Повернення до Баварії після роботи в Індії.

Інтерв'ю з Едгаром Хайнріхом, головним дизайнером BMW Motorrad.

Після короткого перебування в Індії Едгар Хайнріх повернувся в Мюнхен, щоб очолити команду дизайнерів BMW Motorrad. Це було щасливе повернення для любителя мотоциклів, який почав свою кар'єру у BMW в 1986 році. Він керував розробкою дизайну багатьох мотоциклів BMW: ралійний байк "Париж-Дакар", K 1200 S і R, HP2 Enduro, R 1 150 GS, R 1200 GS і зовсім недавно S 1000 RR.

Перед роботою в індійській автомобілебудівній фірмі Bajaj він також брав участь у розробці мотоциклів K 1600 GT і GTL, а також C 600 Sport і максі-скутера C 650 GT. Всі вони були успішними продуктами, які розширили горизонти цього сформованого сегмента ринку та залучили до бренда багато нових клієнтів. В ексклюзивному інтерв'ю BMW Motorrad Едгар Хайнріх розповідає про свою пристрасть до проектування, колекціонування та відновлення мотоциклів усіх видів.

Дизайн R 1200 GS був розроблений як раз тоді, коли ви вирушили до Індії. Він був повністю завершений якраз до вашого повернення. І тепер ви берете участь у презентації нового байка. Ви задоволені результатом?
Так, я був дуже задоволений, але не здивований. Я був дуже задоволений реакцією ЗМІ, коли ми представили його на виставці-ярмарку Intermot. Він отримав так багато позитивних відгуків преси. Жодного негативного огляду. Здається, байк всім сподобався. Я не міг собі уявити кращого повернення до BMW.
+ Детальніше

Хіба це не дивно - працювати так далеко попереду "реального світу"? І прогнозувати та визначати тенденції майбутнього?
Розриви та спотворення часу - це частина дизайну. Неначе працюєш в іншому світі, у майбутньому. Але також потрібно залишатися у реальності та працювати тут і зараз. Часто здається, що проходить так багато часу, перш ніж вийде новий байк. Але коли твоя "дитина", нарешті, представлена і ти бачиш, як люди їздять на ньому вулицями, це найкраще почуття у світі. Дизайнери дійсно ведуть свого роду паралельне життя. І ми ніколи не задоволені. Коли байк виходить, ми вже думаємо про те, як можна поліпшити наступну модель.
+ Детальніше

Як це було з GS? Наскільки складно поліпшити дизайн без повного викорінення традиції?

Нові проекти - це часто балансування. Не хочеться відштовхувати існуючих власників GS. Але як дизайнеру, мені завжди хочеться створити щось нове. Змінити такий успішний дизайн може бути трохи страшно. Як далеко можна зайти? Як далеко ми повинні зайти? Добре, що багато хто в команді, включно зі мною, їздить на GS і ми вже живемо в стилі життя GS. Тому ми знаємо, чого хочемо від GS. Це відмінно спрацювало з новим R 1200 GS. Дуже важливо створити автентичний GS. Той, який вірний своєму корінню, з класичним зовнішнім виглядом і дизайном, але з новою та динамічною інтерпретацією.

+ Детальніше

А як щодо нових сегментів, наприклад для міської мобільності – Urban Mobility?
Дуже приємно тепер бути причетним до цього нового сегменту. Що дійсно цікаво, так це те, що ми можемо привнести свою власну інтерпретацію у цей сегмент. Це чудово - сказати своє слово у дизайні. Як ми це робили з C 600 Sport і C 650 GT. Для мене було дивним досвідом представити електричний скутер C evolution журналістам і VIP-персонам минулого літа. Я був у Лондоні, коли був представлений прототип і проводилися його тест-драйви. Як і очікувалося, обидва вони показали себе неймовірно добре, як технічно, так і з точки зору дизайну.
+ Детальніше

Над якими мотоциклах BMW ви з найбільшим задоволенням працювали за ці роки?
Кожен мотоцикл BMW особливий, і це було задоволення - створювати їх. Мені дуже подобається працювати над байками для ралі "Дакар", можливо, тому, що бездоріжжя та гонки - моя пристрасть. І вони також суть того, що GS, байки подвійного призначення, означають для мене. Одним з найцікавіших мотоциклів, які я створював, був K 1200 R. Безумовно нелогічний і неочевидний вибір. І, звичайно, не "типовий" BMW для цього часу. Але ми зробили це, хоча це було трохи далеко - і мені це сподобалося.
+ Детальніше

Мотоцикли - це також значна частина вашого дозвілля. Вам подобається возитися зі старими байками?
Безперечно. Мені подобається відновлювати байки, розбирати їх та переробляти на щось інше - навіть старі BMW. Це не дуже популярно тут, тому що більшість людей думають, що старі байки повинні залишатися оригінальними, але я переробив і модифікував всі свої старі BMW. Єдиний, який я відновив до початкового стану, був мій Honda CB 500, легендарний байк моєї юності. У мене також є BMW 51/3 1954 року, який я переробив. Він послужив натхненням для концепту Lo Rider. Знайти байк, перепроектувати і навіть переосмислити його - так само, як це роблять кастомайзери, - така класна річ. Мені це дійсно цікаво. І навіть мій 58-річний BMW, який я використовую як свій повсякденний мотоцикл, завжди був надійним.
+ Детальніше

Так що ж зараз є у вашому гаражі?

Прямо зараз в моєму гаражі є 16 байків. Враховуючи деякі відновлені класичні моделі. Чи може у хлопця коли-небудь бути достатньо байків? У мене є HP2, R 51/3, R 24, модель R 100 GS "Париж-Дакар", кілька Ducati, старий Matchless і Enfield, привезений з Індії, який був перероблений на скремблер. Там також є Vespa 61-го року, дуже класна й оригінальна. У мене навіть є Gas Gas, який я використовував для випробувань. У мене також є CB650, CB550 і Honda Dominator.

+ Детальніше

Ваші інженерні знання допомогли вам у дизайнерській кар'єрі?
Раніше я возився і модифікував свій байк, коли був дитиною. Я не мав можливості піти в гараж. Це був найкращий спосіб всьому навчитися. Мені завжди подобалося возитися з байками, так що це безперечно допомогло мені. Тепер я можу поговорити з інженерами, і вони усвідомлюють, що я їх розумію та поважаю. Таким чином ми можемо приймати зважені рішення разом. Мотоцикли дуже складні. Майже всі їхні технічні компоненти видно зовні. Тому ми також повинні розуміти та розробляти продукт з технологічної точки зору.
+ Детальніше
«
Ми також повинні розуміти та розробляти продукт з технологічної точки зору »

Едгар Хайнріх, Головний дизайнер BMW Motorrad

Які найбільші виклики для бренда в майбутньому?
Зараз багато мотоциклів, це ознака нашого часу. Але у загальному - потрібно виділитися з натовпу. Нам потрібні сильні байки, що викликають спогади, які відмінно працюють і завжди дають щось ще.
Інші цікаві виклики - нові нормативні стандарти та попит на більш екологічно чисті рішення для мобільності. Тут двоколісні машини можуть грати роль транспортних засобів. У BMW Motorrad ми хочемо внести свій вклад, пропонуючи інноваційні рішення.
Едгар, дякую вам за інтерв'ю.
+ Детальніше

Історії, які можуть вас зацікавити

МОТОЦИКЛИ, ЯКІ МОЖУТЬ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

spinner