Вибухова потужність переноситься на асфальт, і ти більше не хочеш злізати з байка. Це й не дивно, адже ти сидиш на M XR — найлегшому і найпотужнішому серійному кросовер-байку у світі. Усе, що робить цей технічний шедевр із гоночною ДНК M і здатністю до подолання довгих дистанцій таким унікальним, ти дізнаєшся на цій сторінці.
148 кВт (201 к.с.) при 12750 об/хв
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з масляним/водяним охолодженням і чотирма клапанами на циліндр
80 мм x 49.7 мм
999 см3
113 Нм при 11 000 об/хв
13.3 : 1
Електронне впорскування у впускний колектор / цифрове керування двигуном: BMS-O з електронною дросельної заслінкою E-Gas
EU 5
14,600 об/хв
понад 275 км/год
6.5 л
152 г/км
Super Plus неетильований (макс. 5% етанолу, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
Постійний магнітний генератор 450 Вт (номінальна потужність)
12 В / 5 А·год, літій-іонний
Багатодискове в масляній ванні, із захистом від пробуксовки, самопідсилюване
Шестиступінчаста, із кулачковим перемиканням, інтегрована в корпус двигуна
Ланцюг 525 17/47
BMW Motorrad DTC
Алюмінієва композитна місткового типу, двигун є несучим елементом
Телескопічна вилка перевернутого типу, діаметр 45 мм, ступені відскоку та стиснення з електронним керуванням (Dynamic ESA)
Алюмінієва двоплечова маятникова підвіска, центральний амортизатор DDC, регульований попередній натяг, амортизація відскоку та стиснення з електронним керуванням
138 мм / 138 мм
1,548 мм
117.4 мм
64.9°
Кований алюмінієвий диск
3.50 x 17"
6.00 x 17"
120/70 ZR17
200/55 ZR17
Подвійне дискове гальмо, діаметр 320 мм, 4-поршневий фіксований супорт
Однодискове гальмо, діаметр 220 мм, 1-поршневий плаваючий супорт
BMW Motorrad Integral ABS (частково вбудовано, можна вимкнути)
BMW Motorrad ABS Pro (налаштування для режимів Rain, Road, Dynamic, Race)
850 мм
1,905 mm
приблизно 20 л
приблизно 4 л
2170 мм (вимірюється через заднє колесо)
1382 мм (вимірюється через дзеркала, при спорядженій масі)
850 мм (без навісного обладнання)
223 кг
450 кг
227 кг
211 кг
Стандартна комплектація
Додаткове оснащення