Характеристики та обладнання.
BMW K 1600 GT пробуджує у вас спрагу до пригод. Короткий або значно довший маршрут - ви завжди пересуваєтеся комфортно та зі швидкістю. 6-циліндровий рядний двигун дає потрібну вам силу для прискорення. У той час як його плавна їзда, яка вже стала легендарною, перетворює навіть найдовші поїздки на насолоду від відпочинку. Широкий спектр стандартного обладнання забезпечує високий рівень комфорту та безпеки. Дізнайтеся все про технічні характеристики та стандартне обладнання тут.
Технічні характеристики
Двигун
4-тактний 6-циліндровий рядний двигун з рідинним охолодженням, двома верхніми кулачковими валами, чотирма клапанами на циліндр
1649 куб.см
118 кВт (160 к.с.) за 7750 об/хв
Електронна система впорскування пального
Трикомпонентний каталітичний нейтралізатор із замкнутим контуром, стандарт викидів Євро-4
Динамічні характеристики / витрата пального
Електрична система
Трансмісія
Багатодискове прослизаюче зчеплення у мастильній ванні
Шестиступінчаста коробка передач із зубцями постійного зачеплення та синхронізаторами
Шасі / гальмівна система
Габарити / маса
810/830 мм (Низьке сидіння (опція): 800/780 мм)
1830/1870 мм (Низьке сидіння (опція) 1775/1810 мм)
26,5 л
4,0 л
334 кг
540 кг
206 кг
1) Відповідно до директиви VO (EU) 168/2013: заправлений усіма рідинами, у тому числі пальним, об'єм якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака (включно з кофром)
2) Маса без навантаження, без робочих рідин (GT без кофра)
Стандартне обладнання
- Система BMW Motorrad Integral ABS (частково інтегрована)
- Система динамічного контролю тяги DTC
- Система допомоги при старті на схилах HSC Pro
- Круїз-контоль
- Плавно регульоване електричне вітрове скло
- Регульовані важелі гальма та зчеплення
- Обігрів ручок керма та сидіння
- Двосекційне сидіння, регульоване за висотою водійське сидіння
- Вбудований замок запалювання та рульового керування
- Багажник
- Вбудовані бічні кофри, кришки для кофрів кольору байка
- Багажний відсік, що закривається, і бортова література
- Центральна підставка
Спеціальні функції
- Мультиконтролер
- Зчеплення з власним живленням, яке потребує лише невеликої кількості сили
- 3 режими руху: Rain, Road і Dynamic
Електрична система
- Комбінація панелі приладів з хромованими акцентами та непрямим освітленням циферблата
- Дві розетки
- CAN-шина з однопровідною системою (SWS)
- Електронний іммобілайзер
- Діагностичний інтерфейс
- Система аварійної сигналізації, білі світлодіодні покажчики повороту та світлодіодний задній ліхтар
- Ксенонова фара