Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.
BMW M 1000 RR
Для всіх, хто живе пристрастю та готовий приймати виклики. Для всіх тих, хто відмовляється поступитися жодним міліметром чи мілісекундою: BMW M RR - це супербайк, створений для перегонів. Він був розроблявся в аеродинамічній трубі та вдосконалювався на трасі. Його оптимізована аеродинаміка та вуглецевий матеріал забезпечують значно вищу максимальну швидкість - 314 км/год. Його двигун і шасі залишаються такими ж потужними і точними, як і раніше. M RR означає абсолютну продуктивність і ексклюзивність до найдрібніших деталей. Справжній М.
Навіть тут є оновлення: наша підтримка BMW Motorrad Motorsport - просто: #NeverStopChallenging.
Ідеальна взаємодія основних елементів
























До нових досягнень!
До нових досягнень!
Оптимізовані передній та бічні оптічники виготовлені з карбону, щоб забезпечити більшу продуктивність та збільшити максимальну швидкість на 8 км/год. Крім того, нова аеродинаміка полегшує навантаження на райдера, зменшуючи притискну силу вітру: для тривалої, швидкої, цілеспрямованої їзди. З іншого боку, нещодавно розроблені вінглети M з карбону збільшують притискну силу на передньому колесі до 6,3 кг - навіть при нахилі. І вони забезпечують 22,6 кг притискної сили на швидкості 300 км/год, надаючи райдеру більше впевненості під час екстремальних нахилів і на високих швидкостях проходження поворотів.
Скористайтеся силою вітру
Скористайтеся силою вітру
Гальмівні повітроводи M та опціональні накладки M Aero були розроблені у співпраці з експертами BMW Motorsport. Гальмівні повітроводи M безпосередньо вбудовані в нове крило переднього колеса, форма якого була змінена для покращення обтічності навколо вилки та гальмівних супортів. Гальмівні повітроводи M, які вперше використовуються у серійному мотоциклі, знижують температуру гальмівних супортів. Накладки M Aero, також виготовлені з карбону, зменшують турбулентність біля переднього колеса та розкривають увесь потенціал вашого мотоцикла на довгих прямих на швидкості понад 250 км/год.
Коли важливий кожен міліметр - і в двигуні теж
Двигун M RR має максимальну швидкість обертання 15100 об/хв і відмінно зарекомендував себе в WSBK. Тут міліметри вирішують все, ось лише деякі з переваг: впускні канали, повністю виготовлені на верстаті з ЧПУ; легкі ковані поршні з удосконаленими поршневими кільцями, які значно зменшують витрату мастила; вузькі і легкі коромисла; титанові клапани; оптимізовані розподільні вали; титановий шатун Pankl, який на 340 г легше, ніж у S 1000 RR. Крім того, технологія BMW ShiftCam для зміни фаз газорозподілу і підйому клапанів. А також система впуску з більш короткими каналами, яка покращує впорскування на високих швидкостях.
Чітка реакція у відповідь
Бездоганне відчуття коліс та захоплююча точність. В основі шасі алюмінієва рама з перевернутою вилкою і центральним телескопічним амортизатором з кінематикою Full Floater Pro. Послідовно і безкомпромісно спрямоване на досягнення найкращих гоночних результатів - це шасі порадує всіх адреналінових перфекціоністів, і на дорозі теж.
Висока продуктивність
Справжнього переможця відрізняє вміння реалізувати свій потенціал в ідеальний момент з точністю до мілісекунди: система M RR Launch Control забезпечує ідеальний старт гонки, а система Pit Lane Limiter знає, коли потрібно контролювати потужність. Асистент перемикання передач Pro допомагає швидко перемикати передачі, без використання зчеплення для кожного перемикання. Крім того, загалом 7 режимів їзди, два налаштування характеристики дросельної заслінки та три варіанти налаштування антипробуксовочної системи при гальмуванні двигуном дозволяють оптимально адаптувати мотоцикл до вимог траси. Все легко читається на 6,5-дюймовому TFT-дисплеї.
Безкомпромісне прискорення - тільки навпаки
Після року використання в WorldSBK і на гоночних треках по всьому світу, про гальма М все ще можна з упевненістю сказати, що вони кращі в своєму класі. Насправді навіть ще кращі. Нещодавно розроблені гальмівні повітроводи M охолоджують гальмівні супорти на 10 градусів під час гонок, в залежності від траси - для ще більшої ефективності. Гальма M були і залишаються абсолютним еталоном.
Вигляд переможця
Дві версії, одна мета: чиста ефективність
M RR доступний у двох версіях: базовий варіант та M RR з пакетом опцій M Competition. Кожен M RR розроблений з однією чіткою метою: перемога. І це саме те, що прагнуть обидва варіанти, з абсолютною самовідданістю та мотивацією.
Справжня досконалість
Передня частина була аеродинамічно оптимізована і має карбоновий обтічник з помітною структурою та смуги в стилі M, демонструючи прагнення до перемоги до найдрібніших деталей. А новий дизайн задньої частини робить M RR ще більш динамічним. Кронштейн номерного знаку з інтегрованою підсвіткою також став ще більш компактним.
Ще більше перегонів
Пакет M Competition
Пакет M Competition
Перегони поєднуються з естетикою: пакет M Competition включає в себе M GPS Laptrigger та код активації, накладки для переднього колеса M Aero, анодований маятник зі зменшеною на 220 г вагою, а також ланцюг M Endurance з DLC-покриттям, який не потребує обслуговування. Також доступні: пакет M Carbon із високоякісних карбонових деталей вкритих прозорим лаком, пакет фрезерованих деталей M з новою полегшеною на 150 г підніжкою M, а також карбонова накладка для пасажирського сидіння або пакет опцій для пасажира.
Більше аксесуарів для спорту
Більше аксесуарів для спорту
Широкі можливості спеціального обладнання та оригінальні аксесуари BMW Motorrad дозволяють ще більше вдосконалити ваш M RR, точно пристосувавши його до ваших вимог або маршруту. Наприклад, накладка на сидіння M Carbon може бути використана для розміщення GPS-миші або екшн-камери. Крім того, пакет M Competition включає в себе систему підніжок M, яка має 6 варіантів регулювання і допомагає вам досягти справжнього спортивного стилю їзди. Так само, як і одномісне сидіння M Endurance, яке дозволяє водієві зберігати кращий контроль при глибокому нахилі.