K 1600 GTL втілює Performance Touring, в якому не залишається жодних бажань щодо ексклюзивності та комфорту. Переконайся сам та дізнайся тут все про технічні характеристики та широке оснащення.
Рядний шестициліндровий чотиритактний двигун з масляно-водяним охолодженням та чотирма клапанами на циліндр
72 мм x 67,5 мм
1.649 см3
118 кВт при 6750 об/хв
180 Нм при 5250 об/хв
Електронне впорскування палива у впускний колектор, цифрове управління двигуном: BMS-O з електронною дросельною заслінкою
Регульований 3-ходовий каталізатор, стандарт викидів ЄС 5+
понад 200 км/год
5,9 л
137 г/км
Неетилований бензин Super (макс. 15% етанолу, E15) / RON 95 / 90 AKI
Трифазний генератор потужністю 700 Вт (номінальна потужність)
12 В / 16 Аг, не обслуговується
Багатодискове масляне зчеплення
Шестиступенева коробка з кулачковим перемиканням і косозубим зачепленням
Кардан
Рама з алюмінієвого сплаву, двигун є несучим елементом
BMW Motorrad Duolever; центральна амортизаційна стійка
Алюмінієвий литий односторонній маятник з BMW Motorrad Paralever; центральна амортизаційна стійка
115 мм / 135 мм
1,618 мм
106.4 мм
62.2°
Лите колесо з алюмінію
3.50 x 17"
6.00 x 17"
Подвійний дисковий гальм, діаметр 320 мм, 4-поршневий супорт
Однодискове гальмо, діаметр 320 мм, 2-поршневий плаваючий супорт
Інтегральна система BMW Motorrad Integral ABS Pro (частково-інтегральна, оптимізована для нахилу)
750 мм
1,760 мм
бл. 26,5 л
бл. 4 л
2,489 мм
1,490 – 1,580 мм
1,000 mm
358 кг
560 кг
202 кг
1) Відповідно до Директиви ВО (ЄС) 168/2013 з усіма експлуатаційними матеріалами, стандартним обладнанням та заправленим щонайменше 90% корисного об'єму паливного бака.
Стандартне оснащення
Додаткове обладнання
Спеціальні аксесуари