навчився позбуватися від непотрібного в мотоциклі та залишати тільки найнеобхідніше, щоб бути найшвидшим на прямій. Роланд Сендс зі своєю командою повністю розібрав R 18 і надав йому абсолютно нову форму. В результаті – R 18 Dragster.
R 18 DRAGSTER В ДЕТАЛЯХ
Мотоцикл був полегшений на 23 кілограми, а його рама посилена.
Стандартний бак з модифікованими переднім і заднім крилами, вилкою від S 1000 RR, вручну зробленим сидінням спеціальної форми, важелі переднього гальма і зчеплення BMW x RSD, а також колеса, кришки двигуна, кожух фари.
Оригінальна R 18 телескопічна вилка перевернутого типу, кований колісний диск BMW x Roland Sands розмірністю 19 x 3 дюйма, шина Dunlop.
Полегшений маятник, чорний кований колісний диск BMW x Roland Sands розмірністю 17 x 6 дюйма, шина Dunlop.
Прямоточная випускна система з нержавіючої сталі для оптимального відведення відпрацьованих газів.
Класичний синій колір BMW двох відтінків з подвійними лініями.
Класичний круїзер на максимальній швидкості
Команда Роланда Сендса прибрала все непотрібне, зменшивши вагу рами і маятника майже на 23 кг. В результаті мотоцикл став нижче і здобув форму дрегстера, що ідеально підходить для заїздів на чверть милі. При цьому збереглася довжина мотоцикла з класичними лініями круїзера. Передня підвіска запозичена у BMW S 1000 RR – додає мотоциклу характерний спортивний вигляд.
«Найскладнішою частиною роботи, безсумнівно, була електроніка. Оскільки ми додали систему впорскування закису азоту, прибрали серійну вихлопну систему і суттєво переробили впуск, треба було повністю переналаштувати блок керування двигуном. І у нас все вийшло», – розповідає Сендс.
Після тримісячної роботи потужний R 18 Dragster нарешті вийшов на гоночну трасу і зміг показати, на що здатний новий опозитний двигун.