Незабутні враження з Монголії.

Міжнародний турнір GS Trophy 2018 закінчився, але "дух GS" живе у наших серцях.

Вони приїхали, побачили та перемогли. Для участі у шостому міжнародному турнірі GS Trophy в Монголію прибули 18 команд з 21 країни, щоб віддати всі свої сили в боротьбі за перемогу. Однак незалежно від того, як в результаті розподілилися місця в турнірній таблиці, кожен з учасників змагання покинув країну Чингісхана з незабутніми враженнями про цю унікальну подію. 

Кожен – переможець.

Немає нічого подібного на Міжнародний турнір GS Trophy. Ніщо з того, що об'єднує світ мотоциклів у дусі дружніх змагань, дає можливість дружити на все життя з іншими гонщиками з усього світу - не тільки завдяки мотоциклу, на якому ви їздите, R 1200 GS Rallye. З кожним сезоном Міжнародного турніру GS Trophy, всесвітнє співтовариство гонщиків GS зростає ще більше, і ті, хто досить спритні та достатньо кваліфіковані, щоб боротися у цьому змаганні, стають частиною чарівною сцени, яка не знає кордонів, меж країни або мовних бар'єрів.  

+ Детальніше

Все починається вдома.

Все починається вдома.

Немає переможених у Міжнародному турнірі GS Trophy - тільки переможці, тому що всі учасники обіграли  кращих з інших&nbps; у своїх країнах, щоб отримати одне з трьох бажаних командних місць для міжнародних фіналів. І який водій-любитель пригод не упустив би шанс отримати повністю оплачену поїздку у віддалену монгольську пустелю, щоб кинути виклик кращим любителям гонок BMW Motorrad GS з усіх континентів в командній битві за перевагу у турнірі?

+ Детальніше

Два роки у процесі, з незліченними розвідувальними та пізнавальними поїздками, що робляться, щоб виявити кращі місця та побачити 18 міжнародних команд, які прибувають до столиці Улан-Батор на початку червня протягом восьми днів інтенсивних, жорстких, виснажливих, але завжди дружніх позашляхових змагань. Крім знайомих фаворитів у стартовому складі Міжнародного турніру GS Trophy дебютували "новачки", такі як Австралія і Індія, а також дві міжнародні жіночі команди, за які виступають жінки з континентів Африки, Європи, Австралії та Америки.

+ Детальніше
«
Міжнародний турнір GS Trophy - це можливість надихнути жінок на переслідування мрій. »

Джулія Магуайер, №261, команда AusAmerica

Відомі та невідомі величини.

Жодна країна не перемогала у Міжнародному турнірі GS Trophy більше одного разу, тому природно, що прогнози не виправдалися під час підготовки до події цього року. Чи можуть чинні чемпіони з Південної Африки зробити те, що ніколи не робилося раніше, і виграти послідовно міжнародні фінали? Або авантюристи Австралії вставлять палки у колеса та знищать опозицію через майже чверть століття досвіду у Aussie GS Safari? Або одна з "групових" команд здивує всіх бездоганною та незмінно високою командною ефективністю протягом восьми змагальних днів? Тільки час покаже.

+ Детальніше

Переможна сила звички.

Переможна сила звички.

Цікаво, що збірна Кореї посіла перше місце у заліку очок, за нею слідувала команда Південної Африки, яка мала захистити титул - і знала, як його захистити. Тріо гонщиків - Марк Дікінсон, Юджин Фур'є і Кріс Мейєр - старанно тренувалися та добре підготувалися до цього останнього сезону та ніколи не скочувалися нижче другого місця у рейтингу протягом усього восьмиденного змагання. Решта команд повинні були активізувати свої зусилля - і не тільки коли мова йшла про змагання з їзди, яких було багато.

+ Детальніше

Спільнота може реально змінити ситуацію.

Спільнота може реально змінити ситуацію.

