R 18 Transcontinental з його опозитним двигуном Big Boxer повністю орієнтований на подолання значних відстаней. Дізнайся тут все про технічні характеристики.
67 кВт (91 к.с.) при 4750 об/хв, з опцією зниження потужності: 35 кВт (48 к.с.) при 4750 об/хв.
Регульований 3-ходовий каталізатор
Двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун з повітряно-оливним охолодженням, з двома розподільними валами, розташованими над колінчастим валом та приводом від ланцюга
107,1 мм x 100 мм
1.802 куб. см
163 Нм при 3.000 об/хв
9.6 : 1
Електронне упорскування палива у впускний колектор / цифрова система управління двигуном: BMS-O з електронною дросельною заслінкою
Євро 5+
180 км/год
5,8 л
134 г/км
Супер неетилований (макс. 15% етанолу, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
94 дБ(А)
Генератор з постійними магнітами потужністю 660 Вт (номінальна потужність)
12 В / 26 Аг, не обслуговується
Однодискове сухе зчеплення
6-ступінчаста механічна коробка передач із кулачковим зчепленням, розташована в окремому корпусі коробки передач
Кардан
Сталева рама з подвійною петлею та пригвинченими підкосами
Телескопічна вилка
Сталева двоплечова маятникова вилка, центральний пружинно-гідравлічний амортизатор
120 мм / 120 мм
1689 мм
183,5 мм
62.7°
Алюмінієве лите колесо на передній осі
3.50 x 19"
5.00 x 18''
120/70 R19
180/55 B18
Подвійний дисковий гальмівний механізм, діаметр 300 мм, 4-поршневий супорт
Однодискове гальмо, діаметр 300 мм, 4-поршневий супорт
Інтегральна антиблокувальна система гальм BMW Motorrad (повністю інтегральна)
740 мм
1.710 мм
бл. 24 л
бл. 4 л
2.640 мм (над бризковиком)
1500 мм (над вітровим склом, при спорядженій масі за DIN)
970 мм (над важелем керування)
433 кг
630 кг
197 кг
1) Відповідно до Директиви ВО (ЄС) 168/2013 з усіма експлуатаційними матеріалами, стандартним обладнанням та заправленим щонайменше 90% корисного об'єму паливного бака.