Технічні характеристики

Двигун

Тип

4-тактний 6-циліндровий рядний двигун з рідинним охолодженням, двома верхніми кулачковими валами, чотирма клапанами на циліндр 

Діаметр x Хід поршня
72 мм x 67,5 мм
Робочий об'єм

1649 куб.см

Максимальна потужність

118 кВт (160 к.с.) за 7750 об/хв

Макс. крутний момент
175 Н·м за 5250 об/хв
Ступінь стиснення
12,2 : 1
Сумішоутворення

Електронна система впорскування пального  

Контроль викидів і відповідність екологічним стандартам

Трикомпонентний каталітичний нейтралізатор із замкнутим контуром, стандарт викидів Євро-4  

Динамічні характеристики / витрата пального

Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата пального на 100 км відповідно до стандарту WMTC
5,7 л
Тип пального
Неетильований бензин з октановим числом 95 (RON) і вище

Електрична система

Генератор
700 Вт
Акумулятор
12 В/19 А·год, необслуговуваний

Трансмісія

Зчеплення

Багатодискове прослизаюче зчеплення у мастильній ванні  

Коробка передач

Шестиступінчаста коробка передач із зубцями постійного зачеплення та синхронізаторами

Передача крутного моменту
Карданний вал

Шасі / гальмівна система

Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска
BMW Motorrad Duolever; центральна пружинна стійка
Задня підвіска
BMW Motorrad Paralever
Хід підвіски, спереду/ззаду
115 мм / 135 мм
Колісна база
1618 мм
Виліт
106,4 мм
Кут нахилу рульової колонки
62,2°
Колеса
Литі алюмінієві
Розмірність переднього диска
3,50 x 17"
Розмірність заднього диска
6,00 x 17"
Розмірність передньої шини
120/70 ZR 17
Розмірність задньої шини
190/55 ZR 17
Передня гальмівна система
Дводискове гальмо, плаваючі диски, діаметр 320 мм, чотирипоршневі фіксовані супорти
Задня гальмівна система
Однодискове гальмо, діаметр 320 мм, двопоршневий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad Integral ABS (частково інтегрована)

Габарити / маса

Висота сидіння, без навантаження

810/830 мм (Низьке сидіння (опція): 800/780 мм)

Довжина за внутрішнім швом штанів, без навантаження

1830/1870 мм (Низьке сидіння (опція) 1775/1810 мм)

Корисний об'єм паливного бака

26,5 л

Резервний об'єм паливного бака

4,0 л

Довжина
2324 мм
Висота (без дзеркал)
1440 мм
Ширина (без дзеркал)
1000 мм
Маса без навантаження, повністю готовий до експлуатації 1)

334 кг

1)
Суха маса
306 кг
2)
Максимальна маса

540 кг

Максимальне навантаження (у стандартній комплектації)

206 кг

1) Відповідно до директиви VO (EU) 168/2013: заправлений усіма рідинами, у тому числі пальним, об'єм якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака (включно з кофром)

2) Маса без навантаження, без робочих рідин (GT без кофра)

Стандартне обладнання

Обладнання
  • Система BMW Motorrad Integral ABS (частково інтегрована)
  • Система динамічного контролю тяги DTC
  • Система допомоги при старті на схилах HSC Pro
  • Круїз-контоль
  • Плавно регульоване електричне вітрове скло
  • Регульовані важелі гальма та зчеплення
  • Обігрів ручок керма та сидіння
  • Двосекційне сидіння, регульоване за висотою водійське сидіння
  • Вбудований замок запалювання та рульового керування
  • Багажник
  • Вбудовані бічні кофри, кришки для кофрів кольору байка
  • Багажний відсік, що закривається, і бортова література
  • Центральна підставка

Спеціальні функції
  • Мультиконтролер
  • Зчеплення з власним живленням, яке потребує лише невеликої кількості сили
  • 3 режими руху: Rain, Road і Dynamic

Електрична система
  • Комбінація панелі приладів з хромованими акцентами та непрямим освітленням циферблата
  • Дві розетки
  • CAN-шина з однопровідною системою (SWS)
  • Електронний іммобілайзер
  • Діагностичний інтерфейс
  • Система аварійної сигналізації, білі світлодіодні покажчики повороту та світлодіодний задній ліхтар
  • Ксенонова фара
+ Детальніше

Більше індивідуальності

Спеціальне обладнання та аксесуари.

З широким спектром спеціального обладнання та оригінальних аксесуарів BMW Motorrad ви можете адаптувати K 1600 GT відповідно до своїх індивідуальних вподобань.

Дізнайтесь більше
spinner