Погляд на наступні 100 років
Як буде виглядати мотоцикл майбутнього?
100-річчя BMW Group - це можливість озирнутися назад у ранні дні історії мотоцикла та подивитися вперед у майбутнє, де роль мотоцикла буде повністю переосмислена в усе більш цифровому світі.
7 березня 1916 року. Починає працювати Bayerische Flugzeugwerke AG (Баварський авіаційний завод) на вулиці Лерхенауер-штрассе на півночі Мюнхена. Три роки по тому Цено Даймер встановив світовий рекорд висоти 9 760 метрів за допомогою шестицилиндрового авіаційного двигуна BMW IV.
Пізніше невеликий завод буде досягати нових висот у сегментах інших транспортних засобів. Незабаром після зміни своєї назви на Bayerische Motoren Werke AG компанія починає розробку першого мотоцикла задовго до того, як вона увійде в автомобільний сектор.
Двигун як ключовий елемент.
Всупереч всім усталеним традиціям, мотоцикл BMW не мав геометрії велосипеда. Центральним елементом був двигун. Макс Фріц і його команда спроектували BMW R 32 повністю навколо двигуна.
Основні особливості: опозитний двоциліндровий двигун з циліндрами, встановленими поперек рами, механічна коробка передач, прикріплена безпосередньо до двигуна, і силовий агрегат з карданною передачею. Все це відмінні характеристики мотоциклів BMW з опозитними подвійними двигунами та до цього дня.
+ Детальніше
BMW R 32.
Спортивний байк для нерівних доріг 20-х років. BMW R 32 справив великий вплив на галузь. Мотоциклістам полюбилася зносостійка та невибаглива карданна передача, яка ідеально підходила для запорошених гравійних доріг того часу. Уже тоді мотоциклісти оцінили його надійне, але спортивне керування.
Завдяки своєму продуманому дизайну BMW R 32 зарекомендував себе як преміальний продукт, а BMW - як виробника високоякісних туристичних і спортивних мотоциклів. Від США до Південної Америки та Азії - попит на байк ріс по всьому світу. В Мюнхені у 1928 році було вироблено майже 5000 мотоциклів.
+ Детальніше
Мрія про перегони та подорожі
Незабаром почали з'являтися перші медалі у гонках. У лютому 1924 Рудольф Шлейхер переміг у гонці "Mittenwalder Gsteig" на BMW R 32. У 1937 році гонщик з команди BMW Ернст Хенн встановив останній зі своїх численних рекордів на повністю обтічному мотоциклі BMW з наддувом: його рекорд швидкості майже 280 км/год був побитий тільки через 14 років. У 1939 році Георг "Шорш" Мейер на мотоциклі BMW з наддувом переміг у легендарній гонці Tourist Trophy на острові Мен, найстарішій у світі гонці на мотоциклах.
Британський гонщик BMW Джок Уест посів друге місце. У наступні роки BMW Motorrad відсвяткувала перемоги на чемпіонаті Німеччини з мотоспорту, чемпіонаті світу з перегонів на мотоциклах з колясками та ралі "Париж-Дакар". У міру зростання популярності мотоспорту мотоцикл ставав улюбленим видом активного відпочинку, а мотоцикл подвійного призначення BMW R 80 G/S став бестселером. Байк був попередником популярної серії байків подвійного призначення GS, які залишаються найкращою машиною для їзди по дорозі та на бездоріжжі до сьогоднішнього дня.
+ Детальніше
Мобільність майбутнього
Інновації останніх десятиліть формують бачення компанії на найближчі 100 років. Інженерне майстерність, креативність і новаторський дух є основою для розробки стійких форм особистої мобільності, які завжди враховують потреби людей. BMW Motorrad вже має більше 20 моделей, які дають можливість відчути майбутнє. Одним із прикладів є BMW C evolution, електричний максі-скутер.
Як у кінцевому підсумку буде виглядати мотоцикл майбутнього? Дизайнери BMW Motorrad продемонструють своє бачення, коли представлять 11 жовтня в Лос-Анджелесі свою концептуальну машину. Глядачі вже отримали уявлення про концептуальний мотоцикл на заході THE NEXT 100 YEARS (Наступні 100 років), присвяченому 100-річчю та що відбулося 7 березня в Олімпійському залі в Мюнхені. Перша з чотирьох концептуальних машин була вперше у світі представлена на стартовому заході.
+ Детальніше