Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового обладнання, а також специфічних вимог ринку.

BMW R 18 Classic

СУЧАСНА КЛАСИКА

R 18 Classic - це справжній ностальгічний образ, натхненний мотоциклами BMW початку минулого століття. Величезний опозитний двигун і відкритий карданний вал, схожий на краплю бак з подвійними лініями і дуплексна рама - все нагадує про історію. Тепер R 18 доступний в форматі туристичного мотоцикла з вітровим склом і багажною системою. В дорогу!

ДИЗАЙН R 18 CLASSIC

Круїзер в дусі наших легенд

Класичний силует BMW і приголомшлива увага до деталей: R 18 Classic незмінно притягує погляди.

    R 18 Classic First Edition

    При створенні R 18 Classic First Edition ми використовували характерні особливості мотоциклів BMW початку минулого століття: Подвійні білі лінії і хромовані деталі - характерні особливості дизайну, поряд з емблемою і написом First Edition.

    R 18 Classic

    Лаконічний колір Black Storm metallic підкреслює елегантний силует круїзера.

    ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ

    Бак каплевидної форми - культовий елемент нашої історії, який разом з витягнутими глушниками створює типові для R 18 Classic пропорції. В сталевій дуплексній рамі укладено найбільший опозитний двигун, який ми коли-небудь створювали - завдяки йому кожен кілометр шляху стане справжньою подією.

    + Детальніше
    Сидіння з місцем для пасажира
    We see the divided seat with pillion passenger seat.
    Опозитний двигун зі штанговим приводом клапанів
    We see the impressive boxer including push rods.
    Додаткові світлодіодні фари
    We see both of the smaller auxiliary headlights to the left and right of the main headlights.
    Підніжки
    We see the step of the R 18 Classic.
    Вітрове скло
    We see the windshield of the R 18 Classic.
    Круглі вихлопні труби, відкритий карданний вал, дуплексна рама
    We see the round exhaust pipe, the open drive shaft, and the double cradle frame.
    Чорний бак з подвійними лініями
    We see the black tank with double lining.
    Бокові сумки
    We see the softbags of the R 18 Classic.

    Надайте унікальності своєму мотоциклу

    Надайте унікальності своєму мотоциклу

    Концепція R 18 Classic і великий асортимент аксесуарів дають вам свободу самовираження. Ви можете обладнати мотоцикл повністю на свій смак.

    + Детальніше

    Відчуйте двигун R 18 CLASSIC

    Двоциліндровий двигун R 18 Classic об'ємом 1802 куб.см - найбільший опозитний двигун, коли-небудь вироблений нами. Він видає неймовірну тягу навіть на низьких обертах. Це двигун, який ви бачите, чуєте і відчуваєте: його максимальний крутний момент у 158 Нм досягається вже при 3000 об/хв, причому в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв вам вже доступно понад 150 Нм. З таким двигуном кожне відкриття газу - це справжня подія.

    + Детальніше
    1802
    куб.см, об'єм
    158
    Нм, крутний момент при 3000 об/хв
    690
    мм, висота сидіння
    290
    км, запас ходу (мін.)

    Більше #Soulfuel

    #Soulfuel - під цим слоганом об'єднуються справжні фанати класичних мотоциклів.

    + Детальніше
    spinner