Вищезазначені змагання з водіння, відомі як спеціальні етапи, складалися з різноманітних тестів і вправ на навички, призначених для перевірки здатності гонщиків і команд виступати на своїх найвищих рівнях в умовах все більш високого тиску. Але був і інший спосіб заробити простіші очки - два фотоконкурси. Простіше кажучи: у кожної команди є два шанси активувати свої місцеві спільноти мотоциклістів, щоб проголосувати за свої найкращі дві фотографії з заходу - і найбільша кількість отриманих голосів приносить командам найбільшу кількість очок. В обох фотоконкурсах команда Південної Африки буквально витерла ніс противниками. Вона набрала максимальну кількість балів - всього 50 - що допомогло їм закріпити цінне лідерство на вершині таблиці лідерів.

+ Детальніше

Виклики

Монголія запропонувала учасникам, здавалося б, нескінченна різноманітність можливостей для їзди: від глибоких піщаних стежок до каньйонів, водних переходів і безлічі швидких гравійних доріжок через широкі рівнини та хвилясті скелясті ущелини. Проте, це були спеціальні тести, де Міжнародний турнір GS Trophy було б або виграно, або програно. Тут досвідчена команда маршалів розробила широкий спектр вправ для їзди та навігації, призначених для виявлення будь-яких недоліків у техніці або прогалин у знаннях. Незалежно від того, скільки разів команди та окремі особи виконували подібні вправи вдома, можливість виконувати під тиском зробила істотний вплив на таблицю лідерів. Погляньте на окремі завдання і подивіться, в яких місцях на маршруті гонщики повинні були довести свою майстерність.

+ Детальніше

  • Як випливає з назви, "Випробування на міцність" включало в себе складне випробування. Покриття змінювалося між каменем, пухким піском і гравієм. Кожен член команди їхав індивідуально протягом всієї гонки, це було про те, щоб їхати якомога більше безпомилково у найкоротші терміни.

    Показати на мапі
  • Ця непроста вправа перевірила стан команд, тому що їм довелося йти у глибокий каньйон пішки і без мотоциклів, тільки за допомогою GPS-пристроїв BMW Motorrad Navigator. Мета полягала в тому, щоб знайти точку маршруту, на якій було написано координати для наступної точки. В цілому потрібно було знайти чотири координати, щоб привести команду назад до вихідної точки, а також ряд літер, які повинні були скласти речення "Життя як гонка".

    Показати на мапі
  • Голова верблюда - випробування на міцність, яке проходило серед вражаючих скель. Там команди їхали та вигулювали свої мотоцикли R 1200 GS Rallye різними ділянками крутого, звивистого заїзду - і все, звичайно ж, на час.

    Показати на мапі
  • Цей особливий етап проходив посеред русла сухого озера під палючим монгольським сонцем. Ця вправа "старт-стоп" була набагато складнішою, ніж ви думаєте: всім трьом членам команди довелося якийсь час дрифтувати своїм GS на вузькій трасі-слалому, перш ніж вони зупинилися на зазначеному полі на сухій землі.

    Показати на мапі
  • Це була вправа із заміни шин, яке включало зняття та встановлення заново шини Metzeler Karoo 3 на задньому колесі R 1200 GS Rallye. Результатом було багато втомлених учасників, багато оплесків та кілька зношених шинних важелів.

    Показати на мапі
  • Це була вправа на буксирування - одна з улюблених у кожному Міжнародному турнірі GS Trophy - де один з членів команди використовує свій R 1200 GS Rallye для буксирування мотоцикла свого партнера по команді (з вимкненим двигуном) звивистою та горбистою стежкою, де третій член команди їде поруч.

    Показати на мапі
  • Працюючи в команді, учасники повинні були встановлювати упакований намет Marmot вчасно - на відміну від кожного вечора у таборі, на цей раз на час. Перш ніж час вийде, двоє з членів команди повинні були увійти і закрити його, перш ніж вони змогли вистрибнути та прибрати його якомога швидше.

