Збільшіть оберти двигуна.
A burning passion for motorcycles, married to technological know-how; that was the inspiration for Mark Roebke and Justin Bradshaw to develop the motorcycling app REVER. At its core, it enables—among many features—motorcyclists to record their rides and share them with like-minded souls. The two founders from Colorado, USA, talk about their ambitions and goals.
Ви щойно повернулися з поїздки на мотоциклі в Новій Зеландії. Як це було?
Марк Рьобке: Це було дуже весело. Ми взяли участь у п'ятиденному пригодницькому ралі та проїжджали близько 300 кілометрів щодня. Іноді дороги були асфальтовими, деякі були гравійними або дуже вузькими. Ми навчили учасників орієнтуватися у застосунку REVER.
Їзда на мотоциклі із застосунком REVER – як це працює?
Джастін Бредшоу: Відстеження, спільне використання, виявлення, навігація та участь у спільноті - ось основні функції програми. Ви можете використовувати застосунок, щоб записувати свої поїздки та ділитися ними з друзями або членами спільноти, щоб вони також могли пересуватися цим маршрутом. Застосунок призначений, щоб надихнути водіїв на відкриття нових маршрутів і напрямків. Спілкування з друзями та спільнотами відкриває багато нових можливостей.
REVER звучить як вигадане слово.
Марк Рьобке – Технічний керівник/Головний виконавчий директор REVER. У кишені він завжди має свій смартфон і записує кожну поїздку.
REVER звучить як вигадане слово.
ДБ: Це насправді існуюче слово; французькою його можна приблизно перекласти як мріяти та розвиватися. Нам подобається, тому що воно звучить добре. Звичайно, ми не вимовляємо його з французьким акцентом. Це змушує нас думати про обертання двигуна.
Ви виросли в родині байкерів. Як це було?
Колорадо - рай для мотоциклістів і пропонує Джастіну Бредшоу, Президенту REVER, величезну мережу доріг і стежок.
Ви виросли в родині байкерів. Як це було?
ДБ: Мій батько, брат, дядько та мої діти - всі їздять на мотоциклах. Це об'єднує нас. Ми досліджували частини нашої країни та світу, які ніколи б не побачили інакше. Я їздив на мотоциклі у школу, коли мені було всього 15 років, без водійського посвідчення. Серйозно кажучи, у мене був дозвіл на навчання, і мої батьки дозволили мені їздити одному.
Джастін Бредшоу
Як технологічний стартап, ви не проти ризикувати?
МР: У нас є досвід і знання, необхідні для реалізації. Ризик того вартий. Я технічний хлопець наскрізь. Після коледжу я працював у Microsoft і бачив, як думають і працюють великі компанії. Весь цей досвід я використовую для REVER. У нас з Джастіном два абсолютно різні фони, але ми доповнюємо один одного. І BMW Motorrad довіряє нам.
Ви співпрацюєте з BMW Motorrad з 2016 року.
МР: Співпрацю було викликано далекоглядністю співробітників BMW Motorrad. Ми пишаємося тим, що такий динамічний і успішний бренд підійшов до нас. Раніше у нас не було партнера з галузі, з яким ми могли б поділитися своїми захопленнями, ідеями та досвідом. Класно, що BMW Motorrad знайшла нас як стартап і настільки відкрита для наших ідей.
ДБ: Виявляється, між нами і BMW існує багато спільного; ми всі просуваємо ідею спільноти вперед. Спільнота заслуговує та потребує спільного простору для взаємодії, щоб об'єднуватися та надихати себе. Ми будемо просувати інноваційні технології та забезпечимо, щоб досвід водіння на мотоциклах у цілому став доступний ще більшій кількості людей.
Знову в дорозі: Джастін і Марк не єдині, хто використовує застосунок; сотні тисяч мотоциклістів з більш ніж 130 країн завантажили REVER.
Звідки виникла ідея для цього додатку?
ДБ: У минулому я робив паперові карти для мотоциклістів. Ми отримали запити від клієнтів на випуск цифрового формату. Це виявилося набагато більшою справою, тому що ми побачили потенціал у створенні програми для спільноти мотоциклістів. Подібні формати вже були доступні для туристів, велосипедистів і лижників. Але не було нічого подібного для мотоциклістів. Ми відчули цю можливість і розробили застосунок, який мав усі ключові функції з точки зору мотоциклістів.
МР: Ми інтегрували наш власний досвід мотоциклістів у функціональність програми. Ми знаємо, куди дме вітер, і їздимо на наших байках майже кожен день. У Колорадо так багато крутих доріг. Регіон наповнений асфальтовими гірськими перевалами, ґрунтовими дорогами та однопутними стежками.
Завжди на газу: Марк і Джастін використовують його в кожній поїздці.
Марк Рьобке
Яку роль відіграє цифровий мотоцикл?
MR: We are collaborating with suppliers in the motorcycle industry on this topic. It will be our challenge and task to design the user interface and connect the various elements into one hub. The goal is for the user to be able to interact with the high-tech vehicle using a single application, instead of operating with four or five different apps.
Чи є життя без ручок керма?
МР: Все, що мені потрібно, пов'язане з кермом: мотоцикли, велосипеди та снігоходи. У моєму житті мало що не має керма. Ось як мені це подобається. Бізнес стає набагато приємнішим і продуктивнішим, якщо у вас є пристрасть до того, що ви робите.
ДБ: Мотоцикли - це моє життя. Вони є частиною моєї роботи та моєї пристрасті. Мене так багато пов'язує з цією темою: місця, перспективи та люди.
Радість легко знайти у високих Скелястих горах Колорадо.