Володар Ендуро.
Для Дірка Телена справи йдуть тільки в одному напрямку: вперед, вперед і вгору. У той час як інші учасники чотириденного Enduro d`Agadir долають кам'янистий гравій, піщані траси та мокрий глинистий бруд своїми твердими ендуро, чотириразовий чемпіон Німеччини з ендуро легко задає темп - на вершині нового F 850 GS. Подорож на далекі відстані з ендуро піддається жорстоким випробуванням і проходженню через весь Марокко.
Очікування на магію.
Коли у південно-східному Тафрауті встає ранкове сонце, вершини гірського хребта Антиатласу переливаються чарівним мерехтінням червоного кольору. Саме так Дірк Телен згадує безплідний, але вражаючий скелястий ландшафт північноафриканської держави. Він часто стикався з цими захоплюючими моментами в минулому - це його дев'ятий раз, коли добре навчений, досвідчений мотоцикліст бере участь у змаганнях Enduro d'Agadir. І він завжди прибуває до пункту призначення успішно на мотоциклі BMW - або HP2 Enduro, F 650 GS, F 800 GS, R 1200 GS або тепер на абсолютно новому F 850 GS. Але на цей раз на початку чотириденного ендуро не відчувається велика частина первісної магії, і жодного червоного мерехтіння не видно. Ще немає.
Рівень води до сидіння.
Погодні умови є реальною проблемою для приблизно 50 гонщиків. Дев'ять градусів за Цельсієм і постійний дощ роблять перші два дні дуже важкими та майже повністю непередбачуваними. Те, що на перший погляд здавалося невеликою течією, перетворилося на стрімкий потік, який повинні були пройти учасники. "Вода майже дійшла нашого сидіння", - розповідає Дірк. Він майстерно пересік річку на F 850 GS. Проте, річка відірвала іншого учасника від його мотоцикла та віднесла його 50 метрів вниз за течією. Він вибрався фізично цілим і неушкодженим. Мотоцикл знайдений два дні по тому, коли повінь відступила.
Розсунути межі, стиснути зуби.
Непохитна пара: їзда під дощем або сонячним сяйвом вимагає великого досвіду та витривалості.
Розсунути межі, стиснути зуби.
Дощ, вітер, мокре спорядження, бівуак - перший день закінчується для Дірка захоплюючим чином. "Але я тремтів увечері". Вночі температура опускається приблизно до п'яти градусів, і вітер охолоджує його до кісток. Незважаючи на капелюх, пуховик, светер, шкарпетки, довгі штани і спальний мішок, все його тіло тремтить. "Я зціпив зуби, розсунув межі та молився, щоб стало тепліше. Це був дуже насичений досвід для мене". Після ночі на відкритому повітрі Дірк та інші учасники ендуро повертаються у скелі. У той же час, надра стали м'якшими. Дірк досить спокійний, щоб зануритися у глибокий бруд. "Я звик до цього, використовував мотоцикл відповідно або їхав з розумом".
Трепет криється в невідомому.
Трепет криється в невідомому.
Для багаторазового чемпіона Ендуро гострі відчуття змагань Enduro d'Agadir можна висловити одним словом: невідомість. "Я не знаю маршрут. Іноді він відносить нас на скелясті поверхні, а потім назад на пісок". Жоден гонщик не знає, що його чекає на наступному повороті. Жодних ознак, жодної інформації. Замість цього яри, кам'яниста місцевість, круті схили та узвози, а також складні валуни змінюють один одного.
Сюрпризи - постійний супутник.
"Ви повертаєте за поворот, і в наступну секунду ви їдете прямо до величезної вибоїні. Ви повинні очікувати, що раптово віслюк або інша тварина з'явиться прямо перед вами у будь-який момент". Мистецтво в тому, що треба зберігати спокій, приймати правильні рішення і не завдавати шкоди мотоциклу. "Щодо цього, мій пріоритет - прибуття до пункту призначення", - каже Дірк, описуючи свою стратегію. 49-річний гонщик з Айфеля також схвильований можливістю перевірити свої здібності за допомогою туристичного ендуро BMW Touring на місцевості, яка так само складна, як і суперники на стартовій сітці. І необхідно залишитись абсолютно конкурентоспроможними при цьому.