    Показати на мапі
  • Певна ступінь вологості: цей спеціальний етап являв собою трасу для слалому, на якій всі члени команди чотири рази перетинали річку на своїх мотоциклах R 1200 GS Rallye, в той же час домовляючись про жорстке проходження через глибокий гравій - на час, звичайно.

    Показати на мапі
  • Випробування "Краєвиди Орхона" проходили в оточенні картинних пейзажів, але учасники не мали занадто багато часу, щоб озиратися, так як у цьому спеціальну пропозицію всі три члени команди домовлялися про шлях, який звивався і петляв між великими валунами, над маленькими скелями та в обхід багатої природної рослинності. Скрегіт металу об скелю було чути дуже часто.

    Показати на мапі
  • Заїзд алювіальними лісами як вправа в однаковості: це спеціальне випробування зажадало від гонщиків команди пройти жорсткий, звивистий курс - один за іншим - який простягався через ліс. Ідея полягала в тому, щоб кожен гонщик проходив фінішну лінію якомога ближче до загального часу свого товариша по команді.

    Показати на мапі
  • Завдання, яке не стосувалося сили та навичок їзди на мотоциклі: у кожної команди були луки та стріли в руках і можливість буквально пробити собі шлях вгору у таблиці очок. Вісім пострілів були дозволені кожній команді, а індивідуальні оцінки були підсумовані.

    Показати на мапі
  • Останній буде першим: за позначеним курсом з поворотом під прямим кутом команди по черзі їхали по трасі як можна повільніше, не опускаючи ніг. Час починався, коли третій гонщик перетинав лінію старту, і зупинявся, коли перший гонщик перетинав лінію фінішу.

    Показати на мапі
  • Спеціальний етап на скелястому оголенні: дві каністри з пальним на задній частині R 1200 GS Rallye повинен був транспортувати пасажир, у той час як його гонщик вів щільний, кам'янистий заїзд на час. Кожен член команди повинен був їздити на мотоциклі, а також бути пасажиром один раз.

    Показати на мапі
  • Заключний етап був ще одним складним випробуванням: три «міні-спеціальні випробування», де кожен учасник повинен був проїхати на своєму R 1200 GS Rallye задом вниз і пройти заїзд слаломом. Потім було спеціальне випробування "похздка в гаражі", де мотоцикл повинен був проїхати через вузький лабіринт. Потім третє випробування було названо "поворотом дикого коня", коли на мотоциклі потрібно було проїхати всередині зазначеного квадрата, різко повернути та потім повернутися до вихідної точки.

    Показати на мапі
«
Виклики – це частина гри, але спільні подорожі цією дивовижною країною - це головна подія. »

Костянтин Золотарьов, №213, команда Росії

Боротьба до кінця.

В останній день турніру в гонці за титул все ще брали участь три команди: як команда США, так і команда Франції боролися до кінця, причому після останнього випробування їх розділяло всього два очки. Однак, видатні результати південноафриканської команди забезпечили їй заслужене звання чемпіона 2018 року. Вони раділи, і всі команди тріумфували разом з ними. Марк Дікінсон з команди ПАР чудово резюмував моральний дух заходу: "Найкраще у міжнародному турнірі GS Trophy те, що він поширює любов до мотоциклів і до BMW Motorrad. Особисто для мене "дух GS" означає єднання". 

+ Детальніше

Ось і все! GS Trophy 2018.

Пропустили день? Не хвилюйтеся - тут ви можете знайти чарівні моменти, найбільш захоплюючі враження та неймовірні відчуття за все 8 днів змагань.

Пропустили день? Не хвилюйтеся - тут ви можете знайти чарівні моменти, найбільш захоплюючі враження та неймовірні відчуття за все 8 днів змагань.

Історії, які можуть вас зацікавити

Мотоцикли, які можуть вас зацікавити

spinner