BMW CE 04 вражає революційним дизайном, технологіями та доступними завдяки їм можливостями. Ознайомтеся тут з технічними характеристиками та різноманітними варіантами комплектації.
Синхронний двигун з постійними магнітами та рідинним охолодженням
20 к.с. (15 кВт)
15 к.с. (11 кВт) з опціональною зниженою потужністю 11 кВт
42 к.с. (31 кВт) при 4 900 об/хв
31 к.с. (23 кВт) при 4 900 об/хв з опціональною зниженою потужністю 11 кВт
62 Нм при 1500 об/хв
120 км/год (обмежена електронікою)
2,6 сек. від 0 - 50 км/год
2,7 сек. від 0 - 50 км/год з опціональною зниженою потужністю 11 кВт
130 км
100 км з опціональною зниженою потужністю 11 кВт
7,7 кВт⋅год/100 км
Автоматична регенерація енергії гальмування в режимі примусового холостого ходу
Тягова акумуляторна батарея з високовольтною технологією, вбудована в днище скутера, центральне повітряне охолодження, стаціонарний акумуляторний модуль, 40 літій-іонних акумуляторних елементів, 8,5 кВт⋅год (6,3 кВт⋅год при опціональній зниженій потужності 11 кВт)
148 В
2,3 кВт із вбудованим зарядним пристроєм
6,9 кВт з опціональним швидкозарядним пристроєм
Гніздо для заряджання на транспортному засобі типу 2 (крім США та Китаю); Зарядний кабель з вилкою для конкретної країни
Прибл. 4 год 20 хв для 0 - 100% і прибл. 3 год 30 хв для 0 - 80%
Прибл. 3 год 20 хв для 0 - 100% і прибл. 2 год 25 хв для 0 - 80% при опціональній зниженій потужності 11 кВт
Прибл. 1 год 40 хв для 0 - 100% і прибл. 1 год 05 хв для 0 - 80%
Прибл. 1 год 10 хв для 0 - 100% і прибл. 50 хв для 0 - 80% при опціональній зниженій потужності 11 кВт
12 В/5 А·год, не вимагає технічного обслуговування
Перетворювач DC/DC потужністю 500 Вт, вбудований у зарядний пристрій
1) Залежно від температури та потужності заряджання
2) Залежно від температури та потужності заряджання
1-ступінчаста коробка передач, вбудована в корпус двигуна
Важіль, що коливається, для установки трансмісійно-силового агрегату, зубчастий ремінь і редуктор з фіксованим передатним відношенням
Сталева дуплексна рама
Одноважільна телескопічна вилка з ходом ресори 100 мм
Одноважільна підвіска колеса/центральна амортизаційна стійка з ходом ресори 92 мм
1 675 мм
120 мм
63,5°
Алюмінієві литі диски (колісний диск або імітація колісного диска)
3,50 x 15”
4,50 x 15”
120/70 R15
160/60 R15
Подвійне дискове гальмо діаметром 265 мм, чотирипоршневі нерухомі супорти
Однодискове гальмо діаметром 265 мм, однопоршневий супорт з плаваючою скобою
BMW Motorrad ABS
780 мм
(800 мм з опціональним багатомісним сидінням "Комфорт")
1 810 мм
(1 856 мм з опціональним багатомісним сидінням "Комфорт")
2 285 мм
1 150 мм
855 мм
231 кг
410 кг
179 кг
Серійна комплектація
Додаткове обладнання
Спеціальні аксесуари