Створений із силою та витонченістю

BMW R 18 The Wal Сін'ї Кімури

Паливні баки та футболки, шоломи та інструменти, каліграфія та фотографія: майстерня, а точніше, чудовий та впорядкований хаос Сін'ї Кімури, одного з найзатребуваніших кастомайзерів у світі (і одного з найцікавіших!), наповнений сувенірами та дивовижними предметами всіх видів. Щороку з його святих палаців виїжджає не більше двох-трьох мотоциклів. Під час своїх проектів модифікації він завжди зосереджується лише на одному мотоциклі, щоб повністю поринути у проект. Потік та гармонія, а також вабі-сабі японської естетики відіграють у цьому вирішальну роль. Патина і справжній характер переважно старих мотоциклів йому так само важливі, як і сутність майбутнього райдера. Зрештою, саме райдер завершує проект. Тож тим більше цікаво, що цього разу в майстерні Сін'ї є зовсім новий R 18 і райдер, який зацікавлений не менше, ніж він сам.

«

Мій підхід ґрунтується на створенні, на почутті. Без ескізів чи малюнків, креслень чи моделей.

 »

Сін'я Кімура (Shinya Kimura)

Chabott Engineering

Звідки це почуття, з яким працює Сін'я? Він набирався досвіду на заводі своїх батьків у центрі Токіо: з усіма його важкими запахами мастила та холодної сталі, а також постійним стукотом верстатів. Усе це сформувало його підсвідомість та змоделювало його перші концепції майстерні. Його батько також був поетом, а мати опанувала мистецтво каліграфії. Отже, Сін'я, здається, теж має естетичну чутливість із самого дня свого народження. У результаті він ретельно вивчає спадщину, коріння та характер кожного байка, який він модифікує, звертаючи увагу на кожну деталь у всій її гідності. З R 18 це, безперечно, складно. Сін'я дуже швидко це усвідомив.

+ Детальніше

Побачивши на власні очі великий опозитний двигун, він швидко зрозумів, що це був найбільший двигун, над яким він коли-небудь працював. Однак початкове почуття поваги зникло за дуже короткий час. Те, як він керувався, нагадало Сін'ї безліч мотоциклів з опозитними двигунами, якими він володів у своєму житті, особливо R 69 S. Він був вражений тим, наскільки легко керувати R 18, і зворотним зв'язком, який мотоцикл давав йому. Тим не менше, вперше, коли він повернув дросельну заслінку, він відчув зовсім нові відчуття від опозитного двигуна, коли розкрилася неприборкана міць 1800-кубового двигуна. Сін'я відчував себе людиною, яка одержима майже зовсім свіжим задоволенням від їзди, через що йому було важко злізти з байка. Під час їзди він відчув, що "це була не хаотична, розхитана міць, а повна незалежність та елегантність. Щось, що може зробити лише BMW”. Він швидко вигадав назву для проекту модифікації: "The Wal” - поєднання чистої потужності та динамічної грації.

+ Детальніше

І, отже, фокус мотоцикла також швидко визначився: “The Wal” мав відповідати Cін'ї та його манері їзди. Він назвав свою специфікацію “Спортивним ендуро”. Розтягнута, динамічна посадка та широкий вибір обробки були необхідні, щоб задовольнити спрагу далеких поїздок на щойно розробленому байку з опозитним мотором. Під час модифікації Сін'я був особливо задоволений основою своїх почуттів і вимог, не змінюючи вражаючу керованість мотоцикла і досвід водіння. Отже, R 18 навіть вдалося здивувати господаря прекрасного та впорядкованого хаосу.

+ Детальніше

Байк в деталях

Елементи рами і підвіски

Елементи рами та підвіски ідентичні до оригіналу. Сін'я не бачив потенціалу для покращення свого “Спортивного ендуро” у цьому контексті.

Лакофарбове покриття

По-перше, Сін'я додав усім деталям, які повинні були бути пофарбовані, матове оздоблення та рівну текстуру, перш ніж їх покрили порошковою фарбою бронзового відтінку.

Сидіння

Сін'я сам спроектував сидіння. Японська компанія BACKDROP Leathers взяла на себе відповідальність за виробництво. Глибоке ківшеподібне сидіння дозволяє водієві майже повністю злитися з мотоциклом в одне ціле.

Паливний бак

Для збільшення місткості знакову краплеподібну форму замінив новий паливний бак: завдяки подовженій формі коробки паливний бак тепер вміщує приблизно на один галон палива більше.

Вихлоп

Виконавши всі елементи кузова, Сін'я довго і затято доходив висновку, що для ліній вихлопних труб потрібен лише чорний шар фарби.

Каркас сидіння і задня частина

Як і решта деталей кузова, цей алюмінієвий елемент виготовлявся вручну. Він доповнює гармонійні лінії та обтічність мотоцикла, а також містить ефектний круглий задній ліхтар.

А який дизайн для свого R 18 придумаєте ви?

А який дизайн для свого R 18 придумаєте ви?

Дизайн R 18 стане серцем будь-яких перегонів з кастомізації. Однак у конфігураторі ви можете спроектувати мотоцикл саме під себе.

+ Детальніше

Дисклеймер

Показані транспортні засоби можуть бути модифіковані та оснащені сторонніми аксесуарами та/або фірмовими деталями, які не виробляються, не поширюються та не тестуються BMW. BMW не несе відповідальності за модифікації (включаючи встановлення, характеристики та використання показаних аксесуарів). УВАГА: Модифікація серійних транспортних засобів (включаючи встановлення та використання сторонніх та фірмових деталей) може погіршити ходові якості! Ви керуєте нашими транспортними засобами у зміненому стані на свій страх та ризик.

Більше про #Soulfuel

spinner