У полі диких жостких ендуро
У полі диких жостких ендуро
Enduro d'Agadir за своєю природою не лише подія, і змагання - це теж справжнє випробування. Тому що жорсткі ендуро призначені для спортивного застосування, вагою близько 120 кг і потужністю від 40 до 55 к.с. Дірк пояснює: "Порівняно з цим, BMW F 850 GS, вага якого становить майже 230 кг, має вражаючу потужність двигуна - 95 к.с. Тільки-но мені знадобиться необхідна потужність, вона вже тут - це мотоцикл, на який можна повністю покластися". Мотоцикл Adventure ідеально протистоїть несприятливим умовам.
Мотоцикл, який може зробити багато чого.
Чотириразовий чемпіон Ендуро сповнений похвали за F 850 GS.
Мотоцикл, який може зробити багато чого.
Дірк хвалить неймовірну курсову стійкість, вражаючу прямолінійну їзду та в той же час надзвичайно точну поведінку керма F 850 GS. "Двигун рухається потужно вперед і розвиває більш ніж достатній крутний момент". Дірк також цінує малі сили плеча та нове прослизаюче зчеплення після цілого дня в дорозі. "F 850 GS - це справді ідеальний мотоцикл для позашляхового використання. Велике 21-дюймове переднє колесо впевнене у цьому. Цей байк може зробити багато чого, і я дуже вражений його роботою".
Дірк Телен, чотириразовий німецький чемпіон Ендуро
Спеціальний тест = період страждань.
Спеціальний тест = період страждань.
З марокканського портового міста Агадір маршрут Ендуро доставляє наїзників до Тафраута, розташованого на південно-сході, а потім на захід у напрямку Тізніта у передгір'ях гірського масиву Анти-Атлас. Чотириденні етапи мають різну довжину, відстань від 174 до 239 кілометрів. Другий день починається для Дірка у Тафрауті. Незабаром після старту перед в'їздом на гірський хребет проходить безліч спеціальних випробувань з великою кількістю скелястих підйомів. "Я розсовую свої межі в спеціальному тесті, їжджу агресивно та в той же час обережно, щоб отримати максимальну віддачу від своєї машини. Потім я піддаю матеріал стресу, і байк теж повинен постраждати. Питання часу". У спеціальних тестах на піщаних поверхнях Дірк пожинає плоди тяги GS. На бездоріжжі він перемикається у режим Enduro Pro. "Мотоциклом надзвичайно легко керувати, використовуючи заднє колесо. Незалежно від поверхні, у мене склалося враження, що F 850 GS можна направляти чисто та контрольованим чином, де хоче гонщик".
Дірк продовжує свій хід думок.
У наступні дні Дірк їде виключно скелястими стежками. На вузьких доріжках він завжди повинен правильно оцінювати розміри свого мотоцикла. Більшу частину останнього дня він проводить на піщаних трасах. З якою б місцевістю він ні стикався: "Важливо ніколи не здаватися та не робити помилок. І коли я роблю помилки, мені доводиться мати справу з наслідками та продовжувати мислити позитивно". На етапах він не думає про наступний день, а повністю концентрується на моменті. Дірк у своїй стихії, насолоджуючись кожним етапом, повністю відданий кожною клітинкою свого тіла. "Ви завжди повинні бути на сторожі", - каже симпатичний спортсмен. Його серце лежить до мотоциклів і автоспорту. "Мені подобаються такі події, як Enduro d'Agadir". Вночі я лежав без сну у ліжку, продовжуючи свою поїздку у розумі».
Все має наслідки.
Повернувшись додому, Дірк інтенсивно готувався до Ендуро, відточував техніку їзди на мотоциклі і, перш за все, працював над своїм фізичним станом. "Якщо ви не у гарній фізичній формі - залежно від сцени та місцевості - у вас немає шансів проїхати весь день і прибути до місця призначення". Все, що ви робите, має наслідок - у цьому Дірк переконаний. В Enduro d'Agadir він їздить послідовно та з величезною концентрацією, поки не досягне своєї мети. Увечері він обов'язково познайомиться з марокканської культурою. І в кінці чотирьох днів він знову відчуває сяйво червоних гранітних скель. "Це дійсно захоплює дух".