R 18 Classic нагадує про ікони нашої історії та характеристики ранніх круїзерів, придатних для туризму. Ми відродили ці риси. Дізнайся тут все про технічні характеристики.
67 кВт (91 к.с.) при 4750 об/хв, додаткове зниження потужності: 35 кВт (48 к.с.) при 4750 об/хв
Регульований 3-ходовий каталізатор
Двоциліндровий чотиритактний оппозитний двигун з повітряно-оливним охолодженням, з двома розподільними валами, розташованими над колінчастим валом та приводом від ланцюга
107,1 мм x 100 мм
1.802 см3
163 Нм при 3.000 об/хв
9,6 : 1
Електронний впорскування палива у впускний колектор / цифрова система управління двигуном: BMS-O з електронною дросельною заслінкою
Євро 5+
180 км/год
5,6 л
129 г/км
Супер неетилований (макс. 15% етанолу, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
94 дБ(A)
Генератор з постійними магнітами потужністю 600 Вт (номінальна потужність)
12 В / 26 Аг, не обслуговується
Однодискове сухе зчеплення
6-ступінчаста коробка передач з кулачковим перемиканням, в окремому картері коробки передач
Кардан
Сталева рама з подвійною петлею та пригвинченими підкосами
Вилка телескопічного типу
Сталева двопроменева маятникова вилка, центральний пружинно-гідравлічний амортизатор
120 мм / 90 мм
1.731 мм
150 мм
57.3°
Колеса зі спицями
3.50 x 19"
5.00 x 16"
120/70 R19
180/65 B16
Подвійний дисковий гальм, діаметр 300 мм, 4-поршневий супорт
Однодискове гальмо, діаметр 300 мм, 4-поршневий супорт
Інтегральна антиблокувальна система гальм BMW Motorrad (частково інтегральна)
730 мм
1695 мм
бл. 16 л
бл. 4 л
2.440 мм (над бризковиком)
1126 мм (над вітровим склом, при спорядженій масі за DIN)
949 мм (над важелем керування)
369 кг
560 кг
191 кг